بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمود اختیاری را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / محمود اختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشته روزنامه‌نگاری از دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی، ورودی سال هزار و سیصد و پنجاه و سه در سال هزار و سیصد و هشتاد و یک در جایگاه معاون اداره‌کل روابط‌عمومی به افتخار بازنشستگی نائل آمد.

 وی دارای بیست و هشت سال سابقه کار روابط‌عمومی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات بوده و  یازده سال در روزنامه کیهان نیز  کار خبری کرده است. همکاری با بسیاری از ماهنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها، بیش از سی سال طراحی جدول کلمات متقاطع، طنزنویس و عضو هیئت‌ تحریریه هفته‌نامه گل‌آقا ومدیر روابط‌عمومی این هفته‌نامه، مسئول دبیرخانه و عضو هیئت داوران برگزاری جشنواره‌های انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر در هفت وزارتخانه از دیگر سوابق وی است.  اختیاری عضویت هیئت‌مدیره و دبیری انجمن متخصصان روابط‌عمومی در چهار دوره را نیز تجربه کرده است.

وی مولف کتاب روابط‌عمومی، ضرورت، وظایف و اصول و ویرایش‌کننده کتاب اندیشه‌های بنیادین ارتباطات زیر نظر استاد گرانقدر پروفسور ساروخانی است. اختیاری عضو هیئت‌مدیره انجمن پاسداری و پالایش زبان پارسی است و در انتشار نشریات داخلی برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها مشارکت داشته است.

 

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محمود اختیاری دارای مدرک کارشناسی در رشته روزنامه‌نگاری از دانشکده علوم ارتباطات اجتماعی، ورودی سال هزار و سیصد و پنجاه و سه در سال هزار و سیصد و هشتاد و یک در جایگاه معاون اداره‌کل روابط‌عمومی به افتخار بازنشستگی نائل آمد. وی دارای بیست و هشت سال سابقه کار روابط‌عمومی در وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و شرکت مخابرات بوده و یازده سال در روزنامه کیهان نیز کار خبری کرده است. همکاری با بسیاری از ماهنامه‌ها و هفته‌نامه‌ها، بیش از سی سال طراحی جدول کلمات متقاطع، طنزنویس و عضو هیئت‌ تحریریه هفته‌نامه گل‌آقا ومدیر روابط‌عمومی این هفته‌نامه، مسئول دبیرخانه و عضو هیئت داوران برگزاری جشنواره‌های انتخاب روابط‌عمومی‌های برتر در هفت وزارتخانه از دیگر سوابق وی است. اختیاری عضویت هیئت‌مدیره و دبیری انجمن متخصصان روابط‌عمومی در چهار دوره را نیز تجربه کرده است. وی مولف کتاب روابط‌عمومی، ضرورت، وظایف و اصول و ویرایش‌کننده کتاب اندیشه‌های بنیادین ارتباطات زیر نظر استاد گرانقدر پروفسور ساروخانی است. اختیاری عضو هیئت‌مدیره انجمن پاسداری و پالایش زبان پارسی است و در انتشار نشریات داخلی برخی از وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها مشارکت داشته است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #محمود_اختیاری #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">