بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

منصور ساعی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / منصور ساعی متولد هزار و سیصد و پنجاه و هشت و دانش آموختۀ رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است.

ایشان فعالیت حرفه ای در روابط عمومی را از سال هزار و سیصد و هشتاد و یک از روابط‌عمومی شرکت ایران خودرو و با انتشار هفته نامه کارآمد آغاز کرد. در کارنامه حرفه‌ای او رئیس اداره روابط‌عمومی بانک کارآفرین، مشاور مدیرعامل بانک ایران زمین در امور روابط‌عمومی و تبلیغات، مدیر روابط‌عمومی شرکت شاپرک(بانک مرکزی) و مدیر روابط‌عمومی شرکت ایران ارقام به چشم می‌خورد. وبلاگ تخصصی وی به نام «راه ارتباطات» در سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت در همایش روابط‌عمومی الکترونیک به عنوان «وبلاگ برتر» معرفی شد و طی سال‌های گذشته در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی همایش‌ها و کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه در کشور حضور فعال داشته است. 

وی فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را از سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج با پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات جهاد دانشگاهی آغاز کرد و به عنوان پژوهشگر حوزه رسانه‌ها در این پژوهشگاه مجری و همکار اصلی دوازده طرح پژوهشی ملی و تخصصی بوده است. در سال نود و دو به دلیل انجام پژوهش«بررسی رابطه میزان استفاده از تلویزیون‌های ماهواره‌ای و همگرایی ارزشی بین‌نسلی»، به عنوان پژوهشگر برگزیده از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مورد تقدیر قرار گرفت. 

همچنین از سال هشتاد و چهار مدرس دروس تخصصی ارتباطات(روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری) در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی(بندرعباس و تهران مرکز) و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بوده است. طی چهارده سال گذشته مدرس کارگاه‌های آموزشی و داور جشنواره تخصصی درحوزه روابط‌عمومی و رسانه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد دانشگاهی، شهرداری تهران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت و شرکت‌های تابعه، سازمان نظام مهندسی و سایر سازمان‌ها و موسسات بوده است.

او از سال نود و شش عضو هیات علمی و استادیار ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده و به صورت تخصصی به فعالیت های آموزشی، علمی و تحقیقاتی در زمینه «روابط‌عمومی»، «ارتباطات خانواده»، «ارتباطات سلامت» و «ارتباطات برند» مشغول است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| منصور ساعی متولد هزار و سیصد و پنجاه و هشت و دانش آموختۀ رشته علوم ارتباطات اجتماعی در مقاطع کارشناسی، کارشناسی ارشد و دکترای تخصصی از دانشکده علوم ارتباطات دانشگاه علامه طباطبایی و عضو هیات علمی پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی است. ایشان فعالیت حرفه ای در روابط عمومی را از سال هزار و سیصد و هشتاد و یک از روابط‌عمومی شرکت ایران خودرو و با انتشار هفته نامه کارآمد آغاز کرد. در کارنامه حرفه‌ای او رئیس اداره روابط‌عمومی بانک کارآفرین، مشاور مدیرعامل بانک ایران زمین در امور روابط‌عمومی و تبلیغات، مدیر روابط‌عمومی شرکت شاپرک(بانک مرکزی) و مدیر روابط‌عمومی شرکت ایران ارقام به چشم می‌خورد. وبلاگ تخصصی وی به نام «راه ارتباطات» در سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت در همایش روابط‌عمومی الکترونیک به عنوان «وبلاگ برتر» معرفی شد و طی سال‌های گذشته در شورای سیاستگذاری و کمیته علمی همایش‌ها و کنفرانس‌ها و نشست‌های تخصصی حوزه ارتباطات، روابط‌عمومی و رسانه حضور فعال داشته است. وی فعالیت‌های علمی و پژوهشی خود را از سال هزار و سیصد و هشتاد و پنج با پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات جهاد دانشگاهی آغاز کرد و به عنوان پژوهشگر حوزه رسانه‌ها در این پژوهشگاه مجری و همکار اصلی دوازده طرح پژوهشی ملی و تخصصی بوده است. در سال نود و دو به دلیل انجام پژوهش«بررسی رابطه میزان استفاده از تلویزیون‌های ماهواره‌ای و همگرایی ارزشی بین‌نسلی»، به عنوان پژوهشگر برگزیده از طرف وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و مورد تقدیر قرار گرفت. همچنین از سال هشتاد و چهار مدرس دروس تخصصی ارتباطات در مقاطع مختلف کارشناسی و کارشناسی ارشد در دانشگاه علمی کاربردی جهاد دانشگاهی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه تهران، دانشگاه آزاد اسلامی(بندرعباس و تهران مرکز) و پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی بوده است. طی چهارده سال گذشته مدرس کارگاه‌های آموزشی و داور جشنواره تخصصی درحوزه روابط‌عمومی و رسانه در وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، جهاد دانشگاهی، شهرداری تهران، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری، وزارت نفت و شرکت‌های تابعه، سازمان نظام مهندسی و سایر سازمان‌ها و موسسات بوده است. او از سال نود و شش عضو هیات علمی و استادیار ارتباطات پژوهشگاه علوم انسانی و مطالعات فرهنگی وزارت علوم، تحقیقات و فناوری شده و به صورت تخصصی به فعالیت های آموزشی، علمی و تحقیقاتی در زمینه «روابط‌عمومی»، «ارتباطات خانواده»، «ارتباطات سلامت» و «ارتباطات برند» مشغول است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #منصور_ساعی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

سلام

اپلود رایگان عکس و فایل و اشتراک گذاری

 

https://98share.com/

پاسخ:
در فضای موجود سایت تمامی تبلیغات به صورت رایگان در این ایام منتشر می شود
به امید پیروزی سریع بربیماری کرونا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">