بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

یونس شکرخواه را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / یونس شکرخواه متولد مشهد است.

 او که مدارک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، کارشناسی ارشد ارتباطات و دکترای علوم ارتباطات را در کارنامه دارد، عضو هیئت مؤسس و رئیس انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی، عضو هیئت امناء و شورای علمی مدرسه ملی سینما بوده و در مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها و دانشکده‌های ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی و دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران تدریس می‌کند.

او از ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۷ دبیر بین‌الملل و عضو شورای تیتر روزنامه کیهان و از ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ رئیس مؤسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا دانشگاه تهران بوده است.

 شکرخواه ۱۳ سال هم  سردبیر همشهری آنلاین (۱۳۹۸-۱۳۸۵) بود و مهر ۹۸ بازنشسته شد. او اکنون مشاور عالی دبیرکل و مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو است.

کتاب‌های واژه‌نامه پژوهش‌های ارتباطی، تکنولوژی‌های ارتباطی و جامعه اطلاعاتی، مبانی خبرنویسی، خبرنویسی مدرن، خبر، واژه‌نامه ارتباطات، روزنامه‌نگاری سایبر، انفجار بزرگ خاموش، فضای مجازی، روابط‌عمومی از زاویه ارتباطات و گرافیک خبری و اطلاع‌رسان از جمله تالیفات اوست.

کتاب‌های عصر اقیانوس آرام، ناسیونالیسم قرن بیستم، گذر از نوگرایی، جریان بین‌المللی اطلاعات، خیابان سه طرفه، شمال و جنوب، سپید در اندلس، اطلاعات و اقتصاد بحران، اسم رمز، ارتباطات، شیوه‌های مصاحبه در مطبوعات و روزنامه‌نگاری جهانی نیز از جمله آثاری است که توسط او ترجمه شده است.

برخی از سوابق حرفه‌ای داخلی و بین‌المللی او از این قرار است: عضویت در گروه چند رسانه‌ای فرهنگستان هنر، عضویت در کمیته راهبری اجلاس آسیا - اقیانوسیه وسیس، عضویت در هیات علمی دانشکده مطالعات جهان، ریاست انجمن‌ ایرانی مطالعات جامعه‌ اطلاعاتی، شرکت در اجلاس‌های سران جهان درباره جامعه اطلاعاتی و نشست‌های وسیس در سوئیس (۲۰۰۳ - ۲۰۱۸) و فعالیت‌های خبری در چین، ژاپن، سنگال، سودان، آلمان، امارات، سوییس، تونس، انگلیس، هلند، عراق، کره‌جنوبی و روسیه.

کمیته علمی‌ همایش روابط‌عمومی الکترونیک در سال ۱۳۸۶ به‌اتفاق آرا، تقدیر از وی را به‌ عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی ‌الکترونیک تصویب و در مراسمی از او تقدیر کرد.

 در همان همایش، تمبر روابط‌عمومی ‌الکترونیک با تصویر او و مجموعه مقالات منتخب وی درباره روابط‌عمومی در کتاب انفجار بزرگ خاموش منتشر شد.

او از نخستین دوره همایش روابط‌عمومی (۱۳۸۴) به استثنای یک دوره (سال ۱۳۸۶ که به عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی الکترونیک انتخاب شد) عضو کمیته علمی این همایش است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌_عمومی| یونس شکرخواه (۱۳۳۶-) متولد مشهد است. او که مدارک کارشناسی مترجمی زبان انگلیسی، کارشناسی ارشد ارتباطات و دکترای علوم ارتباطات را در کارنامه دارد، عضو هیئت مؤسس و رئیس انجمن ایرانی مطالعات جامعه اطلاعاتی، عضو هیئت امناء و شورای علمی مدرسه ملی سینما بوده و در مرکز مطالعات و تحقیقات رسانه‌ها و دانشکده‌های ارتباطات دانشگاه علامه طباطبائی و دانشکده مطالعات جهان دانشگاه تهران تدریس می‌کند. او از ۱۳۶۱ تا ۱۳۷۷ دبیر بین‌الملل و عضو شورای تیتر روزنامه کیهان و از ۱۳۸۷ تا ۱۳۹۳ رئیس مؤسسه مطالعات آمریکای شمالی و اروپا دانشگاه تهران بوده است. شکرخواه ۱۳ سال هم سردبیر همشهری آنلاین (۱۳۹۸-۱۳۸۵) بود و مهر ۹۸ بازنشسته شد. او اکنون مشاور عالی دبیرکل و مدیر گروه ارتباطات و رسانه کمیسیون ملی یونسکو است. کتاب‌های واژه‌نامه پژوهش‌های ارتباطی، تکنولوژی‌های ارتباطی و جامعه اطلاعاتی، مبانی خبرنویسی، خبرنویسی مدرن، خبر، واژه‌نامه ارتباطات، روزنامه‌نگاری سایبر، انفجار بزرگ خاموش، فضای مجازی، روابط‌عمومی از زاویه ارتباطات و گرافیک خبری و اطلاع‌رسان از جمله تالیفات اوست. کتاب‌های عصر اقیانوس آرام، ناسیونالیسم قرن بیستم، گذر از نوگرایی، جریان بین‌المللی اطلاعات، خیابان سه طرفه، شمال و جنوب، سپید در اندلس، اطلاعات و اقتصاد بحران، اسم رمز، ارتباطات، شیوه‌های مصاحبه در مطبوعات و روزنامه‌نگاری جهانی نیز از جمله آثاری است که توسط او ترجمه شده است. برخی از سوابق حرفه‌ای داخلی و بین‌المللی او از این قرار است: عضویت در گروه چند رسانه‌ای فرهنگستان هنر، عضویت در کمیته راهبری اجلاس آسیا - اقیانوسیه وسیس، عضویت در هیات علمی دانشکده مطالعات جهان، ریاست انجمن‌ ایرانی مطالعات جامعه‌ اطلاعاتی، شرکت در اجلاس‌های سران جهان درباره جامعه اطلاعاتی و نشست‌های وسیس در سوئیس (۲۰۰۳ - ۲۰۱۸) و فعالیت‌های خبری در چین، ژاپن، سنگال، سودان، آلمان، امارات، سوییس، تونس، انگلیس، هلند، عراق، کره‌جنوبی و روسیه. کمیته علمی‌ همایش روابط‌عمومی الکترونیک در سال ۱۳۸۶ به‌اتفاق آرا، تقدیر از وی را به‌ عنوان استاد پیشگام روابط‌عمومی ‌الکترونیک تصویب و در مراسمی از او تقدیر کرد. در همان همایش، تمبر روابط‌عمومی ‌الکترونیک با تصویر او و مجموعه مقالات منتخب وی درباره روابط‌عمومی در کتاب انفجار بزرگ خاموش منتشر شد. او از نخستین دوره همایش روابط‌عمومی (۱۳۸۴) به استثنای یک دوره عضو کمیته علمی این همایش است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #یونس_شکرخواه #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">