بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مهرشاد کاکاسلطانی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / مهرشاد کاکاسلطانی متولد هزار و سیصد و پنجاه و شش اهل استان مازندران است .وی تحصیلکرده روزنامه نگاری در مقطع لیسانس از دانشگاه علامه طباطبایی است و فوق لیسانس خود را در رشته تحقیق در ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد تهران مرکزی کسب کرد.  

نخستین گزارش‌ها و شروع فعالیت سلطانی در روزنامه‌نگاری در دوران دانشجویی تهیه گزارش، مصاحبه و یادداشت در روزنامه‌های همشهری، بیان، فصلنامه رسانه، آتیه و ... بود اما فعالیت جدی حرفه‌ای خود را در هفته‌نامه گمرگ در سال هفتاد و نه آغاز کرد. یکسال بعد به هفته‌نامه تامین ارگان سازمان تامین اجتماعی پیوست و ‌همکاری پراکنده‌ای هم در همان زمان با هفته‌نامه آتیه داشت. سال بعد از آن به استخدام بانک‌ رفاه درآمد. نخست در اداره آموزش بانک رفاه مشغول به کار شد و در ادامه به مدت ۱۶ سال در اداره روابط‌عمومی بانک از لایه‌های کارشناسی تا مدیریتی کار کرد.

خبرنگار ماهنامه رفاه ارگان داخلی بانک رفاه، سردبیری این نشریه برای سال‌ها و هشت سال معاونت تبلیغات اداره روابط‌عمومی رهاورد حرفه‌ای سلطانی در این بانک است.

وی در حال حاضر معاون اداره رفاه این بانک است. نوشتن مقالات تخصصی در حوزه روابط‌عمومی بحران، نقش‌های مدیریتی روابط‌عمومی، روابط‌عمومی در بانک‌ها ، نقش روابط‌عمومی در مدل‌های تعالی و کیفیت و ... و همچنین نگارش و همکاری در کمپین‌ها و تیزرهای تبلیغاتی، مشارکت و‌تهیه روش‌های اجرایی و فرایندهای روابط‌عمومی بخشی از فعالیت‌های وی در این سال‌ها بوده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| مهرشاد کاکاسلطانی متولد هزار و سیصد و پنجاه و شش اهل استان مازندران است .وی تحصیلکرده روزنامه نگاری در مقطع لیسانس از دانشگاه علامه طباطبایی است و فوق لیسانس خود را در رشته تحقیق در ارتباطات اجتماعی از دانشگاه آزاد تهران مرکزی کسب کرد. نخستین گزارش‌ها و شروع فعالیت سلطانی در روزنامه‌نگاری در دوران دانشجویی تهیه گزارش، مصاحبه و یادداشت در روزنامه‌های همشهری، بیان، فصلنامه رسانه، آتیه و ... بود اما فعالیت جدی حرفه‌ای خود را در هفته‌نامه گمرگ در سال هفتاد و نه آغاز کرد. یکسال بعد به هفته‌نامه تامین ارگان سازمان تامین اجتماعی پیوست و‌همکاری پراکنده‌ای هم در همان زمان با هفته‌نامه آتیه داشت. سال بعد از آن به استخدام بانک‌ رفاه درآمد. نخست در اداره آموزش بانک رفاه مشغول به کار شد و در ادامه به مدت ۱۶ سال در اداره روابط‌عمومی بانک از لایه‌های کارشناسی تا مدیریتی کار کرد. خبرنگار ماهنامه رفاه ارگان داخلی بانک رفاه، سردبیری این نشریه برای سال‌ها و هشت سال معاونت تبلیغات اداره روابط‌عمومی رهاورد حرفه‌ای سلطانی در این بانک است. وی در حال حاضر معاون اداره رفاه این بانک است. نوشتن مقالات تخصصی در حوزه روابط‌عمومی بحران، نقش‌های مدیریتی روابط‌عمومی، روابط‌عمومی در بانک‌ها ، نقش روابط‌عمومی در مدل‌های تعالی و کیفیت و ... و همچنین نگارش و همکاری در کمپین‌ها و تیزرهای تبلیغاتی، مشارکت و‌تهیه روش‌های اجرایی و فرایندهای روابط‌عمومی بخشی از فعالیت‌های وی در این سال‌ها بوده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #مهرشاد_کاکاسلطانی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">