بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

فرهاد سپه رام را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ سعید کریمی، فرهاد سپه‌ رام زاده بیست و یکم آذر هزار و سیصد و چهل و یک در تهران از مادری آموزگار و پدری ارتشی است.

کارشناسی علوم اجتماعی گرایش ارتباطات، کارشناسی ارشد ارتباطات با گرایش روزنامه‌نگاری از دانشگاه آزاد تهران مرکز دارد و درس‌های دکترای روزنامه‌نگاری با گرایش رسانه‌های فراگیر را بصورت مکاتبه‌ای و حضوری در دانشگاه های خارجی (بدون تایید مدرک از سوی وزارت علوم) خوانده است.

زندگی اداری و حرفه‌ای وی به سه بخش رسانه‌ای، روابط‌عمومی و آموزگاری تقسیم شده است.

روزنامه‌نگاری را از زمستان هزار و سیصد و شصت در روزنامه اطلاعات بخش شهرستان‌ها و سپس تحریریه اصلی آغاز کرده و در روزنامه‌های ابرار، ایران (از زمان پایه‌گذاری)، جهان صنعت، عصر اقتصاد و چند ماهنامه و هفته‌نامه ادامه داده است.

روابط‌عمومی را نیز از همکاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدس در سال شصت و پنج شروع و در مجامع امور صنفی( اتاق اصناف کنونی)، سازمان منطقه آزاد چابهار، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پایه‌گذاری و مدیریت امور روابط‌عمومی در بانک پاسارگاد(۸۴ تا ۸۶) پی گرفته است.

از دیدگاه وی، کار را در هر دو زمینه روزنامه‌نگاری و روابط‌عمومی از پایین‌ترین سطوح انجام داده و رشد اداری و پیشرفت حرفه‌ای را مدیون شکیبایی همسر و دو فرزندش، بهره‌مندی از استادان و تلاش جدی در کار و آموختن همیشگی می‌داند.

اوج جایگاه روزنامه‌نگاری وی معاون سردبیر و عضو شورای سردبیری روزنامه و موسسه ایران در دهه هفتاد خورشیدی و در روابط‌عمومی، مشاور وزیر و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دهه هشتاد خورشیدی بوده است.

از سال هشتاد و دو تا کنون در دانشکده خبر و مراکز دانشگاه جامع علمی_کاربردی بویژه واحد چهل و یک آموزگاری کرده، برگزاری دوره یک هفته‌ای دانش‌افزایی دانشجویان روزنامه‌نگاری دانشگاه ملی تاجیکستان به نمایندگی دانشکده خبر، دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های گوناگون و رسانه‌ها در پیشینه آموزشی وی جا دارد.

دریافت چند جایزه ملی روابط‌عمومی در بخش خصوصی و دولتی، تقدیرنامه رییس‌جمهوری برای گسترش ارتباطات، تقدیرنامه سخنگوی دولت برای ایده‌پردازی نمونه ساده و کاربردی کارنامه دولت و فراگیری آن در سطح همه وزارتخانه‌ها، مدیریت غرفه ایران در نمایشگاه‌های خارجی، نگارش کتاب انقلاب ارتباطات و انقلاب اسلامی، ربع قرن تلاش (نگاهی به کوشش‌های بیست و پنج ساله وزارت پست و تلگراف و تلفن که به ارتباطات و فناوری اطلاعات تغییر نام و ساختار یافت) و چند کتاب درسی به همراه رایزنی (مشاورت ) مدیران‌عامل و هیئت‌مدیره چند بانک، شرکت‌های هواپیمایی و صنعتی، مشارکت در برگزاری همایش‌های روابط‌عمومی و خدمت رایگان در چند نهاد نیکوکاری از دیگر تجربه‌های زیسته اوست.

ثمره سی و شش سال زندگی مشترک وی دو فرزند به نام‌های دلآرام سی و دو ساله (درس‌خوانده دو رشته ارتباطات و نقاشی) و فرزام سی ساله (درس‌خوانده خلبانی و مدیریت اجرایی) است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌_عمومی| فرهاد سپه‌ رام زاده بیست و یکم آذر هزار و سیصد و چهل و یک در تهران از مادری آموزگار و پدری ارتشی است. کارشناسی علوم اجتماعی گرایش ارتباطات، کارشناسی ارشد ارتباطات با گرایش روزنامه‌نگاری از دانشگاه آزاد تهران مرکز دارد و درس‌های دکترای روزنامه‌نگاری با گرایش رسانه‌های فراگیر را بصورت مکاتبه‌ای و حضوری در دانشگاه‌های خارجی (بدون تایید مدرک از سوی وزارت علوم) خوانده است. زندگی اداری و حرفه‌ای وی به سه بخش رسانه‌ای، روابط‌عمومی و آموزگاری تقسیم شده است. روزنامه‌نگاری را از زمستان هزار و سیصد و شصت در روزنامه اطلاعات بخش شهرستان‌ها و سپس تحریریه اصلی آغاز کرده و در روزنامه‌های ابرار، ایران، جهان صنعت، عصر اقتصاد و چند ماهنامه و هفته‌نامه ادامه داده است. روابط‌عمومی را نیز از همکاری در فروشگاه‌های زنجیره‌ای قدس در سال شصت و پنج شروع و در مجامع امور صنفی، سازمان منطقه آزاد چابهار، وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات و پایه‌گذاری و مدیریت امور روابط‌عمومی در بانک پاسارگاد پی گرفته است. از دیدگاه وی، رشد اداری و پیشرفت حرفه‌ای را مدیون شکیبایی همسر و دو فرزندش، بهره‌مندی از استادان و تلاش جدی در کار و آموختن همیشگی می‌داند. اوج جایگاه روزنامه‌نگاری وی معاون سردبیر و عضو شورای سردبیری روزنامه و موسسه ایران در دهه هفتاد خورشیدی و در روابط‌عمومی، مشاور وزیر و مدیرکل روابط‌عمومی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات در دهه هشتاد خورشیدی بوده است. از سال هشتاد و دو تا کنون در دانشکده خبر و مراکز دانشگاه جامع علمی_ کاربردی بویژه واحد چهل و یک آموزگاری کرده، برگزاری دوره یک هفته‌ای دانش‌افزایی دانشجویان روزنامه‌نگاری دانشگاه ملی تاجیکستان به نمایندگی دانشکده خبر، دوره‌های آموزشی در دستگاه‌های گوناگون و رسانه‌ها در پیشینه آموزشی وی جا دارد. دریافت چند جایزه ملی روابط‌عمومی در بخش خصوصی و دولتی، تقدیرنامه رییس‌جمهوری، تقدیرنامه سخنگوی دولت، مدیریت غرفه ایران در نمایشگاه‌های خارجی، نگارش کتاب انقلاب ارتباطات و انقلاب اسلامی، ربع قرن تلاش و چند کتاب درسی به همراه رایزنی (مشاورت ) مدیران‌عامل و هیئت‌مدیره چند بانک، شرکت‌های هواپیمایی و صنعتی، مشارکت در برگزاری همایش‌های روابط‌عمومی و خدمت رایگان در چند نهاد نیکوکاری از دیگر تجربه‌های زیسته اوست. ثمره سی و شش سال زندگی مشترک وی دو فرزند به نامهای دلآرام سی و دو ساله (درس‌خوانده دو رشته ارتباطات و نقاشی) و فرزام سی ساله (درس‌خوانده خلبانی و مدیریت اجرایی) است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #فرهاد_سپه_رام #روابط_عمومی

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">