بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

حشمت الله حسینی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/  حشمت الله حسینی دانش‌آموخته رشته علوم اجتماعی گرایش علوم ارتباطات در سال هزارو سیصد وچهل و پنج متولدشد.

وی در سال شصت و سه وارد دانشگاه علامه طباطبایی شد و در سال شصت و هفت تحصیلات خود را با کارشناسی علوم ارتباطات به اتمام رساند و پس از گذراندن دوره خدمت زیر پرچم با جهاد سازندگی بخش برنامه‌های رادیویی جهاد، حدود یکسال و نیم همکاری کرد.

وی همچنین نزدیک به چهار سال در وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول کار بود و در اواخر سال شصت و نه به بانک ملی ایران پیوست و به صورت مستقیم و تخصصی در حرفه روابط‌عمومی مشغول فعالیت شد. با کارمندی دایره انتشارات آغاز بکار کرد و سپس مدارج اداری را تا ریاست اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی ایران طی کرد.

 وی درتابستان سال نود و هشت به افتخاربازنشستگی نایل آمد. وی علاوه بر احراز شغل‌های معاونت و ریاست دایره انتشارات و کارشناسی روابط‌عمومی، نزدیک به بیست سال سردبیر مجله بانک ملی ایران بود. این مجله از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین نشریات کشور است که از سال هزار و سیصد و دوازده انتشار خود را آغاز کرده و همچنان منتشر می‌شود.

 وی همچنین در سمت معاونت و ریاست اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی ایران حدود هفت سال در مدیریت روابط‌عمومی بانک ملی ایران ایفای نقش کرد. وی در زمان مدیریت عاملی دکتر عبدالناصر همتی ریاست فعلی بانک مرکزی و دکتر حسین‌زاده در بانک ملی ایران مسئولیت روابط‌عمومی این بانک را برعهده داشت. وی حدود دو سال نماینده روابط‌عمومی بانک‌ها در شورای روابط‌عمومی بانک‌ها بود و در یک دوره دو ساله عضویت شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات بانک مرکزی را در کارنامه خود دارد‌.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| حشمت الله حسینی دانش‌آموخته رشته علوم اجتماعی گرایش علوم ارتباطات در سال هزارو سیصد وچهل و پنج متولدشد. وی در سال شصت و سه وارد دانشگاه علامه طباطبایی شد و در سال شصت و هفت تحصیلات خود را با کارشناسی علوم ارتباطات به اتمام رساند و پس از گذراندن دوره خدمت زیر پرچم با جهاد سازندگی بخش برنامه‌های رادیویی جهاد، حدود یکسال و نیم همکاری کرد. وی همچنین نزدیک به چهار سال در وزارت امور اقتصادی و دارایی مشغول کار بود و در اواخر سال شصت و نه به بانک ملی ایران پیوست و به صورت مستقیم و تخصصی در حرفه روابط‌عمومی مشغول فعالیت شد. با کارمندی دایره انتشارات آغاز بکار کرد و سپس مدارج اداری را تا ریاست اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی ایران طی کرد. وی درتابستان سال نود و هشت به افتخاربازنشستگی نایل آمد. وی علاوه بر احراز شغل‌های معاونت و ریاست دایره انتشارات و کارشناسی روابط‌عمومی، نزدیک به بیست سال سردبیر مجله بانک ملی ایران بود. این مجله از قدیمی‌ترین و باسابقه‌ترین نشریات کشور است که از سال هزار و سیصد و دوازده انتشار خود را آغاز کرده و همچنان منتشر می‌شود. وی همچنین در سمت معاونت و ریاست اداره کل روابط‌عمومی بانک ملی ایران حدود هفت سال در مدیریت روابط‌عمومی بانک ملی ایران ایفای نقش کرد. وی در زمان مدیریت عاملی دکتر عبدالناصر همتی ریاست فعلی بانک مرکزی و دکتر حسین‌زاده در بانک ملی ایران مسئولیت روابط‌عمومی این بانک را برعهده داشت. وی حدود دو سال نماینده روابط‌عمومی بانک‌ها در شورای روابط‌عمومی بانک‌ها بود و در یک دوره دو ساله عضویت شورای اطلاع‌رسانی و تبلیغات بانک مرکزی را در کارنامه خود دارد‌. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #حشمت_الله_حسینی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">