بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

احسان سمیع زاده را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / احسان سمیع زاده متولد دوازدهم تیرماه هزار و سیصد و شصت و چهار است. وی بیش از پانزده سال در حوزه خبر، رسانه و روابط‌عمومی فعالیت کرده و هم اکنون به عنوان رئیس دفتر اداره کل حوزه استاندار فارس مشغول فعالیت است.

وی کار روابط عمومی را بصورت داوطلبانه و در کنار امدادگری در تیم کمک‌های اولیه و تریاژ جمعیت هلال‌احمر شیراز آغاز و کارش را در دوران مقدس سربازی با روابط‌عمومی اداره جهادکشاورزی مرکز زرقان ادامه داد و پس از پایان خدمت سربازی بیش از پیش به حوزه روابط‌عمومی و رسانه علاقه‌مند شد.

سمیع‌زاده تاکنون مسئولیت‌های مختلفی را تجربه کرده است که از آن جمله می‌توان به رئیس دفتر، مسئول روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، رابط خبری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور و خبرنگار روزنامه "مردم سالاری" و "همشهری" در استان فارس اشاره کرد.

گویندگی در برنامه‌های رادیو فارس، روابط‌عمومی و مشاور کارگردان "مستند تلویزیونی کوله پشتی" سیمای مرکز فارس، مسئول روابط‌عمومی طرح ملی "جنگلانه" و مسئول سایت باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای مرکز فارس نیز در کارنامه او دیده می‌شود.

وی مدتی نیز مسئولیت خبرگزاری وزارت جهاد کشاورزی(ایانا) و سرپرستی روزنامه سبزینه در استان فارس و دبیر سرویس کشاورزی پایگاه خبری تحلیلی زیست بوم را بر عهده داشت.

او همچنین عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران و شورای هماهنگی روابط‌عمومی و انجمن روابط‌عمومی ایران است.

سمیع زاده هم اکنون مدیرمسئول پایگاه خبری «اطلاعات و اخبار کشاورزی و منابع طبیعی» و مدیر «رادیو طبیعت» است.

در زمینه روابط‌عمومی نیز بیش از ده‌ها لوح تقدیر و گواهی آموزشی دریافت کرده است. با این همه در عرصه ارتباطات خود را نوآموز و در آغاز راه می‌داند و مشتاق آموختن است.

مشاور رایگان احمد باقری

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| احسان سمیع زاده متولد دوازدهم تیرماه هزار و سیصد و شصت و چهار است. وی بیش از پانزده سال در حوزه خبر، رسانه و روابط‌عمومی فعالیت کرده و هم اکنون به عنوان رئیس دفتر اداره کل حوزه استاندار فارس مشغول فعالیت است. وی کار روابط عمومی را بصورت داوطلبانه و در کنار امدادگری در تیم کمک‌های اولیه و تریاژ جمعیت هلال‌احمر شیراز آغاز و کارش را در دوران مقدس سربازی با روابط‌عمومی اداره جهادکشاورزی مرکز زرقان ادامه داد و پس از پایان خدمت سربازی بیش از پیش به حوزه روابط‌عمومی و رسانه علاقه‌مند شد. سمیع‌زاده تاکنون مسئولیت‌های مختلفی را تجربه کرده است که از آن جمله می‌توان به رئیس دفتر، مسئول روابط‌عمومی و مشاور رسانه‌ای مدیر کل امور روستایی و شوراهای استانداری فارس، رابط خبری معاونت توسعه روستایی و مناطق محروم نهاد ریاست جمهوری و سازمان دهیاری‌ها و شهرداری‌های وزارت کشور و خبرنگار روزنامه "مردم سالاری" و "همشهری" در استان فارس اشاره کرد. گویندگی در برنامه‌های رادیو فارس، روابط‌عمومی و مشاور کارگردان "مستند تلویزیونی کوله پشتی" سیمای مرکز فارس، مسئول روابط‌عمومی طرح ملی "جنگلانه" و مسئول سایت باشگاه خبرنگاران صدا و سیمای مرکز فارس نیز در کارنامه او دیده می‌شود. وی مدتی نیز مسئولیت خبرگزاری وزارت جهاد کشاورزی(ایانا) و سرپرستی روزنامه سبزینه در استان فارس و دبیر سرویس کشاورزی پایگاه خبری تحلیلی زیست بوم را بر عهده داشت. او همچنین عضو خانه مطبوعات و رسانه‌های کشور، انجمن صنفی خبرنگاران و روزنامه‌نگاران ایران و شورای هماهنگی روابط‌عمومی و انجمن روابط‌عمومی ایران است. سمیع زاده هم اکنون مدیرمسئول پایگاه خبری «اطلاعات و اخبار کشاورزی و منابع طبیعی» و مدیر «رادیو طبیعت» است. در زمینه روابط‌عمومی نیز بیش از ده‌ها لوح تقدیر و گواهی آموزشی دریافت کرده است. با این همه در عرصه ارتباطات خود را نوآموز و در آغاز راه می‌داند و مشتاق آموختن است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_فارس #احسان_سمیع_زاده #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • پدرام کلانی
  • ایشان بیشتر از اینکه تو بخش روابط عمومی مشتاق باشند کار کنند در مسئول دفتری ظاهرا علاقه دارند.

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    اطلاعاتی که از ایشان منتشر شده گواه فعالیت ارزشمند در حوزه روابط عمومی و رسانه بوده و قطعا در ادامه از فعالیت ایشان در این حوزه ها بیشتر می شنویم.

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">