بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

حسن نصیری قیداری را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ حسن نصیری قیداری، متولد سال یکهزار و سیصد و سی و شش در خدابنده زنجان است.

لیسانس روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی، دریافت مدرک معادل فوق‌لیسانس از مرکز آموزش کارکنان بنیاد مستضعفان با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و مدرک تحصیلی DBA از موسسه آموزش آزاد معین مورد تایید وزارت علوم داشته و دوره‌های مدیریت استراتژیک، بازاریابی، منابع انسانی، تکنولوژی اطلاعات، خلاقیت و نوآوری را در المان گذرانده است در کنار تدریس مدیریت روابط‌عمومی، بازاریابی، کارآفرینی، اقتصادرسانه، اقتصاد و فرهنگ، تبلیغات، مدیریت استراتژیک، برنامه‌ریزی استراتژیک و خلاقیت و نوآوری در دانشگاه‌های سوره، رفاه، دانشگاه علمی کاربردی و سازمان مدیریت صنعتی، جهاد دانشگاهی، مرکز مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کاوندیش کالج تهران را پشت سر گذاشته است.

وی که هم‌اکنون مدیر حوزه مدیریت شرکت راهبرد هوشمند شهر و عضو کمیته عالی تبلیغات بانک شهر است و بیش از چهل سال فعالیت به عنوان کارشناس و مدیر روابط‌عمومی در سازمان‌های مختلف از جمله برخی از بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای، شرکت‌های تولیدی صنعتی و بنیاد مستضعفان را در کارنامه خود دارد.

مدیریت روابط‌عمومی، هفت راز ارتباطات در کسب‌وکار، راهنمای گام‌به‌گام برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی، تبلیغات حرفه‌ای، زبان بدن، اطلاع‌رسانی و تبلیغات فرهنگی، چگونه سازمان را مشتری‌مدار کنیم، مدیریت بحران، اصول رهبری، استراتژی جهانی، مهارت تفکر موثر، استراتژیک فکر کنید، برنامه‌ریزی و مدیریت اردو و هزار نکته کارآفرینی از جمله آثاری است که وی در قابل تالیف، ترجمه و یا مشارکت در تالیف منتشر کرده است.

ارایه ده‌ها مقاله، طرح تحقیقاتی و کنفرانس از دیگر فعالیت‌های علمی نصیری قیداری در طول سال‌ها فعالیت در حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی، افکارسنجی و... به‌شمار می‌رود.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| حسن نصیری قیداری، متولد سال یکهزار و سیصد و سی و شش در خدابنده زنجان است. لیسانس روزنامه‌نگاری از دانشگاه علامه طباطبایی، دریافت مدرک معادل فوق‌لیسانس از مرکز آموزش کارکنان بنیاد مستضعفان با همکاری دانشگاه شهید بهشتی و مدرک تحصیلی DBA از موسسه آموزش آزاد معین مورد تایید وزارت علوم داشته و دوره‌های مدیریت استراتژیک، بازاریابی، منابع انسانی، تکنولوژی اطلاعات، خلاقیت و نوآوری را در المان گذرانده است در کنار تدریس مدیریت روابط‌عمومی، بازاریابی، کارآفرینی، اقتصادرسانه، اقتصاد و فرهنگ، تبلیغات، مدیریت استراتژیک، برنامه‌ریزی استراتژیک و خلاقیت و نوآوری در دانشگاه‌های سوره، رفاه، دانشگاه علمی کاربردی و سازمان مدیریت صنعتی، جهاد دانشگاهی، مرکز مطالعات وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و کاوندیش کالج تهران را پشت سر گذاشته است. وی که هم‌اکنون مدیر حوزه مدیریت شرکت راهبرد هوشمند شهر و عضو کمیته عالی تبلیغات بانک شهر است و بیش از چهل سال فعالیت به عنوان کارشناس و مدیر روابط‌عمومی در سازمان‌های مختلف از جمله برخی از بانک‌ها و شرکت‌های بیمه‌ای، شرکت‌های تولیدی صنعتی و بنیاد مستضعفان را در کارنامه خود دارد. مدیریت روابط‌عمومی، هفت راز ارتباطات در کسب‌وکار، راهنمای گام‌به‌گام برنامه‌ریزی استراتژیک بازاریابی، تبلیغات حرفه‌ای، زبان بدن، اطلاع‌رسانی و تبلیغات فرهنگی، چگونه سازمان را مشتری‌مدار کنیم، مدیریت بحران، اصول رهبری، استراتژی جهانی، مهارت تفکر موثر، استراتژیک فکر کنید، برنامه‌ریزی و مدیریت اردو و هزار نکته کارآفرینی از جمله آثاری است که وی در قابل تالیف، ترجمه و یا مشارکت در تالیف منتشر کرده است. ارایه ده‌ها مقاله، طرح تحقیقاتی و کنفرانس از دیگر فعالیت‌های علمی نصیری قیداری در طول سال‌ها فعالیت در حوزه‌های روابط‌عمومی، تبلیغات، بازاریابی، افکارسنجی و... به‌شمار می‌رود. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #حسن_نصیری_قیداری #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">