بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

رامیز قلی نژاد را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / رامیز قلی‌نژاد، یکم مهر هزار و سیصد و پنجاه و یک در مغان از مادر و پدری کشاورز به دنیا آمد. در سال هزار و سیصد و هفتاد با رتبه هشتاد و نه کنکور سراسری وارد دانشگاه تهران شد. کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه را از دانشگاه تهران اخذ کرد.

پایان نامه ارشد وی "حاکمیت شرکتی در سازمان‌های رسانه‌ای " است که به موضوعی نوین و روزآمد در سازمان‌های رسانه‌ای پرداخته است. مدیرکل روابط‌عمومی رجا، مدیر ارتباطات و بین‌الملل ایران خودرو دیزل، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل بیمه مرکزی ایران، مدیر ارتباط با مشتریان رجا و مشاور رسانه‌ای سازمان‌های مختلف از سوابق اجرایی و مدیریتی وی در دو دهه گذشته است.

استقرار سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت سنجش رضایت مشتریان، مدیریت برگزاری ده ها سمینار، جشنواره و نمایشگاه ملی و بین‌المللی و تولید، پخش و انتشار برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی از دیگر فعالیت‌های ارتباطی او بوده است.

وی، در پنج دوره جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر کشور که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شد به عنوان روابط‌عمومی برتر کشور انتخاب و معرفی شده است.

قلی‌نژاد هم اکنون مدیر مسئول روزنامه سراسری "شهروند" است که گزارش‌های اجتماعی آن همواره تاثیرگذار و مورد استقبال رسانه‌های داخلی و خارجی است.

"تشکر از جناب اقای دکتر امیر عباس تقی پور"

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| رامیز قلی‌نژاد یکم مهر هزار و سیصد و پنجاه و یک در مغان از مادر و پدری کشاورز به دنیا آمد. در سال هزار و سیصد و هفتاد با رتبه هشتاد و نه کنکور سراسری وارد دانشگاه تهران شد. کارشناسی مدیریت و کارشناسی ارشد مدیریت رسانه را از دانشگاه تهران اخذ کرد. پایان نامه ارشد وی " حاکمیت شرکتی در سازمان‌های رسانه‌ای " است که به موضوعی نوین و روزآمد در سازمان‌های رسانه‌ای پرداخته است. مدیرکل روابط‌عمومی رجا، مدیر ارتباطات و بین‌الملل ایران خودرو دیزل ، مدیرکل روابط‌عمومی و بین‌الملل بیمه مرکزی ایران، مدیر ارتباط با مشتریان رجا و مشاور رسانه‌ای سازمان‌های مختلف از سوابق اجرایی و مدیریتی وی در دو دهه گذشته است. استقرار سیستم‌های مدیریت ارتباط با مشتریان، مدیریت سنجش رضایت مشتریان، مدیریت برگزاری ده ها سمینار، جشنواره و نمایشگاه ملی و بین‌المللی و تولید، پخش و انتشار برنامه‌های متعدد رادیویی و تلویزیونی از دیگر فعالیت‌های ارتباطی او بوده است. وی، در پنج دوره جشنواره روابط‌عمومی‌های برتر کشور که از سوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برگزار می‌شد به عنوان روابط‌عمومی برتر کشور انتخاب و معرفی شده است. قلی‌نژاد هم اکنون مدیر مسئول روزنامه سراسری "شهروند" است که گزارش‌های اجتماعی آن همواره تاثیرگذار و مورد استقبال رسانه‌های داخلی و خارجی است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #رامیز_قلی_نژاد #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

یک حرفه ای و صاحب نظر در امور ارتباطات

پاسخ:
باسلام 
افتخار همکاری با ایشان را نداشتم ولی سوابق کاریشون نشان از قدرت اشرافیت و ارتباطات بالای ایشان را نشان می دهد
موفق باشند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">