بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

حمیدرضا آقاملایی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / حمیدرضا آقاملائی متولد شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و سه و دانشجوی دکتری تخصصی علوم اجتماعی (جامعه شناسی اقتصادی و توسعه) است. وی دوره‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را نیز در رشته علوم اجتماعی گذرانده است.

از سال نود تاکنون در حوزه روابط‌عمومی فعال بوده و مسئول روابط‌عمومی اسنادپزشکی و رئیس و کارشناس ارشد روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان را در کارنامه دارد.

وی در حال حاضر رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها است.

همچنین عضویت در هیئت منصفه مطبوعات و فضای مجازی استان گلستان، عضویت پیوسته انجمن جامعه شناسی ایران و چند شورای پژوهشی در استان نیز در ردیف فعالیت‌های وی دیده می‌شود.

تدریس دروس مرتبط با جامعه شناسی، روابط‌عمومی، تبلیغات و تجارت، مهارت‌های زندگی و آموزش شهروندی نیز بخشی از سوابق آموزشی آقاملائی است.

اجرای طرح‌های مختلف و انتشار مقالات مرتبط، از جمله اجرای طرح شناسایی و اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی شایع دربین جوانان دختر و پسر شهر گرگان، مقاله بررسی عوامل موثر بر انگیزش شغلی( مطالعه موردی کارکنان درمان تامین اجتماعی استان گلستان، همکاری در اجرای طرح شناسایی و توانمندسازی کودکان کار شهر گرگان و ... در ردیف اقدامات علمی و عملی ایشان محسوب می‌شود.

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| حمیدرضا آقاملائی متولد شهریور ماه هزار و سیصد و پنجاه و سه و دانشجوی دکتری تخصصی علوم اجتماعی (جامعه شناسی اقتصادی و توسعه) است. وی دوره‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را نیز در رشته علوم اجتماعی گذرانده است. از سال نود تاکنون در حوزه روابط‌عمومی فعال بوده و مسئول روابط‌عمومی اسنادپزشکی و رئیس و کارشناس ارشد روابط‌عمومی و امور فرهنگی اداره کل تامین اجتماعی استان گلستان را در کارنامه دارد. وی در حال حاضر رئیس شورای اسلامی شهر گرگان و عضو هیئت رئیسه شورای عالی استان‌ها است. همچنین عضویت در هیئت منصفه مطبوعات و فضای مجازی استان گلستان، عضویت پیوسته انجمن جامعه شناسی ایران و چند شورای پژوهشی در استان نیز در ردیف فعالیت‌های وی دیده می‌شود. تدریس دروس مرتبط با جامعه شناسی، روابط‌عمومی، تبلیغات و تجارت، مهارت‌های زندگی و آموزش شهروندی نیز بخشی از سوابق آموزشی آقاملائی است. اجرای طرح‌های مختلف و انتشار مقالات مرتبط، از جمله اجرای طرح شناسایی و اولویت‌بندی آسیب‌های اجتماعی شایع دربین جوانان دختر و پسر شهر گرگان، مقاله بررسی عوامل موثر بر انگیزش شغلی( مطالعه موردی کارکنان درمان تامین اجتماعی استان گلستان، همکاری در اجرای طرح شناسایی و توانمندسازی کودکان کار شهر گرگان و ... در ردیف اقدامات علمی و عملی ایشان محسوب می‌شود. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_گلستان #حمید_رضا_آقا_ملائی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">