بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

زیبا قدیری معصوم را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / زیبا قدیری معصوم متولد بیست و سوم اردیبهشت سال هزار وسیصد و پنجاه و هشت، کارشناس ارشد تحقیق در وسایل ارتباط جمعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است.

وی سال هفتاد و شش و هفتاد و هفت در روابط‌عمومی وزارت جهاد سازندگی، سال هشتاد  لغایت هشتاد و دو در روابط‌عمومی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران، سال هشتاد و چهار لغایت پایان سال هشتاد و نه به عنوان کارشناس روابط‌عمومی دفتر اموراستان‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت کرده و  از سال نود تاکنون به عنوان کارشناس مسئول روابط‌عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز فعالیت دارد.

زیبا قدیری همچنین در دهه هفتاد به عنوان خبرنگار در هفته‌نامه پیام آشنای کرج، اوایل دهه هشتاد به عنوان خبرنگار در مجله فلاحت (مجله تخصصی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران) و همچنین به عنوان خبرنگار در تهیه ویژه‌نامه همایش کرج شناسی که به همت فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد فعالیت کرده است.

 وی همچنین پس از تشکیل استان البرز، در اولین دور انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای مذکور انتخاب شد.

قدیری معصوم در سمینارها و همایش‌های بین‌المللی روابط‌عمومی حضور فعالی داشته و همچنین در طی سال‌های خدمت خویش موفق به کسب تقدیرنامه‌های متعدد از وزرای امور اقتصادی و دارایی، معاونین توسعه مدیریت و منابع و مدیران روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و استاندار البرز شده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| زیبا قدیری معصوم متولد بیست و سوم اردیبهشت سال هزار وسیصد و پنجاه و هشت، کارشناس ارشد تحقیق در وسایل ارتباط جمعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران مرکز است. وی سال هفتاد و شش و هفتاد و هفت در روابط‌عمومی وزارت جهاد سازندگی، سال هشتاد لغایت هشتاد و دو در روابط‌عمومی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران، سال هشتاد و چهار لغایت پایان سال هشتاد و نه به عنوان کارشناس روابط‌عمومی دفتر اموراستان‌های وزارت امور اقتصادی و دارایی فعالیت کرده و از سال نود تاکنون به عنوان کارشناس مسئول روابط‌عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان البرز فعالیت دارد. زیبا قدیری همچنین در دهه هفتاد به عنوان خبرنگار در هفته‌نامه پیام آشنای کرج، اوایل دهه هشتاد به عنوان خبرنگار در مجله فلاحت (مجله تخصصی دانشکده کشاورزی دانشگاه تهران) و همچنین به عنوان خبرنگار در تهیه ویژه‌نامه همایش کرج شناسی که به همت فرمانداری شهرستان کرج برگزار شد فعالیت کرده است. وی همچنین پس از تشکیل استان البرز، در اولین دور انتخابات اعضای هیئت رئیسه شورای هماهنگی روابط‌عمومی دستگاه‌های اجرایی استان به عنوان عضو هیئت رئیسه شورای مذکور انتخاب شد. قدیری معصوم در سمینارها و همایش‌های بین‌المللی روابط‌عمومی حضور فعالی داشته و همچنین در طی سال‌های خدمت خویش موفق به کسب تقدیرنامه‌های متعدد از وزرای امور اقتصادی و دارایی، معاونین توسعه مدیریت و منابع و مدیران روابط‌عمومی وزارت امور اقتصادی و دارایی و استاندار البرز شده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_البرز #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #زیبا_قدیری_معصوم #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

ای کاش خانم ها در ساختار سازمانی بیشتر حمایت بشوند

 

پاسخ:
باسلام و احترام 
بخشیش به خاطر ساختار جمعه هست ولی باید پذیرفت بخشیش هم ضعف پذیرش مسئولیت از سوی بانوان است.
بنده بانوانی را میشناسم در ساختار سازمانی به حق بهتر و شایسته تر از مردها عهده دار مسئولیت هستند و در جایگاه واقعی خودشان خدمت می کنند.

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">