بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

ابراهیم کاظم پور را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

 

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / ابراهیم کاظم‌پور اقدم متولد مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و دو با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت امور بازرگانی، گرایش بازاریابی در حال حاضر مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بازار بانک تجارت است.

وی پیش از این مشاور مدیرعامل بانک در حوزه رسانه و تبلیغات بود. پنج سال سابقه مدیریت روابط‌عمومی  وتبلیغات بانک تجارت و هشت سال معاونت روابط‌عمومی بانک، عضویت در انجمن‌های  روابط‌عمومی ایران، موسسه کارگزاری روابط‌عمومی، انجمن صنفی خبرنگاران و عضویت در شورای روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی و عضو هیئت رئیسه روابط‌عمومی شهر تهران در سوابق حرفه‌ای کاظم‌پور اقدم دیده می‌شود.

وی همچنین به موازات مسئولیت‌هایی که در حوزه روابط‌عمومی داشته در شوراها و انجمن‌های مختلف عضویت داشته است. ایشان عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی بوده و علاوه بر طی کردن دوره‌‌های آموزشی مختلف، نگارش و انتشار کتب و مقالاتی در حوزه روابط‌عمومی و اقتصادی را نیز در کارنامه خود دارد.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| ابراهیم کاظم‌پور اقدم متولد مرداد ماه هزار و سیصد و پنجاه و دو با مدرک کارشناسی ارشد مدیریت امور بازرگانی، گرایش بازاریابی در حال حاضر مدیر امور برنامه‌ریزی و توسعه بازار بانک تجارت است. وی پیش از این مشاور مدیرعامل بانک در حوزه رسانه و تبلیغات بود. پنج سال سابقه مدیریت روابط‌عمومی وتبلیغات بانک تجارت و هشت سال معاونت روابط‌عمومی بانک، عضویت در انجمن‌های روابط‌عمومی ایران، موسسه کارگزاری روابط‌عمومی، انجمن صنفی خبرنگاران و عضویت در شورای روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و بانک مرکزی و عضو هیئت رئیسه روابط‌عمومی شهر تهران در سوابق حرفه‌ای کاظم‌پور اقدم دیده می‌شود. وی همچنین به موازت مسئولیت‌هایی که در حوزه روابط‌عمومی داشته در شوراها و انجمن‌های مختلف عضویت داشته است. ایشان عضو شورای سیاستگذاری هفته روابط‌عمومی بوده و علاوه بر طی کردن دوره‌‌های آموزشی مختلف، نگارش و انتشار کتب و مقالاتی در حوزه روابط‌عمومی و اقتصادی را نیز در کارنامه خود دارد. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #ابراهیم_کاظم_پور_اقدم #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">