بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

غفار مهر دوست را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / غفار مهردوست متولد آبان هزار و سیصد و شصت و سه، کارشناس ارشد رشته فقه و حقوق و خبرنگار ارشد با بیش از سیزده سال فعالیت رسانه‌ای هم اکنون مدیر روابط‌عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی و مدیر نشریه انسجام است.

 از سال هشتاد و چهار از کارآموزی خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران کار رسانه‌ای خود را شروع کرد.

در ابتدا به عنوان کارآموز و سپس شش سال به عنوان خبرنگار حوزه‌های سیاسی، احزاب و تشکل‌ها، سیاست خارجی، پارلمان و پایه‌گذار سرویس دین و اندیشه در خبرگزاری‌ ایسنا فعالیت و نزدیک به دو سال نیز در سرویس قرآن و عترت خبرگزاری تسنیم به عنوان خبرنگار ارشد و دبیر این سرویس فعالیت خبری خود را ادامه داد.

همزمان از سال هشتاد و هفت با خبرگزاری‌هایی همچون نسیم آنلاین، خبرگزاری حج و فرهنگ رضوی و روزنامه‌هایی همچون ایران، جام جم، همشهری، رسالت، عصر ایرانیان و... به صورت حق التحریری همکاری داشت.

همکاری با روابط‌عمومی سازمان‌هایی همچون بعثه مقام معظم رهبری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، جشنواره امام رضا(ع) و مسئولیت در ستادهای خبری بیش از ده دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و... را نیز درکارنامه دارد.

وی از سال نود به عنوان خبرنگار ارشد حوزه حج و زیارت به عنوان مامور از سوی خبرگزاری حج و بعثه رهبری فعالیت در این حوزه را آغاز کرد و بیش از پنج مرحله به سرزمین وحی و عتبات و سوریه برای انجام کارهای رسانه‌ای اعزام شد.

در بخش روابط‌عمومی ارتباط مستمر با مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی و نهادهای فعال در زمینه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی و باتوجه به اینکه وی دانش‌آموخته دانشگاه مذاهب اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد بود از سوی مسئولان برای اداره روابط‌عمومی این دانشگاه دعوت شد و از سال نود و دو تاکنون به عنوان کارشناس، کارشناس مسئول و مدیر روابط‌عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی مشغول به فعالیت است.

کسب  جوایز برتر در همایش‌ها و سمینارهای مرتبط با حوزه تقریب و دین و اندیشه همچون کنفرانس وحدت اسلامی، جشنواره امام رضا(ع)، همایش ملی وقف و رسانه، همایش یاوران وقف در زمان فعالیت رسانه‌ای و روابط‌عمومی را نیز در کارنامه خود دارد.

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| غفار مهردوست متولد آبان هزار و سیصد و شصت و سه، کارشناس ارشد رشته فقه و حقوق و خبرنگار ارشد با بیش از سیزده سال فعالیت رسانه‌ای هم اکنون مدیر روابط‌عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی و مدیر نشریه انسجام است. از سال هشتاد و چهار از کارآموزی خبر در خبرگزاری دانشجویان ایران کار رسانه‌ای خود را شروع کرد. در ابتدا به عنوان کارآموز و سپس شش سال به عنوان خبرنگار حوزه‌های سیاسی، احزاب و تشکل‌ها، سیاست خارجی، پارلمان و پایه‌گذار سرویس دین و اندیشه در خبرگزاری‌ ایسنا فعالیت و نزدیک به دو سال نیز در سرویس قرآن و عترت خبرگزاری تسنیم به عنوان خبرنگار ارشد و دبیر این سرویس فعالیت خبری خود را ادامه داد. همزمان از سال هشتاد و هفت با خبرگزاری‌هایی همچون نسیم آنلاین، خبرگزاری حج و فرهنگ رضوی و روزنامه‌هایی همچون ایران، جام جم، همشهری، رسالت، عصر ایرانیان و... به صورت حق التحریری همکاری داشت. همکاری با نشریات همشهری (ماه و آیه و...)، نشریات اندیشه‌ای و دینی همچون احسان ماندگار، وحی، زائر(بعثه مقام معظم رهبری) گلبانگ مسجد، فروغ وحدت، همراز، مسافر، مجله فرهنگ عمومی و... از دیگر سوابق وی است. همکاری با روابط‌عمومی سازمان‌هایی همچون بعثه مقام معظم رهبری، سازمان فرهنگ و ارتباطات اسلامی، سازمان اوقاف و امور خیریه و مجمع جهانی تقریب مذاهب اسلامی، مرکز رسیدگی به امور مساجد، جشنواره امام رضا(ع) و مسئولیت در ستادهای خبری بیش از ده دوره کنفرانس بین‌المللی وحدت اسلامی، مسابقات بین‌المللی قرآن کریم و... را نیز درکارنامه دارد. وی از سال نود به عنوان خبرنگار ارشد حوزه حج و زیارت به عنوان مامور از سوی خبرگزاری حج و بعثه رهبری فعالیت در این حوزه را آغاز کرد و بیش از پنج مرحله به سرزمین وحی و عتبات و سوریه برای انجام کارهای رسانه‌ای اعزام شد. در بخش روابط‌عمومی ارتباط مستمر با مجموعه‌های فرهنگی و مذهبی و نهادهای فعال در زمینه وحدت و تقریب مذاهب اسلامی و باتوجه به اینکه وی دانش‌آموخته دانشگاه مذاهب اسلامی در مقطع کارشناسی ارشد بود از سوی مسئولان برای اداره روابط‌عمومی این دانشگاه دعوت شد و از سال نود و دو تاکنون به عنوان کارشناس، کارشناس مسئول و مدیر روابط‌عمومی دانشگاه مذاهب اسلامی مشغول به فعالیت است. کسب جوایز برتر در همایش‌ها و سمینارهای مرتبط با حوزه تقریب و دین و اندیشه همچون کنفرانس وحدت اسلامی، جشنواره امام رضا(ع)، همایش ملی وقف و رسانه، همایش یاوران وقف در زمان فعالیت رسانه‌ای و روابط‌عمومی را نیز در کارنامه خود دارد. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #غفار_مهردوست #روابط_عمومی

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">