بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

احمد باقری بعنوان عضو هیات مدیره شرکت تجارت بین المللی شهر پویا منصوب شد

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

احمد باقری عضو هیات مدیره

با حکم مدیرعامل صندوق ذخیره کارکنان شهرداری تهران، احمد باقری بعنوان عضو هیات مدیره شرکت تجارت بین الملل شهر پویا معرفی شد.

مهندس محمد قائمی امیری در حکمی احمد باقری را بعنوان عضو هیات مدیره شرکت تجارت بین الملل شهرپویا از شرکت های تابعه صندوق ذخیره کارکنان شهرداری منصوب کرد.

در بخشی از این حکم آمده است،روند رو به رشد امور جاریه و گسترش فعالیت های مجموعه ، مرهون اندیشه های مدبرانه و بهره مندی از همبستگی افکار و تجارت کارا می باشد. لذا  نظر به تخصص شایستگی های علمی و تجارب ارزشمند جنابعالی، به موجب این حکم به عنوان عضو هیات مدیره شرکت تجارت بین المللی شهر پویا منصوب می شوید.

لازم به ذکر است زمینه فعالیت شرکت تجارت بین المللی شهر پویا؛ خرید، فروش، توزیع، تولید، بسته بندی، واردات و صادرات و خدمات پس از فروش کلیه کالاهای مجاز بازرگانی، سرمایه گذاری، تاسیس، خرید، اداره، توسعه، تکمیل انواع کارخانجات واحدهای اقتصادی، تولیدی، صنعتی، معدنی، کشاورزی، ساختمانی، سرمایه گذاری در کلیه بخش های خصوصی و دولتی، خرید انواع سهام برای شرکت، مشارکت در شرکت ها اعم از داخلی و خارجی، شرکت در کلیه پروژه های ساختمانی و عمرانی اعم از طراحی، نظارت و اجرا، اخذ و اعطا نمایندگی شرکتهای معتبر داخلی و خارجی، اخذ وام و تسهیلات بانکی به صورت ارزی و ریالی از کلیه بانکها و موسسات مالی و اعتباری داخلی و خارجی، گشایش اعتبارات و ال سی برای شرکت نزد بانکها، حق الزحمه و حق العمل کاری، ترخیص کالا از کلیه گمرکات داخلی، ایجاد شعب و نمایندگی در سراسر کشور، برپایی غرفه و شرکت در کلیه نمایشگاه های داخلی و خارجی و بین المللی، عقد قرارداد با کلیه اشخاص حقیقی و حقوقی و شرکت در کلیه مناقصات و مزایدات و پیمان ها اعم از دولتی و خصوصی و بین المللی است.

احمد باقری عضو هیات مدیره

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

مشاور رایگان احمد باقری

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

نظرات  (۱)

بسیار بسیار مبارک استاد عزیز


ان شا الله در درجات و جایگاه های بالاتر شما روببینیم

پاسخ:
باسلام و احترام
تشکر و قدران از لطف شما

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">