بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

فربد مستوفی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی ایران

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ فربد مستوفی مدیر مارکتینگ و روابط‌عمومی هلدینگ فرهی است که برندهای آقای فرش و فرش فرهی از مشهورترین زیرمجموعه‌های آن است.

وی که متولد شهر اهواز است تا پایان تحصیلات متوسطه دوره‌های مختلفی را در انجمن‌های سینما جوان و تئاتر و سایر مراکز فرهنگی و هنری خوزستان گذراند که با ساخت چند فیلم کوتاه، بازی در چند تئاتر، تهیه دو مجموعه عکس و نگارش چند داستان و ... همراه بود.

پس از پذیرش در دانشگاه هنر تهران، وی با تجربه‌های مختلفی در نقاشی، تئاتر، عکاسی، فیلمسازی، گرافیک، چاپ، اجرا و ... توانست به عنوان یک دانشجوی فعال و نخبه خود را معرفی کند.

حاصل تلاشش در این سال‌ها کسب چند جایزه و تقدیرنامه از فستیوال‌های داخلی و برگزاری نزدیک به ده نمایشگاه نقاشی انفرادی و گروهی بود.

 پس از پایان تحصیلات در رشته گرافیک و در زمان سپری کردن کارشناسی ارشد پژوهش هنر، تدریس در دانشگاه‌های هنر تهران، سوره تهران، سوره شاهرود و دیگر مراکز دانشگاهی مختلف را آغاز کرد و همزمان نیز در زمینه‌هایی چون برنامه‌سازی تلویزیونی، گرافیک، طراحی صحنه و لباس، ژورنالیسم و ... فعال بود.

پس از آن چند سالی را در صدا و سیما به امر برنامه‌سازی، مدیریت وبسایت‌های خبری، مدیریت هنری و ... گذراند. در همه این سال‌ها، فعالیت در زمینه تبلیغات محیطی، تبلیغات دیجیتال و چاپ به عنوان یک فعالیت جانبی برای وی مطرح بود.

در ادامه تجربه‌اندوزی و کنجکاوی، فربد مستوفی به عنوان مدیر دیجی کالا تی وی، رسانه ویدیویی دیجی کالا مشغول به کار شد و با برنامه‌ریزی و تلاش فراوان، آن را به یک رسانه قوی تبدیل کرد که با تولیدات مختلف ویدیویی و رادیویی، محصولات متنوعی برای استفاده‌های داخلی و خارجی برندهای دیجی کالا، دیجی استایل، استفاده‌های سازمانی، روابط‌عمومی و خبری تولید می‌کرد.

ابتدای سال ۱۳۹۷ وی به خانواده بزرگ فرش فرهی و آقای فرش پیوست و از آن زمان در سمت مدیر تبلیغات، فعالیت‌های این دو برند را هدایت می‌کند.

 تبلیغات تلویزیونی، محیطی، دیجیتال، آفلاین و چاپی در فضای عمومی و ارائه سرویس‌های درون سازمانی برای بیش از یک هزار نفر در دستور کار فعلی اوست.

 وی توانست در مدت کوتاهی که در این مجموعه فعالیت می‌کند، به گسترش دامنه تبلیغات و روابط‌عمومی آقای فرش و فرش فرهی کمک شایانی کند.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

مشاور رایگان احمد باقری

 

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">