بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

داود نعمتی انارکی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

 بانک اطلاعات تخصصی روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / داود نعمتی انارکی متولد آذر هزار و سیصد و چهل و سه، عضو هیئت علمی و دانشیار علوم ارتباطات دانشگاه صداوسیما است.

وی دکترای علوم ارتباطات، گرایش روزنامه‌نگاری داشته و دوره‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را نیز در رشته علوم ارتباطات سپری کرده است.

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما در سالهای نود و سه تا شهریور شهریور نود و شش، معاون آموزش و پژوهش دانشگاه صداوسیما، مدرس مدعو در دروس تخصصی رشته ارتباطات و مدیریت رسانه در دانشگاه تهران و آزاد اسلامی، مدیر ارتباطات و نیز مدیر پروژه طرح ملی صد و شصت و دو که در ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت به عنوان تجربه موفق مدیریتی برگزیده و معرفی شد از مسئولیت‌ها و اقدامات نعمتی انارکی بوده است.

مدیریت صد و سی و دو تحلیل محتوای نظرات مردمی نسبت به برنامه‌های صداوسیما در سال‌های هشتاد و یک و هشتاد و دو از دیگر اقدامات حرفه‌ای وی است که این پژوهش‌ها در سال هشتاد و دو از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر کشور به عنوان پژوهش‌های برتر برگزیده شدند.

کارشناس برتر روابط‌عمومی کشور در سال هفتاد و شش در جشنواره روابط‌عمومی های برتر نیز در کارنامه وی دیده می‌شود.

انتشار ده‌ها مقاله علمی- پژوهشی و ژورنالیستی در موضوعات ارتباطات، رسانه، خبر، تبلیغات و روابط‌عمومی در نشریات مختلف نیز در ردیف اقدامات علمی ایشان محسوب می‌شود.

دکتر نعمتی در سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت و به دعوت دفتر یونسکو در کابل و با همکاری موسسه AIBD به عنون مدرس دوره ژورنالیسم همگراه، مسئولیت آموزش کارکنان رادیو و تلویزیون ملی افغانستان را در کابل بر عهده داشت.

وی همچنین مدرس دو دوره آموزشی در اقلیم کردستان عراق در حوزه رسانه و تبلیغات بوده است.

دکتر نعمتی راهنمایی و نیز مشاوره پایان‌نامه‌های متعددی را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و در دانشگاه‌های مختلف عهده دار بوده است. شناخت روابط‌عمومی، رسانه وخبر؛ برخی دیدگاه های غالب و انتقادی نوشته مشترک با دکتر علی اکبر فرهنگی، زندگی با رسانه؛ مصاحبه های خواندنی با دو نسل رسانه‌ای، تبلیغات تلویزیونی و ارزش‌های اجتماعی نوشته مشترک با دکتر علی اکبر فرهنگی و نادعلی مرادی، رسانه وجنگ نرم؛ رویکردی فعال و روابط‌عمومی انسانی (مجموعه نویسندگان- 8 نفر- به کوشش مهدی باقریان) از کتاب‌های تالیفی ایشان هستند.

وی کتاب چه کسانی بر جان حکومت می‌کنند، اثر نوام چامسکی را مشترکاً با ابراهیم منصوری در دست ترجمه دارد. همچنین کتاب روزنامه‌نگاری بحران در سال آینده به عنوان اثر جدید ایشان منتشر خواهد شد.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌_عمومی| داود نعمتی انارکی متولد آذر هزار و سیصد و چهل و سه، عضو هیئت علمی و دانشیار علوم ارتباطات دانشگاه صداوسیما است. وی دکترای علوم ارتباطات، گرایش روزنامه‌نگاری داشته و دوره‌های کارشناسی ارشد و کارشناسی خود را نیز در رشته علوم ارتباطات سپری کرده است. مدیرکل روابط‌عمومی سازمان صداوسیما در سالهای نود و سه تا شهریور شهریور نود و شش، معاون آموزش و پژوهش دانشگاه صداوسیما، مدرس مدعو در دروس تخصصی رشته ارتباطات و مدیریت رسانه در دانشگاه تهران و آزاد اسلامی، مدیر ارتباطات و نیز مدیر پروژه طرح ملی صد و شصت و دو که در ششمین کنفرانس بین‌المللی مدیریت به عنوان تجربه موفق مدیریتی برگزیده و معرفی شد از مسئولیت‌ها و اقدامات نعمتی انارکی بوده است. مدیریت صد و سی و دو تحلیل محتوای نظرات مردمی نسبت به برنامه‌های صداوسیما در سال‌های هشتاد و یک و هشتاد و دو از دیگر اقدامات حرفه‌ای وی است که این پژوهش‌ها در سال هشتاد و دو از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر کشور به عنوان پژوهش‌های برتر برگزیده شدند. کارشناس برتر روابط‌عمومی کشور در سال هفتاد و شش در جشنواره روابط‌عمومی های برتر نیز در کارنامه وی دیده می‌شود. انتشار ده‌ها مقاله علمی- پژوهشی و ژورنالیستی در موضوعات ارتباطات، رسانه، خبر، تبلیغات و روابط‌عمومی در نشریات مختلف نیز در ردیف اقدامات علمی ایشان محسوب می‌شود. دکتر نعمتی در سال هزار و سیصد و هشتاد و هشت و به دعوت دفتر یونسکو در کابل و با همکاری موسسه AIBD به عنون مدرس دوره ژورنالیسم همگراه، مسئولیت آموزش کارکنان رادیو و تلویزیون ملی افغانستان را در کابل بر عهده داشت. دکتر نعمتی راهنمایی و نیز مشاوره پایان‌نامه‌های متعددی را در مقاطع کارشناسی ارشد و دکترا و در دانشگاه‌های مختلف عهده دار بوده است. شناخت روابط‌عمومی، رسانه وخبر؛ برخی دیدگاه های غالب و انتقادی نوشته مشترک با دکتر علی اکبر فرهنگی، زندگی با رسانه؛ مصاحبه های خواندنی با دو نسل رسانه‌ای، تبلیغات تلویزیونی و ارزش‌های اجتماعی نوشته مشترک با دکتر علی اکبر فرهنگی و نادعلی مرادی، رسانه وجنگ نرم؛ رویکردی فعال و روابط‌عمومی انسانی (مجموعه نویسندگان- 8 نفر- به کوشش مهدی باقریان) از کتاب‌های تالیفی ایشان هستند. وی کتاب چه کسانی بر جان حکومت می‌کنند، اثر نوام چامسکی را مشترکاً با ابراهیم منصوری در دست ترجمه دارد. همچنین کتاب روزنامه‌نگاری بحران در سال آینده به عنوان اثر جدید ایشان منتشر خواهد شد. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #داود_نعمتی_انارکی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">