بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

امیر دبیری مهر را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / امیر دبیری مهر دانش‌آموخته جامعه شناسی سیاسی در مقطع دکتری در سال هشتاد و نه است.

 او از سال هفتاد و چهار وارد  عرصه خبرنگاری و نویسندگی در روابط‌عمومی صداوسیما شد و همزمان با فعالیت حرفه‌ای در رادیو و تلویزیون همکاری با مطبوعات و سایت‌های خبری را آغاز کرد.

نویسندگی برای روزنامه‌های ایران، همشهری، سلام، قدس، جام‌جم، تهران امروز و ملت ما و سایت‌های خبری بازتاب، تابناک، تحلیل ایران، پرس تی وی، عصر ایران، دیپلماسی ایرانی و دیدار نیوز از جمله فعالیت‌های مطبوعاتی اوست.

دکتر دبیری مهر مشاور عالی و عضو شورای سردبیری روزنامه‌های تهران امروز، ملت ما و همشهری نیز بوده است و سردبیری و اجرای برنامه در رادیو گفتگو و شبکه چهار سیما از دیگر سوابق حرفه‌ای اومحسوب می‌شود.

 در حوزه تخصصی روابط‌عمومی غیر از عضویت در انجمن‌های علمی و تخصصی مانند انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن علوم سیاسی ایران ؛ انجمن اندیشه و قلم او مشاور روابط‌عمومی مخابرات استان تهران، مشاور امور‌بین‌الملل سازمان صداوسیما، مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، دبیر کنفرانس بین‌المللی مدیریت رسانه و دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های خارجی صدا وسیما بوده است.

 تدریس ومشاوره در حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری و نگارش متن سخنرانی برای مدیران ارشد بخش‌های خصوصی و دولتی از دیگر فعالیت‌های مستمر دکتر دبیری مهر در بیست و چهار سال گذشته بوده است.

 محصول این تجربه و دانش در سال‌های گذشته در قالب چهار کتاب، ده‌ها پروژه مطالعاتی و پژوهشی، ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی و صدها مقاله و یادداشت مطبوعاتی و رسانه‌ای منتشر شده است.

 ایشان در حال حاضر پژوهشگر ارشد رادیو و تلویزیون و استاد یار علوم سیاسی است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| امیر دبیری مهر دانش‌آموخته جامعه شناسی سیاسی در مقطع دکتری در سال هشتاد و نه است. او از سال هفتاد و چهار وارد عرصه خبرنگاری و نویسندگی در روابط‌عمومی صداوسیما شد و همزمان با فعالیت حرفه‌ای در رادیو و تلویزیون همکاری با مطبوعات و سایت‌های خبری را آغاز کرد. نویسندگی برای روزنامه‌های ایران، همشهری، سلام، قدس، جام‌جم، تهران امروز و ملت ما و سایت‌های خبری بازتاب، تابناک، تحلیل ایران، پرس تی وی، عصر ایران، دیپلماسی ایرانی و دیدار نیوز از جمله فعالیت‌های مطبوعاتی اوست. دکتر دبیری مهر مشاور عالی و عضو شورای سردبیری روزنامه‌های تهران امروز، ملت ما و همشهری نیز بوده است و سردبیری و اجرای برنامه در رادیو گفتگو و شبکه چهار سیما از دیگر سوابق حرفه‌ای اومحسوب می‌شود. در حوزه تخصصی روابط‌عمومی غیر از عضویت در انجمن‌های علمی و تخصصی مانند انجمن متخصصان روابط‌عمومی، انجمن علوم سیاسی ایران ؛ انجمن اندیشه و قلم او مشاور روابط‌عمومی مخابرات استان تهران، مشاور امور‌بین‌الملل سازمان صداوسیما، مشاور دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر، دبیر کنفرانس بین‌المللی مدیریت رسانه و دبیر شورای هماهنگی شبکه‌های خارجی صدا وسیما بوده است. تدریس ومشاوره در حوزه‌های ارتباطات و روابط‌عمومی و روزنامه‌نگاری و نگارش متن سخنرانی برای مدیران ارشد بخش‌های خصوصی و دولتی از دیگر فعالیت‌های مستمر دکتر دبیری مهر در بیست و چهار سال گذشته بوده است. محصول این تجربه و دانش در سال‌های گذشته در قالب چهار کتاب، ده‌ها پروژه مطالعاتی و پژوهشی، ده‌ها مقاله علمی و پژوهشی و صدها مقاله و یادداشت مطبوعاتی و رسانه‌ای منتشر شده است. ایشان در حال حاضر پژوهشگر ارشد رادیو و تلویزیون و استاد یار علوم سیاسی است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #امیر_دبیری_مهر #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">