بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمدرضا رسولی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / محمدرضا رسولی متولد سال هزار و سیصد و چهل و چهار دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است. وی دانشیار دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و سابقه تدریس در دانشگاه‌های علامه طباطبایی، دانشکده صدا و سیما، علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه سوره و الزهرا در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا را دارد. 

روش‌های پیشرفته پژوهش در ارتباطات، جامعه شناسی تبلیغات، روش‌های سنجش افکار و کاربرد نرم افزار، تحلیل محتوا و مدیریت ارتباطات از جمله دروسی است که ایشان در مقاطع مختلف تدریس می‌کند.

دکتر رسولی معاون دانشکده علوم ارتباطات، سردبیر فصلنامه نقد کتاب علوم اجتماعی، نایب رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، عضو کارگروه ارتباطات و رسانه مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی، عضو انجمن  جامعه‌شناسی ایران و همچنین عضو انجمن بین‌المللی تحقیق در ارتباطات ( IAMCR) بوده و تحقیقات و پژوهش‌های مختلفی را در دانشگاه و سازمان‌ها در حوزه رسانه، ارتباطات و سبک زندگی به انجام رسانده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پژوهش‌های وی درحوزه رسانه‌ها، روابط‌عمومی و تبلیغات تجاری و سینمای توقیفی اشاره کرد. از ایشان کتاب‌های جامعه‌شناسی روزنامه‌نگاری، پژوهش‌نامه تبلیغات و بررسی تطبیقی قوانین تبلیغات ایران منتشر شده است.

در سال هشتاد و دو از سوی وزارت ارشاد به عنوان پژوهشگرنمونه سال در حوزه فرهنگ و رسانه و در سال هشتاد و هفت و نود و چهار به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و در سال نود و دو به عنوان استاد نمونه برگزیده ومعرفی شد.

 از وی تا به حال مقالاتی با عناوین بررسی مولفه‌های سبک زندگی در فیلم های دهه شصت، هفتاد و  هشتاد سینمای ایران، بررسی تاثیر تبلیغات تله‌شاپینگ، مسئله‌ شناسی پژوهش‌های روابط‌عمومی، موانع پژوهش در روابط‌عمومی،  تبلیغات سایبر، سرمایه اجتماعی و مصرف رسانه‌ای، تبلیغات تلویزیونی و سبک زندگی ایرانیان، تبلیغات تجاری و رفتار مصرف، مخاطب‌شناسی تلویزیون‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان، نقش تبلیغات تجاری در رفتار مصرف‌کنندگان، ارتباطات و توسعه در جهان سوم، رسانه‌ها و مخاطبان امروز و ... در کنفرانس‌های علمی ارایه و در مجلات پژوهشی به چاپ رسیده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محمدرضا رسولی متولد سال هزار و سیصد و چهل و چهار دارای مدرک دکترای علوم ارتباطات اجتماعی است. وی دانشیار دانشکده علوم ارتباطات و مطالعات رسانه دانشگاه آزاد اسلامی تهران است و سابقه تدریس در دانشگاه‌های علامه طباطبایی، دانشکده صدا و سیما، علوم و تحقیقات تهران، دانشگاه سوره و الزهرا در دوره‌های کارشناسی ارشد و دکترا را دارد. روش‌های پیشرفته پژوهش در ارتباطات، جامعه شناسی تبلیغات، روش‌های سنجش افکار و کاربرد نرم افزار، تحلیل محتوا و مدیریت ارتباطات از جمله دروسی است که ایشان در مقاطع مختلف تدریس می‌کند. دکتر رسولی معاون دانشکده علوم ارتباطات، سردبیر فصلنامه نقد کتاب علوم اجتماعی، نایب رئیس انجمن متخصصان روابط‌عمومی، عضو کارگروه ارتباطات و رسانه مرکز هم‌اندیشی استادان و نخبگان دانشگاهی، عضو انجمن جامعه‌شناسی ایران و همچنین عضو انجمن بین‌المللی تحقیق در ارتباطات ( IAMCR) بوده و تحقیقات و پژوهش‌های مختلفی را در دانشگاه و سازمان‌ها در حوزه رسانه، ارتباطات و سبک زندگی به انجام رسانده است که از جمله آن‌ها می‌توان به پژوهش‌های وی درحوزه رسانه‌ها، روابط‌عمومی و تبلیغات تجاری و سینمای توقیفی اشاره کرد. از ایشان کتاب‌های جامعه‌شناسی روزنامه‌نگاری، پژوهش‌نامه تبلیغات و بررسی تطبیقی قوانین تبلیغات ایران منتشر شده است. در سال هشتاد و دو از سوی وزارت ارشاد به عنوان پژوهشگرنمونه سال در حوزه فرهنگ و رسانه و در سال هشتاد و هفت و نود و چهار به عنوان پژوهشگر برتر دانشگاه و در سال نود و دو به عنوان استاد نمونه برگزیده ومعرفی شد. از وی تا به حال مقالاتی با عناوین بررسی مولفه‌های سبک زندگی در فیلم های دهه شصت، هفتاد و هشتاد سینمای ایران، بررسی تاثیر تبلیغات تله‌شاپینگ، مسئله‌ شناسی پژوهش‌های روابط‌عمومی، موانع پژوهش در روابط‌عمومی، تبلیغات سایبر، سرمایه اجتماعی و مصرف رسانه‌ای، تبلیغات تلویزیونی و سبک زندگی ایرانیان، تبلیغات تجاری و رفتار مصرف، مخاطب‌شناسی تلویزیون‌های ماهواره‌ای فارسی‌زبان، نقش تبلیغات تجاری در رفتار مصرف‌کنندگان، ارتباطات و توسعه در جهان سوم، رسانه‌ها و مخاطبان امروز و ... در کنفرانس‌های علمی ارایه و در مجلات پژوهشی به چاپ رسیده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #محمد_رضا_رسولی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

از اساتید موثر در روابط عمومی و ارتباطات

بنده خیلی از ایشان فرا گرفته ام

موفق  باشند

پاسخ:
با سلام و احترام 
تشکر از ارسال پیامتون
همه زحمت کشان این عرصه خداوند سلامتی بدهد

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">