بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

قاسم عسلی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / قاسم عسلی متولد بیست و یکم آذرماه هزار و سیصد و چهل و نه سبزوار است.

 وی دوره کارشناسی خود را در دانشگاه هنر تهران و دوره کارشناسی ارشد را در تبریز و در رشته علوم ارتباطات به پایان رسانده است. او در حال حاضر معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است.

مشاور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، مدیریت روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیام، رییس اداره تبلیغات و مراسم مرکز روابط‌عمومی وزارت ارتباطات، سردبیر ماهنامه گرشگر و کارشناس تحلیل محتوای دفتر نمایندگی نیروی مقاومت بسیج از جمله فعالیت‌های وی بوده است.

فعالیت‌های فرهنگی و هنری او نیز در طول سال‌های گذشته درخور توجه است؛ پایه‌گذاری گروه هنری هاتف از سال شصت و دو با همراهی تنی چند از هنرمندان سبزواری همچون کرامت، سرسنگی، مرحوم بروجردی، صابر، حامدی‌خواه و...، حضور در جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان در سال‌های شصت و سه و شصت و چهار و بعدها عضویت در هیئت انتخاب جشنواره  سراسری تئاتر بسیج، عضویت در ستاد برگزاری جشنواره فیلم و عکس وحدت (تبریز)، جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس (اردبیل) و فعالیت در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس (موسسه روایت فتح) از تلاش‌های وی به شمار می‌رود.

همچنین در کارنامه وی فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش از جمله کسب عنوان مربی تربیتی برتر شهر تهران، کارگردان برگزیده نمایش در شهر تهران و عضویت در هیئت داوران جشنواره‌های دانش آموزی، عضویت در هیئت ارزیابی هنری در فستیوال دانش‌آموزی کشور و همچنین ارزیاب هنری فعالیت‌های دانش‌آموزان در وزارت آموزش و پرورش دیده می‌شود.

وی حضورخود در ایام هشت سال دفاع مقدس به عنوان نیروی فرهنگی و هنری و نیز نیروی رزمی و همچنین فعالیت مستمر در برگزاری مراسم تشییع و تجلیل از شهدای گرانقدر این ایام را جزو افتخارات فراموش نشدنی خود می‌داند.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| قاسم عسلی متولد بیست و یکم آذرماه هزار و سیصد و چهل و نه سبزوار است. وی دوره کارشناسی خود را در دانشگاه هنر تهران و دوره کارشناسی ارشد را در تبریز و در رشته علوم ارتباطات به پایان رسانده است. او در حال حاضر معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات است. مشاور مدیرعامل خبرگزاری جمهوری اسلامی ایران، مدیریت روابط‌عمومی باشگاه فرهنگی ورزشی پیام، رییس اداره تبلیغات و مراسم مرکز روابط‌عمومی وزارت ارتباطات، سردبیر ماهنامه گرشگر و کارشناس تحلیل محتوای دفتر نمایندگی نیروی مقاومت بسیج از جمله فعالیت‌های وی بوده است. فعالیت‌های فرهنگی و هنری او نیز در طول سال‌های گذشته درخور توجه است؛ پایه‌گذاری گروه هنری هاتف از سال شصت و دو با همراهی تنی چند از هنرمندان سبزواری همچون کرامت، سرسنگی، مرحوم بروجردی، صابر، حامدی‌خواه و...، حضور در جشنواره‌های تئاتر کودک و نوجوان در سال‌های شصت و سه و شصت و چهار و بعدها عضویت در هیئت انتخاب جشنواره سراسری تئاتر بسیج، عضویت در ستاد برگزاری جشنواره فیلم و عکس وحدت (تبریز)، جشنواره سراسری تئاتر دفاع مقدس (اردبیل) و فعالیت در انجمن تئاتر انقلاب و دفاع مقدس (موسسه روایت فتح) از تلاش‌های وی به شمار می‌رود. همچنین در کارنامه وی فعالیت‌های آموزشی، فرهنگی و هنری در آموزش و پرورش از جمله کسب عنوان مربی تربیتی برتر شهر تهران، کارگردان برگزیده نمایش در شهر تهران و عضویت در هیئت داوران جشنواره‌های دانش آموزی، عضویت در هیئت ارزیابی هنری در فستیوال دانش‌آموزی کشور و همچنین ارزیاب هنری فعالیت‌های دانش‌آموزان در وزارت آموزش و پرورش دیده می‌شود. وی حضورخود در ایام هشت سال دفاع مقدس به عنوان نیروی فرهنگی و هنری و نیز نیروی رزمی و همچنین فعالیت مستمر در برگزاری مراسم تشییع و تجلیل از شهدای گرانقدر این ایام را جزو افتخارات فراموش نشدنی خود می‌داند. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #قاسم_عسلی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">