بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

آرزو قاسمی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی /  آرزو قاسمی متولد هزار و سیصد و پنجاه و دو در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی بوده و قریب به شانزده سال است که در حوزه ارتباطات و رسانه فعالیت می‌کند.

قاسمی در حال حاضر رئیس واحد روابط‌عمومی یکی از مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عضو تحریریه ماهنامه اقتصادی- اجتماعی صدای خاک و فعال در حوزه ارتباطات، زنان و خانواده است.

وی در این شانزده سال در مراکز مختلف علمی- دانشگاهی و همچنین خانه محیط زیست تهران، فرهنگسرای هنگام (فرهنگسرای سلامت پیشین)، مدیریت فرهنگی هنری مراکز مترو، مدیریت فرهنگی هنری منطقه نه و فرهنگسرای رویش و فرهنگسرای کار و تعاون به عنوان مدیر روابط‌عمومی مشغول به کار بوده است.

در حوزه فعالیت‌های علمی و پژوهشی ایشان مؤلف کتاب زندگینامه دکتر مفتح،  مدیر فنی و اجرایی کتاب زمین سبز، آسمان آبی و کتاب نگهداری از گیاهان آپارتمانی که هر سه عنوان از سری انتشارات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

طراحی و مشاور در اجرای طرح تبدیل درختان خشکیده خیابان ولیعصر به مجسمه‌های چوبی، برپایی نگاه گذر مترو در ایستگاه‌های مختلف، نصب پلات و لمینت‌های داخل واگن و ایستگاه های مترو با رویکرد سبک زندگی و مؤلف نشریه فردوس نامه و رویش از سری انتشارات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فعالیت‌های اجرایی قاسمی است.

یادداشت‌های مختلفی در حوزه آموزش‌های شهروندی، زنان و خانواده از قاسمی درروزنامه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی به چاپ رسیده است.

کسب عنوان روابط‌عمومی برتر فرهنگسراهای تابستانی امید و پردیس و همچنین کسب رتبه دوم روابط‌عمومی‌های برتر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سه بخش ارتباطات مردمی و افکار سنجی، تولیدات رسانه‌ای و بخش رسانه از افتخارات قاسمی است.

 

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| آرزو قاسمی متولد هزار و سیصد و پنجاه و دو در تهران است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد علم اطلاعات و دانش‌شناسی بوده و قریب به شانزده سال است که در حوزه ارتباطات و رسانه فعالیت می‌کند. قاسمی در حال حاضر رئیس واحد روابط‌عمومی یکی از مراکز سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران، عضو تحریریه ماهنامه اقتصادی- اجتماعی صدای خاک و فعال در حوزه ارتباطات، زنان و خانواده است. وی در این شانزده سال در مراکز مختلف علمی- دانشگاهی و همچنین خانه محیط زیست تهران، فرهنگسرای هنگام (فرهنگسرای سلامت پیشین)، مدیریت فرهنگی هنری مراکز مترو، مدیریت فرهنگی هنری منطقه نه و فرهنگسرای رویش و فرهنگسرای کار و تعاون به عنوان مدیر روابط‌عمومی مشغول به کار بوده است. در حوزه فعالیت‌های علمی و پژوهشی ایشان مؤلف کتاب زندگینامه دکتر مفتح، مدیر فنی و اجرایی کتاب زمین سبز، آسمان آبی و کتاب نگهداری از گیاهان آپارتمانی که هر سه عنوان از سری انتشارات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است. طراحی و مشاور در اجرای طرح تبدیل درختان خشکیده خیابان ولیعصر به مجسمه‌های چوبی، برپایی نگاه گذر مترو در ایستگاه‌های مختلف، نصب پلات و لمینت‌های داخل واگن و ایستگاه های مترو با رویکرد سبک زندگی و مؤلف نشریه فردوس نامه و رویش از سری انتشارات سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران از فعالیت‌های اجرایی قاسمی است. یادداشت‌های مختلفی در حوزه آموزش‌های شهروندی، زنان و خانواده از قاسمی درروزنامه‌ها و خبرگزاری‌های رسمی به چاپ رسیده است. کسب عنوان روابط‌عمومی برتر فرهنگسراهای تابستانی امید و پردیس و همچنین کسب رتبه دوم روابط‌عمومی‌های برتر سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران در سه بخش ارتباطات مردمی و افکار سنجی، تولیدات رسانه‌ای و بخش رسانه از افتخارات قاسمی است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #آرزو_قاسمی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

سلام 

درود بر همه بانوان ایرانی

پاسخ:
درود

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">