بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

سهیلا بیات را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ سهیلا بیات متولد هفتم اسفند ماه سال هزاروسیصدوچهل و هشت، دارای مدرک کارشناسی روابط‌عمومی است.

وی نزدیک به بیست و دو سال است در حوزه روابط‌عمومی فعالیت می کند. او که هم اکنون مسئولیت روابط عمومی هواشناسی استان البرز را بر عهده دارد،  در دومین دوره انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای مذکور انتخاب شد. 

ارتباط با رسانه‌های استان، اعلام آب و هوای استان در مقابله با بحران، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی درخصوص اطلاع‌رسانی وضعیت جوی و حضور فعال در نشست‌های مجمع روابط‌عمومی، حضور در همایش‌ها و دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی، داشتن نقش موثر در کسب رتبه برتر هواشناسی در ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌های اجرائی استان البرز در طی چهار سال و کسب دو بار رتبه برتر در جشنواره روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در استان‌های کرمانشاه و البرز و دریافت تقدیرنامه‌های متعدد در کارنامه ایشان دیده می‌شود.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| سهیلا بیات متولد هفتم اسفند ماه سال هزاروسیصدوچهل و هشت، دارای مدرک کارشناسی روابط‌عمومی است. وی نزدیک به بیست و دو سال است در حوزه روابط‌عمومی فعالیت می کند. او که هم اکنون مسئولیت روابط عمومی هواشناسی استان البرز را بر عهده دارد،  در دومین دوره انتخابات اعضای شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان البرز به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای مذکور انتخاب شد. ارتباط با رسانه‌های استان، اعلام آب و هوای استان در مقابله با بحران، حضور فعال در شبکه‌های اجتماعی درخصوص اطلاع‌رسانی وضعیت جوی و حضور فعال در نشست‌های مجمع روابط‌عمومی، حضور در همایش‌ها و دوره‌های آموزشی روابط‌عمومی، داشتن نقش موثر در کسب رتبه برتر هواشناسی  در ارزیابی عملکرد سالانه دستگاه‌های اجرائی استان البرز در طی چهار سال و کسب دو بار رتبه برتر در جشنواره روابط‌عمومی‌های دستگاه‌های اجرایی در استان‌های کرمانشاه و البرز و دریافت تقدیرنامه‌های متعدد در کارنامه ایشان دیده می‌شود. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_البرز #سهیلا_بیات #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • پریسا کوهکن
  • تو بحث ارتباط با رسانه ها یه کارنامه عالی و درخشان دارند

    پاسخ:
    باسلام و احترام 
    تشکر از ارسال پیامتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">