بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

حسن رضایی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ حسن رضایی  متولد دی ماه هزار و سیصد و سی و سه در مشهد، دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی از دانشگاه علامه طباطبایی است.

ایشان از سال هشتاد و چهار تا کنون به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منشا تغییرات اساسی در ساختار روابط‌عمومی متناسب با ماموریت‌های این نهاد بوده است.

وی از سال شصت و سه تا هشتاد و چهار در وزارت کشور به عنوان مدیر روابط‌عمومی استانداری کردستان، فرماندار شهرهای آستارا و ابوموسی، بخشدار و معاون فرماندار در شهرهای فومن و رودسر و همچنین معاون مدیرکل روابط‌عمومی شهرداری تهران مشغول به فعالیت بوده است.

شایان ذکر است که تا کنون سه عنوان کتاب در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی توسط ایشان تالیف شده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌_عمومی| حسن رضایی متولد دی ماه هزار و سیصد و سی و سه در مشهد، دارای مدرک کارشناسی ارشد ادبیات فارسی از دانشگاه علامه طباطبایی است. ایشان از سال هشتاد و چهار تا کنون به عنوان مدیرکل روابط‌عمومی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی منشا تغییرات اساسی در ساختار روابط‌عمومی متناسب با ماموریت‌های این نهاد بوده است. وی از سال شصت و سه تا هشتاد و چهار در وزارت کشور به عنوان مدیر روابط‌عمومی استانداری کردستان، فرماندار شهرهای آستارا و ابوموسی، بخشدار و معاون فرماندار در شهرهای فومن و رودسر و همچنین معاون مدیرکل روابط‌عمومی شهرداری تهران مشغول به فعالیت بوده است. شایان ذکر است که تا کنون سه عنوان کتاب در زمینه‌های فرهنگی و اجتماعی توسط ایشان تالیف شده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #حسن_رضایی #روابط‌_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">