بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

امیرعباس صادقی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ امیر عباس صادقی، متولد ۱۳۶۲ دانش‌‌آموخته لیسانس مدیریت فرهنگی و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه با سابقه شرکت در دوره‌های تخصصی خبرنگاری و خبرنویسی و تولید محتوای رسانه ای  با بیش از ۲۰ سال سابقه کار فرهنگی و رسانه ای است.

 صادقی در حال حاضر معاون فرهنگ و رسانه فرهنگ سرای رسانه سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

وی بیش از ۷ سال است که به عنوان مدیر روابط‌عمومی، تبلیغات ، مشاور رسانه‌ای و کارشناس در جشنواره‌ها ، برنامه ها و رویدادهای رسانه ای و فرهنگی کشور در حوزه‌های تئاتر، ادبیات ، رادیو و  تلویزیون مشغول به فعالیت است.

صادقی به مدت ۴ سال سابقه مدیریت روابط‌عمومی فرهنگ سرای رسانه که یکی از مراکز تخصصی در حوزه رسانه است را در کارنامه حرفه‌ای خود داراست . وی در انجمن‌های صنفی و تخصصی روزنامه‌نگاران، خبرنگاران و انجمن صنفی مدیران روابط‌عمومی کشور عضویت دارد.

از دیگر فعالیت‌های رسانه‌ای او می‌توان به عضو ارشد کارگروه قدرت نرم و دیپلماسی رسانه موسسه ابرار معاصر ،  مدیر روابط‌عمومی و مسئول امور رسانه‌ای بیست‌وچهارمین جشنواره تئاتر استان تهران، مدیر روابط‌عمومی تئاتر بین‌المللی «وستا»، مدیر روابط عمومی برنامه تلویزیونی «چهل سال با رسانه‌ها»، مدیر اجرایی جشنواره عکاسی کشوری «روایت گِل و دل» سیل‌های سال‌های اخیر کشور در سال ۱۳۹۸، مسئول امور رسانه ای برنامه تلویزیونی بفرمایید روضه شبکه ۷ سیما و مدیر روابط عمومی مستند ۱۴ سال سی و سه روز  با مشارکت خبرگزاری تسنیم و جشنواره عکاسی یلدای من (بانک رفاه) و ... اشاره کرد.

صادقی در کارگروه رسانه‌ای «اقدام و بررسی شایعات کرونا» در معاونت مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی عضویت داشته و عضو شورای تخصصی فضای مجازی و شورای دانش سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران است.

 صادقی برای فعالیت‌های خود در حوزه رسانه و فرهنگ ، لوح‌های تقدیر متعددی را از مسیولین این حوزه ها دریافت کرده و در کنار فعالیت‌های اجرایی، مقاله ، یادداشت‌ها و تحلیل‌های مختلفی را در رسانه‌های کشور و در حوزه تخصصی خود « رسانه و فرهنگ » برای علاقه مندان منتشر کرده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

مشاور رایگان احمد باقری

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

احمد باقری

پایگاه خبری گزارش خبر رسانه ی همراه  روابط عمومی های کشور

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">