بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

فرشید نادریان را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی /  فرشید نادریان متولد هزار و سیصد و شصت و دو در بروجن (بام ایران) و دانش‌ آموخته رشته مدیریت تبلیغات تجاری در حوزه روابط‌ عمومی است.

مدیر حوزه مدیریت، مدیر روابط‌ عمومی و امور بین الملل گروه توسعه صنایع و معادن شهر، شرکت ورق خودرو چهارمحال و بختیاری، مدیریت بازیافت و پسماند شهری، هلدینگ بین المللی ژرف کار جم ،گروه تولید صنعتی ظریف مصور و ... از سوابق برجسته کاری وی می باشد.

در کارنامه ی وی همچنین عناوین مختلفی مشاوره ی در حوزه های مدیریت، ارتباطات، امور عمرانی، زیر ساختی و صنعت مدیران ارشد مجموعه‌هایی همچون شرکت توسعه سرمایه گذاری منطقه آزاد کیش، سازمان ملی بهره وری ایران، شرکت گاز، گمرک، راهداری و حمل و نقل جاده ای و شرکت شهرکهای صنعتی، مدیرعاملی مؤسسه نخـبگان، نماینده سیزدهمین دوره شورای اسلامی دیده می شود.

در پیشینه ی ایشان ضمن فعالیت در پوزیشن های گوناگونی چون مدیریت پشتیبانی و توسعه منابع ،داخلی و اجرایی، تدریس در حوزه تصویربرداری و عکاسی در دانشگاه و دوره‌های تشریفات سازمانی در مجموعه های مختلف، تلاش در حوزه نشر و تبلیغات به مدت بیش از یک دهه تجربه کاربردی و همچنین چرخش قلم سبز در رسانه‌های مکتوب و دیجیتال به شکل تخصصی دیده و ثبت گردیده است.

فرشید نادریان، در حوزه روابط عمومی "مدیر منتخب سال ۹۵" بوده و در شوراهای متعدد تخصصی استانی، ملی و کشوری از جمله شورای "روابط عمومی ایران"، شورای مرکزی تخصصی مشاوریـن"جوان" وزارت کشور، شورای مرکزی مشورتی " ارتباطات و روابط عمومی" کشور، شورای مرکزی روابط عمومی های دستگاه های دولتی و خصوصی عضویت داشته و دبیری کمیته تخصصی روابط عمومی های شرکت های دولتی و خصوصی بر عهده داشته و جوایزی را نیز در همین راستا از کنفرانس‌ها و مدیران مختلف به پاس تلاش‌هایش در حوزهای مدیریت، ارتباطات و روابط عمومی دریافت کرده است.

در عرصه فرهنگی و هنری ایشان دبیری و مدیریت اجرایی نخستین جشنواره اختراعات، ابتکارات و ایده های برتر کشور، عضویت در شورای اجرایی همایش سراسری هفته صادرات ویژه معاونین توسعه تجارت خارجی کشور را بر عهده داشته و ضمن عضویت در شورای موسس و ستاد اجرایی جشنواره موسیقی محلی کشور "منطقه زاگرس نشین"، مسئولیت دبیرخانه رسانه ای و تبلیغات آن در سوابق وی دیده می شود.

ایشان همچنین مدیریت کانون نمایش، مسئول هیات مذهبی، سردبیر نشریات دانشجویی "سوگند، بام سحر و ازدواج دانشجویی" دانشگاه آزاد اسلامی و بیش از یک دهه فعالیت بعنوان تهیه کننده، کارگردان، نویسنده، تنظیم کننده و شاعر در گروه فرهنگی- هنری "سوگند" در کارنامه خویش به ثبت رسانده است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

مشاور رایگان احمد باقری

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">