بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

صادق شاهیان نطنزی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / صادق شاهیان نطنزی؛ متولد بیستم خرداد هزار و سیصد و شصت‌ و هفت در تهران، دانش‌آموخته دانشکده خبر تهران در رشته «خبرنگاری» مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد «مدیریت رسانه» و کاردانی حسابداری بازرگانی فعالیت خود را در حوزه رسانه و روابط‌عمومی را از ۱۹ سالگی آغاز نموده است .

تاکنون مسئولیت‌های مختلفی در این حوزه داشته است که می‌توان به مسئول ارتباطات و اجرایی دفتر منطقه چهار کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران (ویژه شهرستان‌های استان تهران)، مسئول روابط‌عمومی اداره صنایع و معادن شهرستان پاکدشت، مسئول روابط‌عمومی اداره تعاون شهرستان پاکدشت، مشاور رسانه‌ای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاکدشت و... اشاره کرد.

 او اکنون عضو خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران نیز است و از اعضای هیئت‌رئیسه دومین دوره انتخابات خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران بود.

شاهیان نطنزی، همچنین بیش از سیزده سال سابقه فعالیت رسانه‌ای و خبرنگاری در رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه‌های جمهوری اسلامی، دنیای اقتصاد، همشهری و.. و خبرگزاری‌های مهر، ایکنا، ایرنا، فارس و... را در کارنامه خود دارد و دو دوره نیز به‌عنوان خبرنگار برتر استان تهران برگزیده شد.

وی بنا بر علاقه شخصی دوران نوجوانی که به هنرهای تجسمی(طراحی و نقاشی) روی آورده بود و مدرک طراحی را دریافت کرده بود، به دنبال آن و در سال‌های ابتدای فعالیت رسانه‌ای خود با گذراندن دوره بلندمدت «گرافیک مطبوعاتی» مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها (وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) موفق به دریافت مدرک این مرکز نیز شد.

علاقه شخصی او به هنر، در همان آغاز فعالیت‌های رسانه‌ای، او را به‌سوی عکاسی هدایت کرد و در طول این سال‌ها عکاسی خبری را نیز دنبال کرد و آثاری از او در رسانه‌ها در کارنامه او مشاهده می‌شود و از سال ۱۳۹۴ تاکنون نیز عکاسی «مستند اجتماعی» را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند.

صادق شاهیان نطنزی در حال حاضر صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول دوماهنامه «تهران پارسه» و سایت خبری «نادی نیوز» است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| صادق شاهیان نطنزی متولد بیستم خرداد هزار و سیصد و شصت‌ و هفت در تهران، دانش‌آموخته دانشکده خبر تهران در رشته «خبرنگاری» مقطع کارشناسی، کارشناسی ارشد «مدیریت رسانه» و کاردانی حسابداری بازرگانی فعالیت خود را در حوزه رسانه و روابط‌عمومی را از ۱۹ سالگی آغاز و تاکنون مسئولیت‌های مختلفی در این حوزه داشته است که می‌توان به مسئول ارتباطات و اجرایی دفتر منطقه چهار کمیسیون حقوق بشر اسلامی ایران (ویژه شهرستان‌های استان تهران)، مسئول روابط‌عمومی اداره صنایع و معادن شهرستان پاکدشت، مسئول روابط‌عمومی اداره تعاون شهرستان پاکدشت، مشاور رسانه‌ای اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان پاکدشت و... اشاره کرد. او اکنون عضو خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران نیز است و از اعضای هیئت‌رئیسه دومین دوره انتخابات خانه مطبوعات شهرستان‌های استان تهران بود. شاهیان نطنزی، همچنین بیش از سیزده سال سابقه فعالیت رسانه‌ای و خبرنگاری در رسانه‌های مختلف از جمله روزنامه‌های جمهوری اسلامی، دنیای اقتصاد، همشهری و.. و خبرگزاری‌های مهر، ایکنا، ایرنا، فارس و... را در کارنامه خود دارد و دو دوره نیز به‌عنوان خبرنگار برتر استان تهران برگزیده شد. وی بنا بر علاقه شخصی دوران نوجوانی که به هنرهای تجسمی(طراحی و نقاشی) روی آورده بود و مدرک طراحی را دریافت کرده بود، به دنبال آن و در سال‌های ابتدای فعالیت رسانه‌ای خود با گذراندن دوره بلندمدت «گرافیک مطبوعاتی» مرکز مطالعات و برنامه‌ریزی رسانه‌ها(وابسته به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی) موفق به دریافت مدرک این مرکز نیز شد. علاقه شخصی او به هنر، در همان آغاز فعالیت‌های رسانه‌ای، او را به‌سوی عکاسی هدایت کرد و در طول این سال‌ها عکاسی خبری را نیز دنبال کرد و آثاری از او در رسانه‌ها در کارنامه او مشاهده می‌شود و از سال ۱۳۹۴ تاکنون نیز عکاسی «مستند اجتماعی» را به‌صورت حرفه‌ای دنبال می‌کند. صادق شاهیان نطنزی در حال حاضر صاحب‌امتیاز و مدیرمسئول دوماهنامه «تهران پارسه» و سایت خبری «نادی نیوز» است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_تهران #صادق_شاهیان_نطنزی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • محمد زمانی
  • روابط عمومی های حرفه ای به نظر شما باید چه مشخصه های داشته باشند؟ 

    نقش انجمن های تخصصی در این زمینه چی هست؟

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    به نظر اینجانب سوال اول شما عموما به صورت کلیشه ای مطرح میشه.
    طبیعا یک فعال روابط عمومی ضمن داشتن ذائقه و علاقه به ساختار ارتباطی سازمانی می بایست علوم مرتبط و عشق به خدمتگزاری به این حوزه را می تواند داشته باشد. با ذکر این موضوع که تجربه هم احتمال موفقیت همکاران روابط عمومی را در انجام ماموریت های سازمانی مرتبط افزایش می دهد.
    در مورد وظیفه انجمن ها در این زمینه می بایست عرض شود که صرفا راه اندازی انجمن و به بهانه دور هم آوردن برخی معدود از مدیران و فعالان روابط عمومی بدون استراتژی افزایش و اثربخشی جایگاه روابط عمومی در سازمان ها و ایجاد درگاه تخصصی مبنی بر گردآوری مسائل پیش روی روابط عمومی سازمان ها و در کنار این موضوع ارائه گواهی نامه مبنی بر داشتن حداقل های علمی و استعداد های لازمه در این خصوص باشد.
    به امید آن روز.
     با احترام

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">