بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

فیروزه عسگری را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۲ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / فیروزه عسگری متولد اسفند هزار و سیصد و پنجاه و پنج با مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، در حال حاضر کارشناس روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) است.

رئیس روابط‌عمومی گروه صنعتی بارز، رئیس روابط‌عمومی پالایشگاه نفت سپاهان و مسئول روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از سوابق گذشته وی است.

عسگری یک دوره نیز بازرس قانونی انجمن روابط‌عمومی ایران بوده و از سال هفتاد و هفت

عضویت این انجمن را در کارنامه دارد.

مدرس دانشگاه علمی، کاربردی، عضو هیئت تحریریه انجمن روابط‌عمومی ایران و چاپ مقاله علمی، پژوهشی در مجله رسانه با موضوع رویکرد رسانه‌های اجتماعی، اکسپت مقاله علمی، پژوهشی در همایش رسانه‌های اجتماعی با موضوع بازاریابی در روابط‌عمومی و همکاری با برنامه طلوع بعنوان کارشناس ارتباطات و پخش از شبکه چهار سیما از دیگر فعالیت‌های وی بوده است.

عسگری دانشجوی انصرافی مقطع دکترا مدیریت رسانه دانشگاه علوم تحقیقات بوده و از سال نود و سه ستون‌نویس روزنامه صمت است. او برگزیده برترین مقاله در همایش تبلیغات، روابط‌عمومی و بازاریابی در صدا و سیما است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| فیروزه عسگری متولد اسفند هزار و سیصد و پنجاه و پنج با مدرک کارشناسی ارشد ارتباطات از دانشگاه علوم و تحقیقات تهران، در حال حاضر کارشناس روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری نفت و گاز و پتروشیمی تامین (تاپیکو) است. رئیس روابط‌عمومی گروه صنعتی بارز، رئیس روابط‌عمومی پالایشگاه نفت سپاهان و مسئول روابط‌عمومی شرکت سرمایه گذاری صنایع پتروشیمی از سوابق گذشته وی است. عسگری یک دوره نیز بازرس قانونی انجمن روابط‌عمومی ایران بوده و از سال هفتاد و هفت عضویت این انجمن را در کارنامه دارد. مدرس دانشگاه علمی، کاربردی، عضو هیئت تحریریه انجمن روابط‌عمومی ایران و چاپ مقاله علمی، پژوهشی در مجله رسانه با موضوع رویکرد رسانه‌های اجتماعی، اکسپت مقاله علمی، پژوهشی در همایش رسانه‌های اجتماعی با موضوع بازاریابی در روابط‌عمومی و همکاری با برنامه طلوع بعنوان کارشناس ارتباطات و پخش از شبکه چهار سیما از دیگر فعالیت‌های وی بوده است. عسگری دانشجوی انصرافی مقطع دکترا مدیریت رسانه دانشگاه علوم تحقیقات بوده و از سال نود و سه ستون‌نویس روزنامه صمت است. او برگزیده برترین مقاله در همایش تبلیغات، روابط‌عمومی و بازاریابی در صدا و سیما و عضو باشگاه خبرنگاران چشم‌انداز نفت است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #فیروزه_عسگری #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۲)

  • بهروز جهانی
  • خانم عسگری از سابقون روابط عمومی هستند. ایشون بسیار فردی جسور و متین و دلسوز در حوزه روابط عمومی هستند. من شاگرد ایشون بودم در دانشگاه علمی کاربردی واحد 11 و بسیار اطلاعات خوبی دارند. و همیشه با مثالهایی که در آموزش خودشون سر کلاس می زدند واقعا کاربردی و کارگاهی تدریس می کردند. چند سال پیش که در برنامه طلوع بعنوان کارشناس برنامه حضور داشتند برعکس خیلی های دیگر که فقط تئوری حرف می زنند ایشان راهکارهای عملی برای بررسی مشکلات روابط عمومی ها ارائه دادند که واقعا شجاعت می خواست آن هم در برنامه زنده. حیف واقعا که در کشور ما از بانوان موفق کمتر یاد می شود و کمتر بها داده می شود. ایشون اگر با این رزومه ی پرباری که دارند هم جنس ما مردها بود با جرات می گویم الان مدیرکل فلان وزارتخانه بود... واقعا حیف...

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    قدرت و احاطه و محبوبیت ایشان در مواردی که فرمودید که بنده هم هم نظر با شما هستم بواسطه خانم بودن ایشان است که چشمگیر بوده و با همه محدودیت ها توانسته این موفقیت ها را کسب کنند.

    سلام

    ایشان بسیار مسلط در بیان است  ، دفاع پایان نامه کارشناسی را چنان انجام داد که علما دستشان رابالا بردند وتسلیم شدند  موضوع هم موضوع روزبود   شبکه های اجتماعی تازه شروع شده بود.

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    تشکر از ارسال پیام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">