بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مهدی آرکونتن را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۵ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / مهدی آرکونتن، متولد چهاردهم بهمن ماه سال هزار و سیصد و شصت و چهار تهران، دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته روابط عمومی، کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی و دانشجوی مقطع دکترای رشته علوم ارتباطات است و در حال حاضر به عنوان مسئول ارتباطات رسانه‌ای بانک انصار ایفای نقش می‌کند.

مسئول ارتباطات رسانه‌ای نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی کشور، مشاور رسانه‌ای فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی و مشاور رسانه‌ای فراکسیون ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی مجلس شورای اسلامی، بخشی از پیشینه کاری وحرفه‌ای مهدی آرکونتن را تشکیل می‌دهد.

 وی همچنین موفق به کسب عنوان‌های کارشناس برتر روابط عمومی در سال نود و سه و پژوهشگر برتر در سال نود و هفت در جشنواره‌های تخصصی روابط‌عمومی کشور و شبکه بانکی شده و بر پیشینه حرفه‌ای خود افزوده است.

آرکونتن باتوجه به اشراف اطلاعاتی و علاقه‌اش به حوزه سواد رسانه‌ای کتاب نقش سواد رسانه‌ای در مصرف پیام تبلیغی را تالیف و آن را در انتشارات آذرگان به چاپ رسانده است.

رابطه سوادرسانه‌ای با میزان استفاده مشتریان از تبلیغات رسانه‌ای بانک مرکزی عنوان مقاله‌ای به زبان انگلیسی است که مهدی آرکونتن آن را در یک نشریه خارجی به چاپ رسانده است. وی همچنین یادداشت‌هایی با موضوع ارتباط موثر با رسانه؛ نقطه اتکای بانک‌ها در رقابت فشرده بازار پول، آموزش روابط‌عمومی در ایران دچار ضعف و کاستی است، تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی با ارتقای سواد رسانه‌ای و ضرورت سفر به کهکشان گوتنبرک نگارش کرده که از جمله مطالب وی در حوزه روابط‌عمومی و رسانه است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| مهدی آرکونتن، متولد چهاردهم بهمن ماه سال هزار و سیصد و شصت و چهار تهران، دانش آموخته مقطع کارشناسی رشته روابط عمومی، کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی و دانشجوی مقطع دکترای رشته علوم ارتباطات است و در حال حاضر به عنوان مسئول ارتباطات رسانه‌ای بانک انصار ایفای نقش می‌کند. مسئول ارتباطات رسانه‌ای نخستین کنفرانس ملی توسعه مدیریت پولی و بانکی کشور، مشاور رسانه‌ای فراکسیون اصناف مجلس شورای اسلامی و مشاور رسانه‌ای فراکسیون ورزش‌های قهرمانی و پهلوانی مجلس شورای اسلامی، بخشی از پیشینه کاری وحرفه‌ای مهدی آرکونتن را تشکیل می‌دهد. وی همچنین موفق به کسب عنوان‌های کارشناس برتر روابط عمومی در سال نود و سه و پژوهشگر برتر در سال نود و هفت در جشنواره‌های تخصصی روابط‌عمومی کشور و شبکه بانکی شده و بر پیشینه حرفه‌ای خود افزوده است. آرکونتن باتوجه به اشراف اطلاعاتی و علاقه‌اش به حوزه سواد رسانه‌ای کتاب نقش سواد رسانه‌ای در مصرف پیام تبلیغی را تالیف و آن را در انتشارات آذرگان به چاپ رسانده است. رابطه سوادرسانه‌ای با میزان استفاده مشتریان از تبلیغات رسانه‌ای بانک مرکزی عنوان مقاله‌ای به زبان انگلیسی است که مهدی آرکونتن آن را در یک نشریه خارجی به چاپ رسانده است. وی همچنین یادداشت‌هایی با موضوع ارتباط موثر با رسانه؛ نقطه اتکای بانک‌ها در رقابت فشرده بازار پول، آموزش روابط‌عمومی در ایران دچار ضعف و کاستی است، تبدیل تهدید به فرصت در فضای مجازی با ارتقای سواد رسانه‌ای و ضرورت سفر به کهکشان گوتنبرک نگارش کرده که از جمله مطالب وی در حوزه روابط‌عمومی و رسانه است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #مهدی_آرکونتن #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۵)

سلام 
از نیکان روزگار و فرد مورد تایید رسانه ها

پاسخ:
باسلام و احترام 
بی شک مدیران موفق روابط عمومی می بایست با این شاخصه ها معرفی شوند.
موفق و موید باشید
  • پیمان ساروخانی
  • در حوزه تبلیغات و تصمیمات  بانک انصار بسیار ضعیف عمل کرده

    پاسخ:
    باسلام و احترام 
    ملاک ضعیف یا قدرتمند بودن را چگونه ارزیابی فرمودید؟

     باسلام و احترام

    در حوزه  های روابط عمومی وبانک انصار بسیار ضعیف عمل کرده و  هیچگونه  عملکردی دیده نشده   

    پاسخ:
    باسلام و احترام 
    ممنون از ارسال پیام
  • مسعود اصلانی
  • سلام و عرض ادب

    بنده خوشحال میشم آقای مهدی آرکونتن را حضوری ملاقات کنم شاید ایشان من را بشناسد.

    پاسخ:
    باسلام 
    ممنون بابت ارسال پیامتون
  • علیرضا زیرمایی
  • ایشان چون زاده انگلیس هستند زبان فارسی زبان دوم ایشان است  

    پاسخ:
    باسلام و احترام 
    در هر جای دنیا زادگاهمان باشد مهم نیست مهم انسان بودن ما است.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">