بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

احمد باقری را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۲ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / احمد باقری ، متولد ۱۷ شهریورماه ۱۳۶۲، با سابقه بیش از  ۱۴سال فعالیت تخصصی در زمینه مدیریت و مشاوره ارتباطات، روابط عمومی و رسانه، فارغ التحصیل کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی-روابط عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی و بعنوان دانشجوی برتر باعنوان پایان نامه"نقش سیاستگذاری روابط عمومی برمیزان مشارکت سرمایه گذاری در شرکت های بورسی" که در حال نگارش و تدوین کتابی با این عنوان می باشد.

وی در شهریورماه ۱۳۹۷ با پایه ریزی ادبیات جدیدی در ساختار رسانه ای کشور بعنوان مدیرمسئول اولین و قدیمی ترین رسانه فعال بازار سرمایه «گروه رسانه های بورس نیوز» منصوب و همچنان در این مسئولیت مشغول خدمت است.

رئیس روابط عمومی گروه سرمایه گذاری غدیر، هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر، کشتیرانی ایران مارین سرویس و شورای اصناف کشور(اتاق اصناف کنونی) و همچنین مشاوره مدیرعامل در حوزه ارتباطات و روابط عمومی در مجموعه های متعدد شهرداری تهران، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، صنعتی و معدنی، ساختمانی و IT-ITC از جمله سوابق باقری می توان اشاره نمود.

مدیریت و اجرای پروژه های اطلاع رسانی و برگزاری نشست ها و همایش ها در صنایع یاد شده و همچنین حوزه های بانکداری و صنایع پایین دستی پتروشیمی از جمله فعالیت های وی محسوب می شود.

عضویت در انجمن روابط عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط عمومی و همچنین کسب لوح تقدیر مدیر نمونه روابط عمومی در همایش برترین مدیران جهادی کشور از افتخارات او نام برد.

 

دانلود رزومه و  سوابق کاری احمد باقری

 

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| احمد باقری، متولد هفدهم شهریورماه شصت و دو، با سابقه بیش از چهارده سال فعالیت تخصصی در زمینه مدیریت و مشاوره ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه، فارغ التحصیل کارشناسی و"کارشناسی ارشد" علوم ارتباطات اجتماعی، روابط‌عمومی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی دارای عنوان دانشجوی برتر با عنوان پایان نامه"نقش سیاستگذاری روابط‌عمومی برمیزان مشارکت سرمایه‌گذاری در شرکت‌های بورسی" بوده و در حال تدوین کتابی با این عنوان است. وی از سال نود و هفت با پایه‌ریزی ادبیات جدیدی به عنوان مدیرمسئول اولین رسانه بازار سرمایه «گروه رسانه‌های بورس نیوز» منصوب و همچنان در این مسئولیت مشغول خدمت است. رئیس روابط‌عمومی گروه سرمایه‌گذاری غدیر، هلدینگ دریایی و حمل و نقل غدیر، کشتیرانی ایران مارین سرویس و اتاق اصناف ایران و همچنین در قالب مشاور روابط‌عمومی مدیران عامل و مدیر پروژه اطلاع‌رسانی در حوزه‌های حمل و نقل، صنایع پتروشیمی و پالایشگاهی، صنعتی و معدنی، ساختمانی، شهری، بانکی و IT-ITC فعالیت کرده است. کسب لوح تقدیر مدیر نمونه روابط‌عمومی در همایش برترین مدیران جهادی کشور در سال نود و شش از افتخارات او است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #احمد_باقری #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۲)

بابا ایول خیلی خوب بود

پاسخ:
سلامت باشید

  • سمانه عسگری
  • شما عالی هستی 

    پاسخ:
    تشکر از لطف شما

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">