بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

حسن محمدی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۳ نظر

بانک اطلاعات متخصصان رابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / حسن محمدی متولد بیستم خرداد هزار و سیصد و پنجاه‌ و نه با مدرک کارشناسی ارشد مطالعات آمریکای شمالی در حال حاضر مدیر روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی(شستا) است.

فعالیت رسانه‌ای محمدی از سال هزار و سیصد و هشتاد آغاز شده و علاوه بر روزنامه‌نگاری در حوزه انرژی هسته‌ای در مستندسازی، تهیه‌کنندگی تئاتر و فیلم‌ کوتاه دارای سابقه است.

 

تولید بیش از ده فیلم مستند درباره موضوعات هسته‌ای از جمله مستند مذاکرات هسته‌ای از تولیدات وی محسوب می‌شوند. محمدی در مقام نویسنده، کتاب‌های ذیل را در کارنامه خود دارد.

- بوش و همراهان (هزار و سیصد و هشتاد و دو)

- شام آخر در وین (هزار و سیصد و نود و چهار) با موضوع آسیب‌شناسی رسانه‌ای مذاکرات هسته‌ای با رویکرد مقایسه‌ای میان تیم رسانه‌ای ایران و گروه پنج بعلاوه یک، بویژه خبرنگاران آمریکایی.

- نقطه صفر هسته‌ای ( هزار و سیصد و نود و هفت) با موضوع بررسی تحلیلی درباره تاثیر تغییر فضای میان ذهنی نخبگان دیپلماسی ایالات متحده آمریکا بر توافق هسته‌ای.

محمدی از زمان حضور خود به عنوان مدیر روابط‌عمومی شرکت شستا علاوه بر برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی در شرکت‌های زیرمجموعه، در مسیر تقویت ارتباطات رسانه‌ای تلاش کرده است.

تولید بیش از هزار و دویست خبر از مجموعه شستا و انعکاس در رسانه‌های مختلف، بازدیدهای رسانه‌ای مدیران این شرکت و برگزاری تورهای رسانه‌ای از جمله اقدامات وی در این مدت بوده است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

View this post on Instagram

#روابط_عمومی| حسن محمدی متولد بیستم خرداد هزار و سیصد و پنجاه‌ و نه با مدرک کارشناسی ارشد مطالعات آمریکای شمالی در حال حاضر مدیر روابط‌عمومی شرکت سرمایه‌گذاری تامین اجتماعی؛ شستا است. فعالیت رسانه‌ای محمدی از سال هزار و سیصد و هشتاد آغاز شده و علاوه بر روزنامه‌نگاری در حوزه انرژی هسته‌ای در مستندسازی، تهیه‌کنندگی تئاتر و فیلم‌ کوتاه دارای سابقه است. تولید بیش از ده فیلم مستند درباره موضوعات هسته‌ای از جمله مستند مذاکرات هسته‌ای از تولیدات وی محسوب می‌شوند. محمدی در مقام نویسنده، کتاب‌های ذیل را در کارنامه خود دارد. - بوش و همراهان (هزار و سیصد و هشتاد و دو) - شام آخر در وین (هزار و سیصد و نود و چهار) با موضوع آسیب‌شناسی رسانه‌ای مذاکرات هسته‌ای با رویکرد مقایسه‌ای میان تیم رسانه‌ای ایران و گروه پنج بعلاوه یک، بویژه خبرنگاران آمریکایی. - نقطه صفر هسته‌ای ( هزار و سیصد و نود و هفت) با موضوع بررسی تحلیلی درباره تاثیر تغییر فضای میان ذهنی نخبگان دیپلماسی ایالات متحده آمریکا بر توافق هسته‌ای. محمدی از زمان حضور خود به عنوان مدیر روابط‌عمومی شرکت شستا علاوه بر برگزاری نشست‌های تخصصی و آموزشی در شرکت‌های زیرمجموعه، در مسیر تقویت ارتباطات رسانه‌ای تلاش کرده است. تولید بیش از هزار و دویست خبر از مجموعه شستا و انعکاس در رسانه‌های مختلف، بازدیدهای رسانه‌ای مدیران این شرکت و برگزاری تورهای رسانه‌ای از جمله اقدامات وی در این مدت بوده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #حسن_محمدی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۳)

سلام 
ایشان را از نزدیک می شناسم در کار خبر فوق العاده هستند و شستا تو بخش خبر رسانی اتفاقات خوبی را پیش برده البته در روابط عمومی همه چیز خبر نیست

پاسخ:
باسلام 
قطعا برنامه های دیگر در بخش روابط عمومی هم انجام داده اند و اثراتش را می توان ببینیم. 
ایجاد انسجام در بدنه شستا کار ارزشمندی است که ایشان انجام داده است
  • سعید کرم پور
  • سلام 

    انرژی اتمی و یک بنگاه اقتصادی؟ 

    از اون جابه جایی های بود که سفارش شده بوده

    پاسخ:
    باسلام و احترام 
    از شناختی که ایشان دارم در این حوزه اقتصادی هم خوش درخشیدند

    ایشون را خیلی زیاد می شناسم. متاسفانه با پارتی به این جایگاه رسیدن. فقط چند تا کتاب سیاسی داره و کلا سابقه اجرایی درخشانی نداره و اصلا برای شستا مناسب نبودند. کلا از اقتصاد و بورس هم هیچ اطلاعاتی ندارند. در حوزه خبر نویسی هم که افتضاحه و پر از ایراد در شستا رسانه کاملا مشهوده... و بیشتر گزینه ای کار می کنند و برای رضایت مدیران بالادستی تلاش می کنند.

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    در مورد سطح شناخت شما به فعالیت ایشان بنده اطلاعاتی ندارم. ولی در بحث سفارشی بودن سمت ها می بایست عرض شود که  در همه بخش ها این امر صادق است ولی صرفا در ایران هم این اتفاق نمی افته ولی نحو عملکرد و برنامه های مدیران می تواند اثربخشی موثر و غیر موثر را متوجه شد.
    اوضاع شستا واقعا اسفناک بوده و حداقل بین روابط عمومی ها مجموعه شستا یک وحدت رسانه ای ایجاد شده است
    تشکر از ارائه نقطه نظرتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">