بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مجتبی رضوانی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ مجتبی رضوانی متولد دوم خرداد هزار و سیصد و پنجاه و یک در کاشمر است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش علوم اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر است.

رضوانی در حال حاضر با سابقه‌ای ۲۲ ساله در حوزه روابط‌عمومی، رئیس و کارشناس ارشد روابط‌عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان است.

وی از سال هشتاد و نه تاکنون در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی استان گلستان به تدریس اشتغال داشته و بیش از هفده عنوان درسی در حوزه‌های روابط‌عمومی و علوم اجتماعی را تدریس کرده است.

از جمله سوابق دیگر وی می توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی روابط‌عمومی برای ادارات و نهادهای استان، چند دوره کسب عنوان روابط‌عمومی برتر در سازمان تامین اجتماعی و نیز کسب عنوان روابط‌عمومی برتر در بین ادارات زیر مجموعه وزارت رفاه در کشور و دریافت لوح از مقام عالی وزارت رفاه در زمان وزارت آقای دکتر مصری اشاره کرد.

وی علاوه بر سابقه عضویت در شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان گلستان، در دو جشنواره استانی وبلاگ‌نویسی و نیز در جشنواره انتخاب برترین‌های روابط‌عمومی استان گلستان به عنوان داور ایفای نقش کرده است.

همچنین حضور در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای استان گلستان به عنوان کارشناس اجتماعی برگی دیگر از سوابق وی است.

تاکنون تعداد شش مقاله در حوزه ارتباطات و رسانه‌های اجتماعی به قلم وی در کنفرانس‌های ملی پذیرفته و به چاپ رسیده است.

همسر وی فرزند مرحوم حجت الاسلام سید حسین حسینی واعظ رامیانی نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی، دانش‌آموخته کارشناسی روابط‌عمومی الکترونیک و نویسنده و شاعر کتاب کودک است.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| مجتبی رضوانی متولد دوم خرداد هزار و سیصد و پنجاه و یک در کاشمر است. او دارای مدرک کارشناسی ارشد پژوهش علوم اجتماعی از دانشگاه آزاد اسلامی واحد رودهن و هم اکنون دانشجوی دکترای مدیریت رسانه در دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائمشهر است. رضوانی در حال حاضر با سابقه‌ای ۲۲ ساله در حوزه روابط‌عمومی، رئیس و کارشناس ارشد روابط‌عمومی و امور فرهنگی مدیریت درمان تامین اجتماعی استان گلستان است. وی از سال هشتاد و نه تاکنون در دانشگاه‌های جامع علمی کاربردی استان گلستان به تدریس اشتغال داشته و بیش از هفده عنوان درسی در حوزه‌های روابط‌عمومی و علوم اجتماعی را تدریس کرده است. از جمله سوابق دیگر وی می توان به برگزاری کارگاه‌های آموزشی روابط‌عمومی برای ادارات و نهادهای استان، چند دوره کسب عنوان روابط‌عمومی برتر در سازمان تامین اجتماعی و نیز کسب عنوان روابط‌عمومی برتر در بین ادارات زیر مجموعه وزارت رفاه در کشور و دریافت لوح از مقام عالی وزارت رفاه در زمان وزارت آقای دکتر مصری اشاره کرد. وی علاوه بر سابقه عضویت در شورای هماهنگی روابط‌عمومی‌های استان گلستان، در دو جشنواره استانی وبلاگ‌نویسی و نیز در جشنواره انتخاب برترین‌های روابط‌عمومی استان گلستان به عنوان داور ایفای نقش کرده است. همچنین حضور در برنامه‌های مختلف صدا و سیمای استان گلستان به عنوان کارشناس اجتماعی برگی دیگر از سوابق وی است. تاکنون تعداد شش مقاله در حوزه ارتباطات و رسانه‌های اجتماعی به قلم وی در کنفرانس‌های ملی پذیرفته و به چاپ رسیده است. همسر وی فرزند مرحوم حجت الاسلام سید حسین حسینی واعظ رامیانی نماینده اولین دوره مجلس شورای اسلامی، دانش‌آموخته کارشناسی روابط‌عمومی الکترونیک و نویسنده و شاعر کتاب کودک است. وی دارای دو فرزند پسر و یک فرزند دختر است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_گلستان #مجتبی_رضوانی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">