بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

حسام الدین فغفوری را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ حسام الدین فغفوری متولد بیست و نهم آذر هزار و سیصد و شصت و یک  درزنجان، دانش‌آموخته رشته روابط‌عمومی است.

فعالیت‌های او در دو بخش فرهنگی و هنری انجام شده است. وی فعالیت رسانه‌ای خود را ازسال هفتاد و هشت به عنوان خبرنگار سرویس اجتماعی هفته نامه امید زنجان آغاز کرد.

خبرنگاری و عکاسی در هفته‌نامه‌های بهار زنجان، مهر زنجان،صدای زنجان، دبیری سرویس سیاسی و عکاس خبرگزاری ایسنا و مدیر اجرایی هفته‌نامه البرز خرم فعالیت‌های او را درحوزه‌ مطبوعات تشکیل می داد.

 ادبیات( داستان نویسی) و نمایش( بازیگری) درکنار حرفه روزنامه‌نگاری توسط فغفوری پیگیری می‌شد که این اتفاق باعث شد درسن بیست و سه سالگی در رادیو به عنوان بازیگر مشغول بکار شود. وی علاوه برخبر نویسی در مطبوعات، مقاله‌های متعددی در موضوعات اجتماعی به رشته تحریر درآورده است.

عضویت در انجمن روزنامه‌نگاران ایران، انجمن عکاسان ایران، خانه مطبوعات، انجمن نمایش و انجمن شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان زنجان ازدیگر فعالیت‌های او است.

در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی نیز از بیست و چهار آبان سال هشتاد و چهار با ورود به روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان زنجان فعالیت در این حوزه را آغاز کرد و تاکنون به عنوان مسئول اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها فعالیت دارد.

 مسئولیت روابط‌عمومی باشگاه پیام مخابرات زنجان، خانه والیبال استان زنجان، دبیر ماهنامه انجمن حمایت ازبیماران کلیوی و انجمن دیابت استان زنجان ازدیگر تجارب او در حوزه روابط‌عمومی است.

وی مسئولیت‌های اجرایی مختلفی در  برگزاری همایش‌ها، المپیادها و سمینارهای مخابرات منطقه زنجان و سمینارهای متعدد استانی را برعهده داشته است و در حال حاضر عضو انجمن روابط‌عمومی ایران و شورای روابط‌عمومی استان زنجان است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| حسام الدین فغفوری متولد بیست و نهم آذر هزار و سیصد و شصت و یک درزنجان، دانش‌آموخته رشته روابط‌عمومی است. فعالیت‌های او در دو بخش فرهنگی و هنری انجام شده است. وی فعالیت رسانه‌ای خود را ازسال هفتاد و هشت به عنوان خبرنگار سرویس اجتماعی هفته نامه امید زنجان آغاز کرد. خبرنگاری و عکاسی در هفته‌نامه‌های بهار زنجان، مهر زنجان،صدای زنجان، دبیری سرویس سیاسی و عکاس خبرگزاری ایسنا و مدیر اجرایی هفته‌نامه البرز خرم فعالیت‌های او را درحوزه‌ مطبوعات تشکیل می داد. ادبیات( داستان نویسی) و نمایش( بازیگری) درکنار حرفه روزنامه‌نگاری توسط فغفوری پیگیری می‌شد که این اتفاق باعث شد درسن بیست و سه سالگی در رادیو به عنوان بازیگر مشغول بکار شود. وی علاوه برخبر نویسی در مطبوعات، مقاله‌های متعددی در موضوعات اجتماعی به رشته تحریر درآورده است. عضویت در انجمن روزنامه‌نگاران ایران، انجمن عکاسان ایران، خانه مطبوعات، انجمن نمایش و انجمن شعر و ادب اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی و حوزه هنری استان زنجان ازدیگر فعالیت‌های او است. در حوزه ارتباطات و روابط‌عمومی نیز از بیست و چهار آبان سال هشتاد و چهار با ورود به روابط‌عمومی شرکت مخابرات استان زنجان فعالیت در این حوزه را آغاز کرد و تاکنون به عنوان مسئول اطلاع‌رسانی و ارتباط با رسانه‌ها فعالیت دارد. مسئولیت روابط‌عمومی باشگاه پیام مخابرات زنجان، خانه والیبال استان زنجان، دبیر ماهنامه انجمن حمایت ازبیماران کلیوی و انجمن دیابت استان زنجان ازدیگر تجارب او در حوزه روابط‌عمومی است. وی مسئولیت‌های اجرایی مختلفی در برگزاری همایش‌ها، المپیادها و سمینارهای مخابرات منطقه زنجان و سمینارهای متعدد استانی را برعهده داشته است و در حال حاضر عضو انجمن روابط‌عمومی ایران و شورای روابط‌عمومی استان زنجان است.. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_زنجان #حسام_الدین_فغفوری #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">