بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

یاسر فلاح را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / یاسر فلاح متولد مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت، عضو انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، دانشجوی دکترای مهندسی مالی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت مالی و دانش آموخته کارشناسی اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی است.

ایشان به مدت هفده سال در صدا و سیما مشاغلی همچون خبرنگاری، دبیر خبر و سردبیری را در بخش‌های مختلف خبری گذرانده‌اند. کارشناس و مجری در برنامه خبری پیک بامدادی رادیو ایران به مدت شش سال و سردبیری شبکه خبر سیما از جمله شاخص‌ترین فعالیت‌های رسانه‌ای وی محسوب می‌شود.

یاسر فلاح سابقه‌ روزنامه‌نگاری در روزنامه‌های صبح اقتصاد و راه مردم در سال‌های هشتاد و دو تا هشتاد و پنج و همچنین سردبیری حوزه اقتصاد باشگاه خبرنگاران جوان در ابتدای دهه هشتاد را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد.

فلاح در سال هزار و سیصد و نود و از بدو تأسیس بورس انرژی ایران به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی و امور بین‌الملل این بورس تازه تأسیس شروع به فعالیت کرد تا سال هزار و سیصد و نود و پنج که مقارن با انتصاب دکتر شاپور محمدی به سمت ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار؛ به سمت مشاور رییس و مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد و در حال حاضر نیز در این سمت مشغول به فعالیت هستند.

مدیرمسئولی پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، مدیر مسئولی انتشارات بورس از جمله فعالیت‌های وی در بازار سرمایه است.

از جمله کارهای ماندگار یاسر فلاح در بازار سرمایه ایران می‌توان به فعالیت‌های ذیل اشاره کرد:

- خلق ایده و اجرای "لیگ ستارگان بورس" به عنوان اولین مسابقه معامله‌گری سهام در بین دانشجویان به عنوان کاری نو در بازار سرمایه ایران در سال نود و شش که تا کنون سه دوره آن برگزار شده است.

- طراحی و اجرای سه دوره جشنواره بورس و رسانه از سال نود و شش تا کنون

- طراحی و برگزاری دو دوره رقابت معاملات الگوریتمی در بازار سرمایه ایران برای اولین بار در منطقه خاورمیانه از سال نود و هفت

- خلق ایده، طراحی و همکاری در ضرب سکه پنج هزار ریالی یادبود پنجاهمین سال فعالیت بازار سرمایه ایران در سال هزار و سیصد و نود و شش.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌_عمومی| یاسر فلاح متولد مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و هشت، عضو انجمن بین‌المللی روابط‌عمومی (IPRA)، دانشجوی دکترای مهندسی مالی، فارغ‌التحصیل کارشناسی ارشد مدیریت مالی و دانش آموخته کارشناسی اقتصاد از دانشگاه شهید بهشتی است. ایشان به مدت هفده سال در صدا و سیما مشاغلی همچون خبرنگاری، دبیر خبر و سردبیری را در بخش‌های مختلف خبری گذرانده‌اند. کارشناس و مجری در برنامه خبری پیک بامدادی رادیو ایران به مدت شش سال و سردبیری شبکه خبر سیما از جمله شاخص‌ترین فعالیت‌های رسانه‌ای وی محسوب می‌شود. یاسر فلاح سابقه‌ روزنامه‌نگاری در روزنامه‌های صبح اقتصاد و راه مردم در سال‌های هشتاد و دو تا هشتاد و پنج و همچنین سردبیری حوزه اقتصاد باشگاه خبرنگاران جوان در ابتدای دهه هشتاد را در کارنامه حرفه‌ای خود دارد. فلاح در سال هزار و سیصد و نود و از بدو تأسیس بورس انرژی ایران به عنوان مشاور مدیرعامل و مدیرروابط‌عمومی و امور بین‌الملل این بورس تازه تأسیس شروع به فعالیت کرد تا سال هزار و سیصد و نود و پنج که مقارن با انتصاب دکتر شاپور محمدی به سمت ریاست سازمان بورس و اوراق بهادار؛ به سمت مشاور رییس و مدیر روابط‌عمومی و امور بین‌الملل سازمان بورس و اوراق بهادار منصوب شد و در حال حاضر نیز در این سمت مشغول به فعالیت هستند. مدیرمسئولی پایگاه خبری بازار سرمایه ایران (سنا)، مدیر مسئولی انتشارات بورس از جمله فعالیت‌های وی در بازار سرمایه است. از جمله کارهای ماندگار یاسر فلاح در بازار سرمایه ایران می‌توان به فعالیت‌های ذیل اشاره کرد: - خلق ایده و اجرای "لیگ ستارگان بورس" به عنوان اولین مسابقه معامله‌گری سهام در بین دانشجویان به عنوان کاری نو در بازار سرمایه ایران در سال نود و شش که تا کنون سه دوره آن برگزار شده است. - طراحی و اجرای سه دوره جشنواره بورس و رسانه از سال نود و شش تا کنون - طراحی و برگزاری دو دوره رقابت معاملات الگوریتمی در بازار سرمایه ایران برای اولین بار در منطقه خاورمیانه از سال نود و هفت - خلق ایده، طراحی و همکاری در ضرب سکه پنج هزار ریالی یادبود پنجاهمین سال فعالیت بازار سرمایه ایران در سال هزار و سیصد و نود و شش. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #یاسر_فلاح #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">