بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

فرحناز فولادی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / فرحناز فولادی متولد اول فروردین هزار و سیصد و چهل و شش از شهر تهران، دانش آموخته مقطع کارشناسی روابط‌عمومی با بالاترین رتبه از جهاد دانشگاهی تهران، خبرنگار حوزه اقتصادی و روابط‌عمومی و مدیر رسانه است.

وی به مدت شانزده سال حضور فعال در حوزه روابط‌عمومی و اقتصادی (بانک، بیمه و صنعت) داشته و اکنون مدیرمسئول موسسه فرهنگی-هنری رابین‌ پژوهان عصر ارتباط است و مدیریت پایگاه خبری توسعه پویا را نیز برعهده دارد.

فولادی عضو انجمن روابط‌عمومی ایران است و در دو دوره گذشته خبرنگار انجمن بوده و کانال تخصصی «روابط‌عمومی ایران » را در تلگرام مدیریت می‌کند.

از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به مقاله و گزارش‌نویسی در ماهنامه روابط‌عمومی، سیمای بانکداری و ماهنامه مدیریت ارتباطات و نشریات سازمانی نیز اشاره کرد.

وی همچنین از ابتدای انتشار ماهنامه سیمای بانکداری به مدت دو سال مدیر تبلیغات و بازرگانی این ماهنامه بوده و از سال نود و چهار مدیر تبلیغات پایگاه خبری پرس بانک است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| فرحناز فولادی متولد اول فروردین هزار و سیصد و چهل و شش از شهر تهران، دانش آموخته مقطع کارشناسی روابط‌عمومی با بالاترین رتبه از جهاد دانشگاهی تهران، خبرنگار حوزه اقتصادی و روابط‌عمومی و مدیر رسانه است. وی به مدت شانزده سال حضور فعال در حوزه روابط‌عمومی و اقتصادی (بانک، بیمه و صنعت) داشته و اکنون مدیرمسئول موسسه فرهنگی-هنری رابین‌ پژوهان عصر ارتباط است و مدیریت پایگاه خبری توسعه پویا را نیز برعهده دارد. فولادی عضو انجمن روابط‌عمومی ایران است و در دو دوره گذشته خبرنگار انجمن بوده و کانال تخصصی «روابط‌عمومی ایران » را در تلگرام مدیریت می‌کند. از دیگر فعالیت‌های وی می‌توان به مقاله و گزارش‌نویسی در ماهنامه روابط‌عمومی، سیمای بانکداری و ماهنامه مدیریت ارتباطات و نشریات سازمانی نیز اشاره کرد. وی همچنین از ابتدای انتشار ماهنامه سیمای بانکداری به مدت دو سال مدیر تبلیغات و بازرگانی این ماهنامه بوده و از سال نود و چهار مدیر تبلیغات پایگاه خبری پرس بانک است. اصلی که در تمام این سال‌ها سرلوحه فعالیت‌ رسانه‌ای ایشان بوده، صداقت و شفافیت در تمامی لحظات کاری است. به قول افشین یداللهی «یک حرف صادقانه یعنی روایت عشق»! #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #بانوان_متخصص_روابط_عمومی #فرحناز_فولادی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">