بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

سید حسین کوثری را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی /  سید حسین کوثری متولد ششم مرداد هزار و سیصد و چهل و هفت شیراز از سال هشتاد به طور رسمی کار در روابط‌عمومی را آغاز و هم‌اکنون  به عنوان مشاور رئیس و مدیر روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس فعالیت دارد. 

کوثری، افزون بر پانزده سال به عنوان عضو دفتر کل، رئیس و عضو شوراهای حل اختلاف شیراز فعالیت کرده و صدها پرونده صلح و سازش در کار نامه خود دارد.

ایشان نزدیک به یک دهه به عنوان عضو هیئت تجدید نظر تعزیرات حکومتی فارس فعالیت دارد و در حال حاضر کارشناس رسمی دادگستری است.

سید حسین کوثری اهل شعر و قلم بوده و مطالب و نوشته‌های زیادی در زمینه روابط‌عمومی، داستان‌های اجتماعی و شعر در کارنامه خود دارد که تاکنون چند کتاب از این نویسنده چاپ و منتشر شده و در آینده نزدیک کتاب‌های بعدی او منتشر خواهد شد.

 وی در زمینه وظایف کاری خود تاکنون موفق به دریافت لوح تقدیر و ده‌ها تندیس از دست مسئولین کشوری، استانی، وزرا، استانداران و سایر مسئولان شده است.

وی در دوره‌ای به عنوان رئیس منطقه پنج استانی روابط‌عمومی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، شامل استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و ایلام انجام وظیفه کرده است. کوثری همچنین از پایه‌گذاران اولیه انجمن روابط‌عمومی فارس و نایب رئیس انجمن روابط‌عمومی نیز بوده و در حال حاضر به عنوان عضوی از انجمن انجام وظیفه می‌کند.

سیدحسین کوثری در انتخابات شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان فارس به عنوان عضو انجمن انتخاب شد.

وی در حال حاضر به عنوان مشاور اقتصادی، حقوقی و تبلیغاتی نیز فعالیت دارد.

ازدیگر سوابق قابل اشاره او می توان به مشاور انجمن صنفی کارگران ساختمانی، نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شیراز، بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان، مشاوره بسیج رسانه در حوزه صنعت، معاون سیاسی جبهه حامیان ولایت استان فارس، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر، دبیر ستاد اقامه نماز، دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی سازمان و ... نام برد.

کوثری جایزه مسئولیت اجتماعی امسال و لوح جایزه برتر را برای سازمان را  کسب کرده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| سید حسین کوثری متولد ششم مرداد هزار و سیصد و چهل و هفت شیراز از سال هشتاد به طور رسمی کار در روابط‌عمومی را آغاز و هم‌اکنون به عنوان مشاور رئیس و مدیر روابط‌عمومی سازمان صنعت، معدن و تجارت فارس فعالیت دارد. کوثری، افزون بر پانزده سال به عنوان عضو دفتر کل، رئیس و عضو شوراهای حل اختلاف شیراز فعالیت کرده و صدها پرونده صلح و سازش در کار نامه خود دارد. ایشان نزدیک به یک دهه به عنوان عضو هیئت تجدید نظر تعزیرات حکومتی فارس فعالیت دارد و در حال حاضر کارشناس رسمی دادگستری است. سید حسین کوثری اهل شعر و قلم بوده و مطالب و نوشته‌های زیادی در زمینه روابط‌عمومی، داستان‌های اجتماعی و شعر در کارنامه خود دارد که تاکنون چند کتاب از این نویسنده چاپ و منتشر شده و در آینده نزدیک کتاب‌های بعدی او منتشر خواهد شد. وی در زمینه وظایف کاری خود تاکنون موفق به دریافت الواح تقدیر و ده‌ها تندیس از دست مسئولین کشوری، استانی، وزرا، استانداران و سایر مسئولان شده است. وی در دوره‌ای به عنوان رئیس منطقه پنج استانی روابط‌عمومی‌های وزارت صنعت، معدن و تجارت، شامل استان‌های فارس، بوشهر، کهگیلویه و بویراحمد، خوزستان و ایلام انجام وظیفه کرده است. کوثری همچنین از پایه‌گذاران اولیه انجمن روابط‌عمومی فارس و نایب رئیس انجمن روابط‌عمومی نیز بوده و در حال حاضر به عنوان عضوی از انجمن انجام وظیفه می‌کند. سیدحسین کوثری در انتخابات شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان فارس به عنوان عضو انجمن انتخاب شد. وی در حال حاضر به عنوان مشاور اقتصادی، حقوقی و تبلیغاتی نیز فعالیت دارد. ازدیگر سوابق قابل اشاره او می توان به مشاور انجمن صنفی کارگران ساختمانی، نایب رئیس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان شیراز، بازرس انجمن حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان استان، مشاوره بسیج رسانه در حوزه صنعت، معاون سیاسی جبهه حامیان ولایت استان فارس، دبیر شورای امر به معروف و نهی از منکر، دبیر ستاد اقامه نماز، دبیر شورای سلامت و امنیت غذایی سازمان و ... نام برد. کوثری جایزه مسئولیت اجتماعی امسال و لوح جایزه برتر را برای سازمان را کسب کرده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #سید_حسین_کوثری #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

به داد روابط عمومی ادارات شهرستان ها برسید هنوز روابط عمومی زمان قل قلی میرزا مدیریت میشه

پاسخ:
باسلام و احترام 
موردی که فرمودید واقعا یک معضل اساسی در روابط عمومی ادارات در شهرستان های به خصوص کوچک در ایران دیده و احساس میشه.
مراجع و انجمن های تخصصی حوزه روابط عمومی ها باید به سمت اصلاح این موارد و رساندن صدای شما عزیزان باید باشند.
به امید روزهای کم حاشیه در حوزه ارتباطات
موفق و موید باشید 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">