بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

رامین امینی زارع را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / رامین امینی زارع متولد هیجده امرداد هزار و سیصد و پنجاه و یک در تهران، دانش‌آموخته دانشگاه تهران و در مرحله تدوین رساله دکتری، در آغاز کار، طرح‌های فنی درسطح ملی را در زمینه بیمه ماهی قزل‌آلای رنگین کمان، ماهیان گرم آبی، میگو و شتر تدوین کرد، پس از آن مدت هفده سال است که مسئولیت روابط‌عمومی و بین‌الملل ستاد صندوق بیمه کشاورزی کشور را برعهده دارد.

نگارش حدود ۸۰۰ عنوان یادداشت و مقاله تحلیلی و تولید کلیپ‌های ویدیویی، پویانما، موشن گرافیک، پوستر، کتاب و آثار نوشتاری در زمینه‌های گوناگون ارتباطی، اقتصادی، مدیریت ریسک، بیمه و کشاورزی، سخنرانی در کنفرانس‌های معتبر در ایران، خاور دور و شمال غربی اروپا بخشی از کارنامه اوست.

 امینی مدرس دانشگاه و پودمان‌های آموزشی حضوری و همچنین آنلاین است.

مجموعه شعر و غزل و کتاب داستان زیبا از جمله فعالیت‌های هنری اوست.

وی سال‌هاست عضو انجمن روابط‌عمومی ایران است و در مجامع تخصصی روابط‌عمومی، در دو دهه اخیر حضور و مشارکتی فعال دارد. او در برنامه‌های رادیویی و میزگرد‌های تحلیلی تلویزیونی هم شرکت می‌کند.

همچنین در سه دوره مسابقات تلویزیونی نشان برتر برنده مدال طلای مسابقات اطلاعات عمومی شد و در زمینه روابط‌عمومی نیز بیش از ده لوح تقدیر، تندیس بلورین و جوایز متعددی دریافت کرده است.

با این همه در عرصه ارتباطات خود را نوآموز، در آغاز راه و مشتاق آموختن می‌داند.

 

مشاور رایگان احمد باقری

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| رامین امینی زارع متولد هیجده امرداد هزار و سیصد و پنجاه و یک درتهران، دانش‌آموخته دانشگاه تهران و درمرحله تدوین رساله دکتری، درآغاز کار، طرح‌های فنی درسطح ملی رادر زمینه بیمه ماهی قزل‌آلای رنگین کمان، ماهیان گرم آبی، میگو و شترتدوین کرد، پس از آن مدت هفده ساب است که مسئولیت روابط‌عمومی و بین‌الملل ستاد صندوق بیمه کشاورزی کشور را برعهده دارد. نگارش حدود ۸۰۰ عنوان یادداشت و مقاله تحلیلی و تولید کلیپ‌های ویدیویی، پویانما، موشن گرافیک، پوستر، کتاب وآثار نوشتاری در زمینه‌های گوناگون ارتباطی، اقتصادی، مدیریت ریسک، بیمه و کشاورزی، سخنرانی در کنفرانس‌های معتبر در ایران، خاور دور وشمال غربی اروپا بخشی از کارنامه اوست. امینی مدرس دانشگاه و پودمان‌های آموزشی حضوری و همچنین آنلاین است. مجموعه شعر و غزل و کتاب داستان زیبا از جمله فعالیت‌های هنری اوست. وی سال‌هاست عضو انجمن روابط‌عمومی ایران است و در مجامع تخصصی روابط‌عمومی، در دو دهه اخیر حضور و مشارکتی فعال دارد.او در برنامه‌های رادیویی و میزگرد‌های تحلیلی تلویزیونی هم شرکت می‌کند. همچنین در سه دوره مسابقات تلویزیونی نشان برتر برنده مدال طلای مسابقات اطلاعات عمومی شد و در زمینه روابط‌عمومی نیز بیش از ده لوح تقدیر، تندیس بلورین وجوایز متعددی دریافت کرده است. با این همه در عرصه ارتباطات خود را نوآموز، در آغاز راه ومشتاق آموختن می‌داند. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #رامین_امینی_زارع #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">