بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

سمیه ایزدی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / سمیه ایزدی متولد تهران و دانش‌آموخته علوم ارتباطات اجتماعی با گرایش روابط‌عمومی در دانشگاه تهران مرکزی و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه از این دانشگاه است و هم اکنون به عنوان کارشناس روابط‌عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در حوزه خبر، تولید محتوا و ارتباط با رسانه مشغول فعالیت است.

وی فعالیت رسانه‌ای خود را از سال هشتاد و سه با خبرگزاری میراث فرهنگی در حوزه کتاب آغاز کرد و عناوینی چون خبرنگار مجله چاپ و نشر، سردبیر و خبرنگار نشریه و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام پرستاری کشور، کارشناس روابط‌عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در کارنامه کاری وی به چشم می خورد.

از دیگر سوابق شغلی وی می‌توان به حضور و مسئولیت در ستاد خبری ده‌ها جشنواره، نمایشگاه و همایش در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و شهری اشاره کرد که منجر به دریافت تقدیرنامه‌ها و جوایزی شده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| سمیه ایزدی متولد تهران و دانش‌آموخته علوم ارتباطات اجتماعی با گرایش روابط‌عمومی در دانشگاه تهران مرکزی و کارشناسی ارشد مطالعات فرهنگی و رسانه از این دانشگاه است و هم اکنون به عنوان کارشناس روابط‌عمومی معاونت توسعه منابع انسانی شهرداری تهران در حوزه خبر، تولید محتوا و ارتباط با رسانه مشغول فعالیت است. وی فعالیت رسانه‌ای خود را از سال هشتاد و سه با خبرگزاری میراث فرهنگی در حوزه کتاب آغاز کرد و عناوینی چون خبرنگار مجله چاپ و نشر، سردبیر و خبرنگار نشریه و پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان نظام پرستاری کشور، کارشناس روابط‌عمومی معاونت امور اجتماعی و فرهنگی شهرداری تهران در کارنامه کاری وی به چشم می خورد. از دیگر سوابق شغلی وی می‌توان به حضور و مسئولیت در ستاد خبری ده‌ها جشنواره، نمایشگاه و همایش در حوزه‌های فرهنگی، اجتماعی، سلامت و شهری اشاره کرد که منجر به دریافت تقدیرنامه‌ها و جوایزی شده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #سمیه_ایزدی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">