بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

ابوالقاسم حکیمیان را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / ابوالقاسم حکیمیان متولد هشت اسفند ‌هزار و سیصد و سی و دو در شهر قزوین، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بانکداری از دانشگاه اقتصاد است.

فعالیت در بانک تجارت به عنوان مدیرکل هیات مدیره و روابط‌عمومی، حدود سه دهه عضویت در هیئت‌مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران و مدیریت کمیته آموزش آن و عضویت در شورای سیاست‌گذاری داوران جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر کشور بخشی از سوابق این پیشکسوت حوزه روابط‌عمومی است.

تدریس دوره‌ها و دروس روابط‌عمومی در انجمن روابط‌عمومی ایران و دانشگاه جامع علمی کاربردی و ارائه مقالاتی چون؛ علم؛ اساس و پایه روابط‌عمومی، زمان عامل موثر در تبلیغات، اثرگذرای نرخ آگهی‌های تلویزیونی در تورم کالاها، نقش روابط‌عمومی در بسترسازی تحول اداری و چه کسی مسئول هدایت و مدیریت افکار عمومی است؟ در کارنامه حکیمیان دیده می‌شود.

مدیرمسئولی نشریه تجارت، سردبیری ویژه‌نامه‌های اقتصادی مجله گزارش و هفته بانکداری، عضویت در هیأت مدیره خبرگزاری اکونیوز و مدیرمسئولی پرس بانک به عنوان فعالیت‌های رسانه‌ای وی قابل ذکر است.

حکیمیان در کنار فعالیت در روابط‌عمومی، سوابقی نیز در حوزه بانکداری، بورس دارد.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

View this post on Instagram

#روابط‌_عمومی| ابوالقاسم حکیمیان متولد هشت اسفند ‌هزار و سیصد و سی و دو در شهر قزوین، دارای مدرک کارشناسی ارشد رشته مدیریت بانکداری از دانشگاه اقتصاد است. فعالیت در بانک تجارت به عنوان مدیرکل هیات مدیره و روابط‌عمومی، حدود سه دهه عضویت در هیئت‌مدیره انجمن روابط‌عمومی ایران و مدیریت کمیته آموزش آن و عضویت در شورای سیاست‌گذاری داوران جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر کشور بخشی از سوابق این پیشکسوت حوزه روابط‌عمومی است. تدریس دوره‌ها و دروس روابط‌عمومی در انجمن روابط‌عمومی ایران و دانشگاه جامع علمی کاربردی و ارائه مقالاتی چون؛ علم؛ اساس و پایه روابط‌عمومی، زمان عامل موثر در تبلیغات، اثرگذرای نرخ آگهی‌های تلویزیونی در تورم کالاها، نقش روابط‌عمومی در بسترسازی تحول اداری و چه کسی مسئول هدایت و مدیریت افکار عمومی است؟ در کارنامه حکیمیان دیده می‌شود. مدیرمسئولی نشریه تجارت، سردبیری ویژه‌نامه‌های اقتصادی مجله گزارش و هفته بانکداری، عضویت در هیأت مدیره خبرگزاری اکونیوز و مدیرمسئولی پرس بانک به عنوان فعالیت‌های رسانه‌ای وی قابل ذکر است. حکیمیان در کنار فعالیت در روابط‌عمومی، سوابقی نیز در حوزه بانکداری، بورس و ... دارد. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #ابوالقاسم_حکیمیان #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">