بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

احمد باقری تدریس دوره روابط عمومی

از سلسله دوره کارگاهی سئومحتوا در روابط عمومی ها، دوره آموزش تخصصی «کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط عمومی» ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی برای روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور در 10 جلسه با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا  و اصول حرفه ای روابط عمومی  سازمان ها برگزار شد.

در این دوره آموزشی که به در خواست سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد، در 10 جلسه، اصول بهینه سازی محتوا در موتورهای جستجو (search engine optimization) در روابط عمومی ها، مدیریت تولید محتوای موثر و اثربخش در شبکه های اجتماعی و همچنین نقش روابط عمومی ها در تولید محتوای اثرگذار در بین مخاطبان آموزش داده شد.

با توجه به اینکه تولید محتوا موثری یکی از ارکان تاثیرگذار در مدیریت شبکه های اجتماعی و در ادامه بهبود سئو سایت می باشد در دوره کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط عمومی ها، راهکارهایی که بتواند به طور موثر هم باعث بهبود سئو  هم درگیر نمودن مخاطب در جهت اطلاع رسانی بهتر باشد مورد بررس قرار گرفته شد.

 این دوره آموزش با حضور مدیران و کارشناسان روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور برگزار شد.

در راستای اطلاع رسانی موثرتر همواره واحدهای روابط عمومی سازمان ها به دنبال راهکارهای جدید و همچنین با صرفه اقتصادی هستند تا بتوانند اخبار و اطلاعات و طرح های سازمان خود را بهتر و زودتر از دیگر خبرگزاری ها به اطلاع مخاطبین هدف خود برسانند.

برای دستیابی به این هدف استفاده از بسترها،  ابزارها و راهکارهای اطلاع رسانی همچون شبکه های اجتماعی، می تواند واحدهای روابط عمومی را کاراتر از گذشته در مسیر انجام ماموریت های سازمانی خود هدایت نماید.

 بهینه سایت در موتورهای جستجو SEO  و همچنین آشنایی با استراتژی صحیح تولید محتوا می تواند این واحدها را بیش از پیش موفق نماید.

احمد باقری تدریس دوره روابط عمومی

برگزاری دوره آموزشی «کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط عمومی» در سازمان برنامه و بودجه کشور با تدریس احمد باقری

از سلسله دوره کارگاهی سئومحتوا در روابط عمومی ها، دوره آموزش تخصصی « کاربرد شبکه های اجتماعی در روابط عمومی » ویژه مسئولان و کارشناسان روابط عمومی برای روابط عمومی سازمان برنامه و بودجه کشور در 10 جلسه با تدریس احمد باقری مدرس دوره های توسعه کسب و کار، سئومحتوا  و اصول حرفه ای روابط عمومی  سازمان ها برگزار شد.

احمد باقری مدرس

جهت برنامه ریزی دوره های ویژه سازمانی و شرکت ها و اختصاصی با شماره تماس 09126944966 هماهنگ فرمائید.

جهت دریافت رزومه مدرس دوره احمد باقری به وب سایت پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات و روابط عمومی و رسانه مراجعه فرمائید.

احمد باقری مدیرمسئول گزارش خبر

 

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">