بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

زهرا رحیمی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۲ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / زهرا رحیمی متولد تهران، دارای مدرک لیسانس روابط‌عمومی و فوق لیسانس مطالعات فرهنگی و رسانه است که هم اکنون به عنوان خبرنگار سازمان نظام پزشکی و روزنامه آفتاب یزد فعالیت می‌کند.

وی از سال هشتاد و پنج کار خود را در باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان خبرنگار مکتوب و تصویری حوزه علمی پزشکی آغاز  و همزمان علاوه برنریتوری خبر هفتاد و هفت ثانیه برای شبکه آموزش، به تولید بسته خبری فناوری اطلاعات برای اخبار بیست شبکه چهار سیما نیز پرداخت.

خبرنگاری در مطبوعات از جمله روزنامه سپید، روزنامه بهار، نشریه روابط‌عمومی دانشگاه پلی‌تکنیک، نشریه پزشکی سلامانه و روزنامه تخصصی دنیای دارو از جمله سوابق کاری وی است.

همچنین خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه INOTEX2014، خبرنگار ستاد خبری جیرینگ در تلکام 2013 و خبرنگار ستاد خبری ICECC2012 نیز در کارنامه کاری وی به چشم می‌خورد.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| زهرا رحیمی متولد تهران، دارای مدرک لیسانس روابط‌عمومی و فوق دیپلم آی تی و فوق لیسانس مطالعات فرهنگی و رسانه است که هم اکنون به عنوان خبرنگار سازمان نظام پزشکی و روزنامه آفتاب یزد فعالیت می‌کند. وی از سال هشتاد و پنج کار خود را در باشگاه خبرنگاران جوان به عنوان خبرنگار مکتوب و تصویری حوزه علمی پزشکی آغاز و همزمان علاوه برنریتوری خبر هفتاد و هفت ثانیه برای شبکه آموزش، به تولید بسته خبری فناوری اطلاعات برای اخبار بیست شبکه چهار سیما نیز پرداخت. خبرنگاری در مطبوعات از جمله روزنامه سپید، روزنامه بهار، نشریه روابط‌عمومی دانشگاه پلی‌تکنیک، نشریه پزشکی سلامانه و روزنامه تخصصی دنیای دارو از جمله سوابق کاری وی است. همچنین خبرنگار ستاد خبری نمایشگاه INOTEX2014، خبرنگار ستاد خبری جیرینگ در تلکام 2013 و خبرنگار ستاد خبری ICECC2012 نیز در کارنامه کاری وی به چشم می‌خورد. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #زهرا_رحیمی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۲)

یادش بخیر همکار عزیز

پاسخ:
باسلام و احترام 
تشکر از ارسال پیامتون

خبرنگار فعال و خوش صدا 

پاسخ:
باسلام و احترام 
موفق و سربلند باشید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">