بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

سیدجعفر سبحانی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ سیدجعفر سبحانی، متولد سال یکهزار و سیصد و چهل، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت است.

مدیرکل روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی همچون؛ خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) ، سازمان نوسازی مدارس کشور، بانک توسعه صادرات و سازمان خصوصی‌سازی، معاون آموزش و پرورش منطقه پنج، ریاست آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه پنج و مدیریت مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق مختلف تهران از جمله برخی از فعالیت‌های ایشان در طول ۳۸ سال خدمت و فعالیت به‌شمار می‌روند.

در خصوص سوابق پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی ایشان نیز می‌توان به چهارده اثر در بخش تالیف و مقالات پژوهشی، آموزشی و مدیریتی، انجام بیش از سیصد مصاحبه علمی و تخصصی با نشریات گوناگون، طراحی و مجری پروژه جشنواره‌های کوچه زیبا و پلاک بهاری، ناظر فنی ده‌ها طرح و پروژه پژوهشی، اجرایی و تحقیقاتی در سازمان زیباسازی، آموزش و پرورش، سازمان خصوصی‌سازی و سابقه چندین سال تدریس در مدارس مختلف تهران اشاره کرد.

همچنین شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی مدیریت، روابط‌عمومی و روابط‌عمومی الکترونیک، روانشناسی، طی نمودن دوره‌های مدیریت پایه و میانی کشور و شرکت در کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های ضمن خدمت آموزش و پرورش، سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه مختلف کشور به مدت بیش از پانصد ساعت برخی از دوره‌های آموزشی می‌باشد که وی در آنها حضور داشته است.

ایشان با سابقه بیست و هفت ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و انتخاب به عنوان مدیر نمونه در سطح کشور و استان در چند نوبت، تاکنون ده‌ها بار از سوی مقامات عالی‌رتبه کشوری، اعم از مقام معظم رهبری، وزراء، معاونین وزراء، مدیران کل، روسای سازمان‌های دولتی و خصوصی مورد تقدیر قرار گرفته است.

همکاری با ستاد انتخاباتی دکتر حسن روحانی در سال‌ها ۹۲ و ۹۶ همکاری با ستاد انتخابات اصلاح‌طلبان در انتخابات مختلف مجلس شورای سلامی، شورای اسلامی شهر و مجلس خبرگان رهبری، همکاری با ستاد انتخابات وزارت کشور و فرمانداری در ادوار مختلف انتخابات، نماینده مدیران مدارس منطقه ۱۱ در شورای انجمن اولیا و مربیان و نماینده مدیران مداس منطقه ۵ در شورای این منطقه برخی از سوابق و فعالیت‌های اجتماعی وی می‌باشند.

همچنین وی دبیری شورای معاونین و مدیران سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مسئول کمیته خبری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور و هفته دولت به مدت یک سال، دبیر ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار به مدت دو سال، عضویت در شورای سیاست‌گذاری روابط‌عمومی الکترونیک کشور، عضویت در مجمع مدیران روابط‌عمومی کشور به مدت چهار سال، عضویت در انجمن روابط‌عمومی، عضو و دبیر شورای اطلاع‌رسانی سازمان خصوصی‌سازی و ده ها مورد دیگر را به عنوان سوابق عضویت در شوراها و نهادها در کارنامه خود دارد. سبحانی در شانزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی به عنوان سخنگوی برتر معرفی شد.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

سیدجعفر سبحانی، متولد سال یکهزار و سیصد و چهل، دارای مدرک تحصیلی کارشناسی مدیریت است. مدیرکل روابط‌عمومی سازمان‌های دولتی همچون؛ خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران(ایرنا) ، سازمان نوسازی مدارس کشور، بانک توسعه صادرات و سازمان خصوصی‌سازی، معاون آموزش و پرورش منطقه پنج، ریاست آموزش ابتدایی آموزش و پرورش منطقه پنج و مدیریت مدارس در کلیه مقاطع تحصیلی در مناطق مختلف تهران از جمله برخی از فعالیت‌های ایشان در طول ۳۸ سال خدمت و فعالیت به‌شمار می‌روند. در خصوص سوابق پژوهشی، تحقیقاتی و آموزشی ایشان نیز می‌توان به چهارده اثر در بخش تالیف و مقالات پژوهشی، آموزشی و مدیریتی، انجام بیش از سیصد مصاحبه علمی و تخصصی با نشریات گوناگون، طراحی و مجری پروژه جشنواره‌های کوچه زیبا و پلاک بهاری، ناظر فنی ده‌ها طرح و پروژه پژوهشی، اجرایی و تحقیقاتی در سازمان زیباسازی، آموزش و پرورش، سازمان خصوصی‌سازی و سابقه چندین سال تدریس در مدارس مختلف تهران اشاره کرد. همچنین شرکت در دوره‌های آموزشی تخصصی مدیریت، روابط‌عمومی و روابط‌عمومی الکترونیک، روانشناسی، طی نمودن دوره‌های مدیریت پایه و میانی کشور و شرکت در کارگاه‌های آموزشی و دوره‌های ضمن خدمت آموزش و پرورش، سازمان‌ها، نهادها و وزارتخانه مختلف کشور به مدت بیش از پانصد ساعت برخی از دوره‌های آموزشی می‌باشد که وی در آنها حضور داشته است. ایشان با سابقه بیست و هفت ماه حضور در جبهه‌های حق علیه باطل در دوران دفاع مقدس و انتخاب به عنوان مدیر نمونه در سطح کشور و استان در چند نوبت، تاکنون ده‌ها بار از سوی مقامات عالی‌رتبه کشوری، اعم از مقام معظم رهبری، وزراء، معاونین وزراء، مدیران کل، روسای سازمان‌های دولتی و خصوصی مورد تقدیر قرار گرفته است. همچنین وی دبیری شورای معاونین و مدیران سازمان نوسازی، توسعه و تجهیز مدارس کشور، مسئول کمیته خبری ستاد دهه فجر انقلاب اسلامی سراسر کشور و هفته دولت به مدت یک سال، دبیر ستاد مرکزی مراسم بزرگداشت روز خبرنگار به مدت دو سال، عضویت در شورای سیاست‌گذاری روابط‌عمومی الکترونیک کشور، عضویت در مجمع مدیران روابط‌عمومی کشور به مدت چهار سال، عضویت در انجمن روابط‌عمومی، عضو و دبیر شورای اطلاع‌رسانی سازمان خصوصی‌سازی و ده ها مورد دیگر را به عنوان سوابق عضویت در شوراها و نهادها در کارنامه خود دارد. سبحانی در شانزدهمین جشنواره برترین‌های روابط‌عمومی به عنوان سخنگوی برتر معرفی شد. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #جعفر_سبحانی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • محمد پژوهش
  • سلام
    روابط عمومی یک شغل نیست بلکه مجموع هنر و علم و تجربه است که از همه این مشخصات در وجود این مدیر وجود دارد

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    تشکر از ارسال پیامتان
    بی شک تمامی مدیران روابط عمومی این سه مولفه را باید در وجودشان نهادینه کنند تا بتوانند مسئولیت خطیر روابط عمومی را بپذیرند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">