بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

آموزش ضرورت آشنایی با سئوی محتوا برای روابط عمومی های زیرگروه «ومعادن» برگزار شد

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

آموزش سئوی محتوا

اولین جلسه کارگاه آموزشی SEO (بهینه‌سازی وب سایت برای موتورهای جستجوگر) برای روابط‌عمومی‌شرکت‌های هلدینگ سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات با حضور مدیران و کارشناسان روابط‌عمومی‌ها در سالن جلسات شرکت سرمایه‌گذاری توسعه معادن و فلزات برگزار شد.

روابط عمومی‌ها به عنوان بازوی شرکت‌ها در اطلاع رسانی و تعامل بین سازمان و مخاطبان، با اقدامات لازم گامی مهم در راستای پویایی و رشد و توسعه سازمان برمیدارند.

آموزش سئوی محتوا

در عصر حاضر، باتوجه به گسترش روزافزون استفاده از اینترنت و اهمیت فضای مجازی، حضور فعال و هدفمند روابط عمومی‌ها در این عرصه، نقشی کلیدی در ارتباط با مخاطبان و انعکاس دستاوردها و عملکرد سازمان ایفا می‌کند.

با توجه به اهمیت روز افزون سئو در دنیای دیجیتال، کارگاه آموزشی سئو برای روابط عمومی‌ها فرصتی مناسب برای این عزیزان فراهم کرده تا با اصول و فنون تولید محتوای سئو بیشتر آشنا شده و مهارت‌های لازم برای انتشار محتوای هدفمند در وب سایت و شبکه‌های اجتماعی سازمان را ارتقاء دهند.

 


در همین راستا اولین جلسه این کارگاه با حضور جمعی از مدیران و کارکنان روابط عمومی شرکت‌های هلدینگ و بخش‌های مرتبط در جهت ارتقا دانش روابط عمومی‌ها در حوزه تولید محتوا و سئو، با تدریس احمد باقری مدرس و مشاور دوره‌های حرفه ای مدیریت تولید محتوا و سئوی محتوا و همچنین توسعه‌ای کسب و کار، برگزار گردید.

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">