بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

علیرضا رحیمی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / علیرضا رحیمی، متولد ۱۳۵۱ تهران دانش‌آموخته کارشناسی ارشد علوم ارتباطات (گرایش روزنامه نگاری) از دانشگاه صداوسیما و همچنین دارای مدرک کارشناسی روابط‌عمومی است.

وی بیش از ۲۰ سال است در حوزه روابط‌عمومی و رسانه فعالیت می‌کند و از سال ۱۳۹۶ به عنوان رئیس روابط‌عمومی و اموربین‌الملل سازمان امور عشایر ایران، این مسئولیت را برعهده دارد.

وی از سال ۱۳۸۰ با "فصلنامه فرهنگی و اطلاع‌رسانی عشایری ذخائر انقلاب" همکاری و هم اکنون مدیر داخلی و دبیری عکس این فصلنامه را بر عهده دارد.

رحیمی همچنین راه‌اندازی و عهده‌داری مدیر داخلی خبرنامه اطلاع رسانی، آموزشی و ترویجی "مسافران طبیعت" را در سالهای ۱۳۸۱ تا ۱۳۹۶ و همکاری در ارائه گزارش و عکس با نشریات مختلف را در کارنامه کاری دارد.

 مشارکت در برگزاری نمایشگاه‌های متعدد ایلات و عشایر در تهران از فعالیت‌های دیگر وی در حوزه روابط‌عمومی است و در سه دوره برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های روستائیان و عشایر کشور در سالهای ۱۳۹۶ و ۱۳۹۷ و ۱۳۹۸ در نمایشگاه بین‌المللی تهران که از نمایشگاه‌های پر مخاطب کشور است، مسئولیت کمیته روابط‌‌عمومی و اطلاع رسانی بخش عشایری نمایشگاه را برعهده داشته است.

رحیمی همچنین عضو انجمن عکاسان میراث فرهنگی کشور و خانه عکاسان ایران است و بیش از دو دهه در حوزه عکاسی بویژه عکاسی مستند اجتماعی و قوم‌نگاری و ثبت تصویری زندگی ایلات و اقوام عشایر ایران فعالیت دارد و از آثار تاریخی، زیارتی، گردشگری و طبیعت استان ‌های مختلف کشور عکاسی کرده است.

وی علاوه بر مشارکت در چندین نمایشگاه گروهی، نمایشگاه انفرادی عکس (عشایر؛ نسل امروز نسل فردا) در اردیبهشت ماه ۱۳۹۳ در گالری حوزه هنری وابسته به سازمان تبلیغات اسلامی برگزار کرد که مورد استقبال علاقمندان قرار گرفت.

در این نمایشگاه تعداد ۳۲ قطعه تابلو عکس در ابعاد ۱۰۰ در ۷۰ از زندگی ایلات و طوایف کشور در گالری خانه عکاسان ایران واقع در خیابان سمیه در تهران بر روی دیوارهای گالری نقش بست.

 آثار وی برگزیده و برنده جشنواره‌ها و مسابقات عکاسی از جمله جشنواره عکس خیام، دو دوره جشنواره عکس میراث فرهگی ناملموس، جشنواره عکس رشد و ... بوده و در نمایشگاه‌های این جشنواره‌ها به نمایش درآمده است و مدال نقره جشنواره عکس خیام زیر نظر فیاپ در سال ۱۳۹۷ را کسب کرده است.

 تولید محتوای متنی و تصویری از دیگر فعالیت‌های علیرضا رحیمی در حوزه روابط‌عمومی و رسانه و رسانه‌های دیجیتال به شمار می‌رود.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری مدیرمسئول گزارش خبر

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

مدیرمسئول پایگاه خبری گزارش خبر

شماره تماس :  09126944966

مشاور رایگان احمد باقری

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">