بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

مجید خلخالی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ مجید خلخالی متولد بیست و پنجم شهریور هزار و سیصد و شصت در خوی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه آزاد اسلامی است.

وی هم اکنون مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی است و سابقه بیش از چهارده سال در حوزه روابط‌عمومی دارد.

کسب مقام دوم کشوری در حوزه خبر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال نود و شش، کسب مقام اول روابط‌عمومی‌های شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در سال نود و پنج، کسب رتبه برتر در حوزه حقوق شهروندی در سطح شهرستان خوی در سال نود و هفت از  عناوین کسب شده توسط مجید خلخالی است.

دبیر اجرایی پنج دوره جشنواره نخستین واژه آب و مدیر نمایشگاه کتاب با بیش از صد و پنجاه عنوان با موضوع مدیریت مصرف انرژی و آب در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب سال نود و شش در شهر خوی نیز از سوابق وی است.

مجید خلخالی همچنین فعال حوزه خبری و رسانه در شهرستان خوی هست و تاکنون مقالات و یادداشت‌های گوناگونی از وی در رسانه‌های محلی و سراسری منتشر شده است.

 

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| مجید خلخالی متولد بیست و پنجم شهریور هزار و سیصد و شصت در خوی و فارغ التحصیل کارشناسی ارشد مهندسی کامپیوتر با گرایش هوش مصنوعی از دانشگاه آزاد اسلامی است. وی هم اکنون مدیر روابط‌عمومی شرکت آب و فاضلاب خوی است و سابقه بیش از چهارده سال در حوزه روابط‌عمومی دارد. کسب مقام دوم کشوری در حوزه خبر شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور در سال نود و شش، کسب مقام اول روابط‌عمومی‌های شرکت آب و فاضلاب استان آذربایجان غربی در سال نود و پنج، کسب رتبه برتر در حوزه حقوق شهروندی در سطح شهرستان خوی در سال نود و هفت از عناوین کسب شده توسط مجید خلخالی است. دبیر اجرایی پنج دوره جشنواره نخستین واژه آب و مدیر نمایشگاه کتاب با بیش از صد و پنجاه عنوان با موضوع مدیریت مصرف انرژی و آب در هفته صرفه‌جویی در مصرف آب سال نود و شش در شهر خوی نیز از سوابق وی است. مجید خلخالی همچنین فعال حوزه خبری و رسانه در شهرستان خوی هست و تاکنون مقالات و یادداشت‌های گوناگونی از وی در رسانه‌های محلی و سراسری منتشر شده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_آذربایجانغربی #مجید_خلخالی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

پرچم خوی همیشه بالاس

 

پاسخ:
باسلام و احترام
همه ایران سرای من است.
تشکر از ارسال پیامتون

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">