بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

روابط عمومی ها متولی سیاستگذاری رسانه در سازمان

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

سیاستگذاری در هر عرصه ای بازتاب ارزش های یک جامعه محسوب می شود و باید در راستای آنها تدوین شود، و یکی از انواع سیاست گذاری ها، سیاست گذاری رسانه ای می باشد.

سیاستگذاری در روابط عمومی نیز از این امر مستثنی نیست و نیازمند پیروی از الگوها و ارزش های حاکم بر سازمان مربوطه است. سیاست گذاری رسانه ای آمیزه ای از تجربیات گذشته، مصحلت عامه سازمان و آینده نگری رسانه ای است. سیاستگذار رسانه ای باید به چگونگی و قابلیت اجرا و عملیاتی شدن یک سیاست در سازمان از جمله روابط عمومی آن نیز توجه داشته باشد. از آنجا که سیاست گذاری رسانه ای در بستر سازمان مربوطه و فرایندهای سازمانی معنا پیدا می کنند، در نظر گرفتن مختصات و ویژگی های آن در سیاستگذاری رسانه ای بسیار اهمیت دارد. توجه به نظام سازمانی مربوطه و یکی از ارکان اساسی آن یعنی روابط عمومی سازمان در این شرایط بسیار ضروری است. امروزه وضعیت سیاستگذاری رسانه ای در سازمان ها کاملا دگرگون شده است و مرزهای سنتی سیاست گذاری  متحول شده است و به نظر می رسد که این فضا در شرایط پویایی و تحول قرار گرفته است. بدیهی است که سیاست گذاری رسانه ای در تمامی بخش های سازمان ها نمود می یابد و روابط عمومی های سازمان های امروزی نیز در این میان از اهمیت بالایی برخوردار هستند. 


  • احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی
 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">