بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

سارا حدادی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / سارا حدادی استراتژیست و طراح ارتباطات متولد دوازدهم خردادماه ۱۳۶۹ در تهران است.

وی دانش‌آموخته‌ی رشته علوم ارتباطات و مطالعات رسانه گرایش روابط‌عمومی در مقطع کارشناسی و علوم ارتباطات اجتماعی در مقطع کارشناسی ارشد و کارشناس شبکه‌های اجتماعی بانک نئو سامان (بلوبانک) است.

همچنین وی فارغ‌التحصیل مهندسی فناوری اطلاعات در مقطع کارشناسی از دانشگاه آزاد تهران جنوب و کارگردانی تئاتر از دانشگاه هنرهای زیبا تهران نیز است.

حدادی فعالیت خود را از سال ۱۳۸۸ به طور جدی آغاز کرد و در کارنامه‌ی کاری‌اش سابقه‌ی روزنامه‌نگاری، خبرنگاری و مدیریت ارتباطات بیش از ۲۵۰ اثر نمایشی به چشم می‌خورد و همکاری با دکتر علی رفیعی، آتیلا پسیانی، حسین کیانی، لوون هفتوان، علیرضا کوشک جلالی، اشکان خطیبی، هادی مرزبان، محمدعلی سجادی، افشین هاشمی و ... را تجربه کرده است. همکاری با رادیوی صدا و سیما، برنامه تلویزیون پنج‌ستاره و خندوانه، سردبیری پادکست ارتباطات، بنیان‌گذار ( youstudio) و نائب رییس کانون روابط‌عمومی و تبلیغات خانه تئاتر و عضو هیئت موسس انجمن صنفی تبلیغات تئاتر ایران، عضویت در انجمن روابط‌عمومی ایران و انجمن متخصصان روابط‌عمومی ایران از دیگر فعالیت‌های وی است.

سارا حدادی در سال ۲۰۱۹ برنده‌ی بورسیه‌ی پژوهشی- تحقیقاتی سازمان ملل به همت کمپانی street Biz شده و همچنین برگزیده‌ی دوم و سوم بخش تبلیغات و اقلام تبلیغاتی از [سی و ششمین جشنواره بین‌المللی تئاتر فجر ] برای ایده‌پردازی و تبلیغات نمایش‌های " می‌سی‌سی‌پی نشسته می‌میرد " به کارگردانی همایون غنی‌زاده و " پپرونی برای دیکتاتور " به کارگردانی علی احمدی شده است.

حدادی برنده‌ی مدالیوم لوون هفتوان در شانزدهمین جشنواره بین‌المللی تئاتر هایفست از گروه هنری آئورا زیر نظر دانشگاه اوهایوی آمریکاست.

وی به عنوان کارشناس با برنامه رادیویی {گیومه} همکاری داشته و همچنین دبیر سه دوره جشنواره نمایشنامه‌خوانی کشوری «نیمکت»، دبیر نخستین جشنواره مونولوگ « مکث»، مشاور نخستین جشنواره نمایشنامه‌نویسی «اتود» و دبیر هیئت انتخاب و داوری جشنواره ملی «نیمکت» به صاحب امتیازی دانشگاه آزاد اسلامی و سردبیر پادکست اختصاصی دبیرخانه سی و نهمین جشنواره تئاتر فجر بوده است.

طراحی و استراتژی کمپین « از قرنطینه به قرنطینه » برای خیریه‌ی ترنم نیز از نمونه فعالیت‌های او بوده و همچنین ایده‌پرداز و سردبیر «گفت‌و‌گوهای ویروسی» است که در ایام قرنطینه‌ی کرونا به بررسی و آسیب شناسی روند ارتباطات تیاتر پرداخت.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

مدیرمسئول پایگاه خبری گزارش خبر

شماره تماس :  09126944966

مشاور رایگان احمد باقری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">