بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

شهره ماهی صفت را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / شهره ماهی‌صفت از فعالان روابط‌عمومی و رسانه است. او در سابقه کاری خود مدیریت روابط‌عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در بدو تاسیس و مدیریت روابط‌عمومی شرکت ملی تعاونی کشت و صنعت طوبا را دارد.

 همکاری با روزنامه‌های ملت، آسیا، ابتکار و اطلاعات، صبح امروز، عصر آزادگان، مشارکت، اعتماد، نوروز، نسیم، اعتماد ملی و جوان و مجلات جوانان، اطلاعات هفتگی و همشهری محله ۲ نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد.

ماهی‌صفت مدیرمسؤول و صاحب امتیاز هفته نامه خورشید وطن، پایگاه خبری تحلیلی پارس فارس و عضو هیئت‌مدیره و مدیر سازمان خبری پارس است.

وی مقالات و یادداشت‌های متعدد علمی از جمله تربیت و آموزش‌ مذهبی دینی نوجوانان و پرندگان خارزار؛ پژوهشی درباره خودسوزی زنان و... را به رشته تحریر درآورده و تألیفاتی چون خبرنگار افق ۱۴۰۴ و وظایف قانونی رسانه‌ها دربرابر محیط زیست (اشاراتی به ضعف‌های  قانونی) داشته است.

ماهی‌صفت در پروژه‌ها، کنفرانس‌ها و کنگره‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در مقام مشاور اطلاع‌رسانی و رسانه ظاهر شده و گواهینامه‌های آموزشی متعددی را نیز دریافت کرده است.

 وی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط است.

مشاور رایگان احمد باقری

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

شهره ماهی‌صفت از فعالان روابط‌عمومی و رسانه است. او در سابقه کاری خود مدیریت روابط‌عمومی موسسه مالی و اعتباری ثامن‌الحجج در بدو تاسیس و مدیریت روابط‌عمومی شرکت ملی تعاونی کشت و صنعت طوبا را دارد. همکاری با روزنامه‌های ملت، آسیا، ابتکار و اطلاعات، صبح امروز، عصر آزادگان، مشارکت، اعتماد، نوروز، نسیم، اعتماد ملی و جوان و مجلات جوانان، اطلاعات هفتگی و همشهری محله ۲ نیز در کارنامه وی به چشم می‌خورد. ماهی‌صفت مدیرمسؤول و صاحب امتیاز هفته نامه خورشید وطن، پایگاه خبری تحلیلی پارس فارس و عضو هیئت‌مدیره و مدیر سازمان خبری پارس است. وی مقالات و یادداشت‌های متعدد علمی از جمله تربیت و آموزش‌ مذهبی دینی نوجوانان و پرندگان خارزار؛ پژوهشی درباره خودسوزی زنان و... را به رشته تحریر درآورده و تألیفاتی چون خبرنگار افق ۱۴۰۴ و وظایف قانونی رسانه‌ها دربرابر محیط زیست (اشاراتی به ضعف‌های قانونی) داشته است. ماهی‌صفت در پروژه‌ها، کنفرانس‌ها و کنگره‌های مختلف سیاسی، اجتماعی و فرهنگی در مقام مشاور اطلاع‌رسانی و رسانه ظاهر شده و گواهینامه‌های آموزشی متعددی را نیز دریافت کرده است. وی به دو زبان انگلیسی و اسپانیایی مسلط است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #شهره_ماهی_صفت #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • روح الله فدایی
  • سلام
    الان کجا هستند ایشان؟

    در حوزه رسانه ای واقعا بهترین بودند

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    ایشان یکی از فعالان حوزه رسانه هستند و قطعا در توصیف سابقه درخشان ایشان با سازمان های معتبر مشاوره می دهند.
    همه خدمتگزاران این حوزه سلامت و پایدار باشند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">