بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

جواد قاسمی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / جواد قاسمی متولد بیست و چهارم خرداد هزار و سیصد و سی دارای مدرک کارشناسی روابط‌عمومی و امور اجتماعی و کارشناسی‌ ارشد مدیریت از مدرسان و پیشکسوتان روابط‌عمومی ایران است.

 قاسمی در حال حاضر رئیس هیئت‌مدیره خانه روابط‌عمومی(در شرف تاسیس)، مدیرمسئول و سردبیر ماهنامه روابط‌عمومی ارگان انجمن روابط‌عمومی ایران و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره انجمن گردشگری است.

وی سابقه مدیرکلی روابط‏‌عمومی و اموربین‏‌الملل بنیاد مستضعفان، پنج دوره رییس انجمن روابط‌عمومی ایران، مشاور ارتباطات و رسانه برخی از سازمان‌ها از جمله سازمان تامین اجتماعی، گمرک، شرکت هواپیمایی هما و ... را در کارنامه‌اش دارد.

همچنین، قاسمی در بسیاری از پژوهش‌های مرتبط با بررسی وضعیت روابط‌عمومی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به ایفای نقش پرداخته و سال‌هاست در مراکز آموزشی و دانشگاه علمی و کاربردی به تدریس در این حوزه مشغول است. 

وی ده سال هم در هما در سمت معاون منابع انسانی فعالیت کرده بود.

قاسمی به موازات فعالیت در روابط‌عمومی، در حوزه گردشگری نیز به فعالیت پرداخته و علاوه بر سابقه حضور در هیئت‌مدیره شرکت‌های مرتبط، در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی حاضر بوده است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| جواد قاسمی متولد بیست و چهارم خرداد هزار و سیصد و سی دارای مدرک کارشناسی روابط‌عمومی و امور اجتماعی و کارشناسی‌ ارشد مدیریت از مدرسان و پیشکسوتان روابط‌عمومی ایران است. قاسمی در حال حاضر رئیس هیئت‌مدیره خانه روابط‌عمومی(در شرف تاسیس)، مدیرمسئول و سردبیر ماهنامه روابط‌عمومی ارگان انجمن روابط‌عمومی ایران و مدیرعامل و نایب رئیس هیئت‌مدیره انجمن گردشگری است. وی سابقه مدیرکلی روابط‏‌عمومی و اموربین‏‌الملل بنیاد مستضعفان، پنج دوره رییس انجمن روابط‌عمومی ایران، مشاور ارتباطات و رسانه برخی از سازمان‌ها از جمله سازمان تامین اجتماعی، گمرک، شرکت هواپیمایی هما و ... را در کارنامه‌اش دارد. همچنین، قاسمی در بسیاری از پژوهش‌های مرتبط با بررسی وضعیت روابط‌عمومی در وزارتخانه‌ها و سازمان‌ها به ایفای نقش پرداخته و سال‌هاست در مراکز آموزشی و دانشگاه علمی و کاربردی به تدریس در این حوزه مشغول است. وی ده سال هم در هما در سمت معاون منابع انسانی فعالیت کرده بود. قاسمی به موازات فعالیت در روابط‌عمومی، در حوزه گردشگری نیز به فعالیت پرداخته و علاوه بر سابقه حضور در هیئت‌مدیره شرکت‌های مرتبط، در نمایشگاه‌های متعدد داخلی و خارجی حاضر بوده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #جواد_قاسمی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">