بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

خسرو رفیعی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۳ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/  خسرو رفیعی کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی فارغ التحصیل مکانیک خاک و آبیاری با بیش از چهل سال فعالیت در حوزه روابط‌عمومی به عنوان کارشناس و مدیر از جمله؛ مدیر روابط‌عمومی سازمان آب تهران، مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مدیر روابط‌عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیر روابط‌عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران، مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد و به مدت بیش از بیست سال دبیر انجمن روابط عمومی ایران است.

مهندس رفیعی در دوره فعالیت خود به عنوان روابط‌عمومی برتر کشور در چندین سال مختلف توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و  روابط‌عمومی برتر صنعت آب و برق در چندین سال مختلف توسط وزارت نیرو انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است.

مدیرمسئول نشریه‌های همکار و شهراب در بخش آب کشور، مدیر مسئول ماهنامه پیام دریا و آوای کشتیرانی و مدیر‌مسئول فصلنامه انگلیسی پیام دریا و ماهنامه پاسارگاد، صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه تخصصی و پژوهشی مهر آب و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری فروغ اندیشان هنر در کارنامه ایشان ثبت شده است. وی مولف کتاب‌های گفتار و پندار در روابط‌عمومی، کتیبه مخدوش، ابر بی باران و آب در حوض بزرگ بوده و بیش از یکصد مقاله در زمینه روابط‌عمومی و صنعت آب و فاضلاب کشور دارد. مهندس رفیعی برگزار کننده چندین همایش و نمایشگاه در صنعت آب و آب و فاضلاب کشور، برگزاری چندین همایش و نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان در زمینه مصرف بهینه آب در سطح داخلی و بین‌المللی و برگزار کننده جشنواره فیلم صد و هشتاد ثانیه‌‌ای بانک پاسارگاد بوده است.

وی در سال‌های هفتاد، هفتاد و پنج و هشتاد با سه دوره بحران آب در تهران به عنوان مدیر روابط‌عمومی مواجه شد. به ویژه در سال هشتاد که سدهای آب تهران به کمترین میزان حجم خود رسیده و او با ایجاد ارتباط، تعامل، گفت‌وگو، مصاحبه، تهیه و پخش قابل توجهی تیزر، فیلم و آنونس در زمینه استفاده اصولی و بهینه در مصرف آب توانست با کمک مردم که نزدیک به سی درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کردند، بحران آب را با موفقیت پشت سر بگذارد و بیش از بیست و پنج هزار دقیقه گفت‌وگو با صداوسیما و تهیه گزارش، مقاله، میز‌گرد و انعکاس آن به صورت روزانه در رسانه‌های نوشتاری و راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی (صد و بیست و دو) برای اولین بار در سطح کشور از جمله خدمات و فعالیت‌های او در زمینه روابط‌عمومی کشور است. بهترین تجربه ارتباطی او فعالیت در روابط‌عمومی کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران است که توانست زیباترین ارتباط مابین کارکنان خشکی و دریایی این شرکت که ماه‌ها دور از وطن بودند به وجود آورده و امید به زندگی و فعالیت را در آنها ارتقا بخشد.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

View this post on Instagram

#روابط_عمومی| خسرو رفیعی کارشناس ارشد علوم ارتباطات اجتماعی فارغ التحصیل مکانیک خاک و آبیاری با بیش از چهل سال فعالیت در حوزه روابط‌عمومی به عنوان کارشناس و مدیر از جمله؛ مدیر روابط‌عمومی سازمان آب تهران، مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب استان تهران، مدیر روابط‌عمومی شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، مدیر روابط‌عمومی کشتیرانی، مدیر روابط‌عمومی بانک پاسارگاد و به مدت بیش از ۲۰ سال دبیر انجمن روابط عمومی ایران است. مهندس رفیعی در دوره فعالیت خود به عنوان روابط‌عمومی برتر کشور در چندین سال مختلف توسط وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و روابط‌عمومی برتر صنعت آب و برق در چندین سال مختلف توسط وزارت نیرو انتخاب و مورد تقدیر قرار گرفته است. مدیرمسئول نشریه‌های همکار و شهراب در بخش آب کشور، ماهنامه پیام دریا و آوای کشتیرانی و فصلنامه انگلیسی پیام دریا و ماهنامه پاسارگاد، صاحب امتیاز و مدیر مسئول ماهنامه تخصصی و پژوهشی مهر آب و مدیر مسئول موسسه فرهنگی هنری فروغ اندیشان هنر در کارنامه ایشان ثبت شده است. وی مولف کتاب‌های گفتار و پندار در روابط‌عمومی، کتیبه مخدوش، ابر بی باران و آب در حوض بزرگ بوده و بیش از ۱۰۰ مقاله در زمینه روابط‌عمومی و صنعت آب و فاضلاب کشور دارد. مهندس رفیعی برگزار کننده چندین همایش و نمایشگاه در صنعت آب و آب و فاضلاب کشور، برگزاری چندین همایش و نمایشگاه نقاشی کودکان و نوجوانان در زمینه مصرف بهینه آب در سطح داخلی و بین‌المللی و برگزار کننده جشنواره فیلم ۱۸۰ ثانیه‌‌ای بانک پاسارگاد بوده است. وی در سال‌های ۷۰، ۷۶ و ۸۰ با سه دوره بحران آب در تهران به عنوان مدیر روابط‌عمومی مواجه شد. به ویژه در سال ۸۰ که سدهای آب تهران به کمترین میزان حجم خود رسیده و او با ایجاد ارتباط، تعامل، گفت‌وگو، مصاحبه، تهیه و پخش قابل توجهی تیزر، فیلم و آنونس در زمینه استفاده اصولی و بهینه در مصرف آب توانست با کمک مردم که نزدیک به سی درصد در مصرف آب صرفه‌جویی کردند، بحران آب را با موفقیت پشت سر بگذارد و بیش از ۲۵ هزار دقیقه گفت‌وگو با صداوسیما و تهیه گزارش، مقاله، میز‌گرد و انعکاس آن به صورت روزانه در رسانه‌های نوشتاری و راه اندازی مرکز ارتباطات مردمی برای اولین بار در سطح کشور از جمله خدمات و فعالیت‌های او در زمینه روابط‌عمومی است. بهترین تجربه ارتباطی او فعالیت در روابط‌عمومی کشتیرانی است که توانست زیباترین ارتباط مابین کارکنان خشکی و دریا که ماه‌ها دور از وطن بودند به وجود آورده و امید به زندگی را در آنها ارتقا بخشد. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #خسرو_رفیعی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۳)

واقعا رفتار های دور از شآن و ادب و کاملا غیر قابل حرفه ای متاسفم

پاسخ:
باسلام و احترام 
به شخصه جز پیش کسوتان با تجربه در حوزه روابط عمومی هستند.
ممنون از ارسال پیامتان

واقعا فقط ادای شعورو در میاری....

پاسخ:
با سلام و احترام
ایشان در حوزه روابط عمومی خدمات خوبی را داشته اند
مجدد تشکر بابت پیامتان

ظاهرا فقط خودتون جواب میدید و تعریف میکنید از شخص خودتون:)))))

پاسخ:
باسلام و احترام تشکر از ارسال پیام

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">