بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محسن علیکرمی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۱ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی/ محسن علیکرمی متولد هزار سیصد هفتاد و سه؛ کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی(گرایش مطالعات فرهنگی و رسانه) در دانشگاه جامع امام حسین(ع) و همزمان در روابط عمومی این دانشگاه در بخش فرهنگی ‌و تولید قدرت نرم مشغول خدمت است.

وی از دانشجویان برتر و نمونه در سال نود و چهار است که موفق به کسب رتبه پنجاه و دو در کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی در سال نود و هفت_ نود و هشت شد.

علیکرمی در بیست سالگی فعالیت مطبوعاتی خود را در استان لرستان آغاز و دارای سوابقی همچون مسئول آموزش و پژوهش انجمن خبرنگاران استان لرستان، مسئول روابط‌عمومی هئیت ژیمناستیک استان لرستان، خبرنگار خبرگزاری فارس، دبیرسرویس ورزشی خبرگزاری برنا در استان لرستان، سردبیر ورزشی ماهنامه حرف‌دل، افلاک امروز و...است.

وی در کنار فعالیت‌های عملی در عرصه مطبوعات؛در حوزه پژوهش نیز دارای چند مقاله علمی‌_ترویجی در مجلات و همایش‌‌های علمی است‌ و بنابر علاقه‌‌ شخصی این روزها در کنار تکمیل تحصیلات؛ مشغول آموزش الگوی سوادرسانه‌ای در موسسات فرهنگی برای سنین مختلف است‌.

 

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط‌_عمومی| محسن علیکرمی متولد هزار سیصد هفتاد و سه؛ کارشناس علوم ارتباطات اجتماعی و هم اکنون دانشجوی کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی(گرایش مطالعات فرهنگی و رسانه) در دانشگاه جامع امام حسین(ع) است. وی از دانشجویان برتر و نمونه در سال نود و چهار است که موفق به کسب رتبه پنجاه و دو در کنکور کارشناسی ارشد رشته علوم ارتباطات اجتماعی در سال نود و هفت_ نود و هشت شد. علیکرمی در بیست سالگی فعالیت مطبوعاتی خود را در استان لرستان آغاز و دارای سوابقی همچون مسئول آموزش و پژوهش انجمن خبرنگاران استان لرستان،مسئول روابط‌عمومی هئیت ژیمناستیک استان لرستان، خبرنگار خبرگزاری فارس، دبیرسرویس ورزشی خبرگزاری برنا در استان لرستان، سردبیر ورزشی ماهنامه حرف‌دل، افلاک امروز و...است. وی در کنار فعالیت‌های عملی در عرصه مطبوعات؛در حوزه پژوهش نیز دارای چند مقاله علمی‌_ترویجی در مجلات و همایش‌‌های علمی است‌ و بنابر علاقه‌‌ شخصی این روزها در کنار تکمیل تحصیلات؛ مشغول آموزش الگوی سوادرسانه‌ای در موسسات فرهنگی برای سنین مختلف است‌. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #متخصصان_روابط_عمومی_استان_لرستان #محسن_علیکرمی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۱)

  • سید کمال رستمیان
  • الان کدوم شرکت یا اداره ای دارند کار می کنند؟

    پاسخ:
    باسلام و احترام
    اشاره نمودند که در حال گذران تحصیل و فعالیت های پژوهشی در حوزه سواد رسانه ای هستند و هم اکنون در روابط عمومی دانشکده فرهنگی ‌و تولید قدرت نرم دانشگاه جامع امام حسین(ع) مشغول خدمت هستند.
    برای ایشان و تمامی زحمت کشان این حوزه آرزوی موفقیت داریم.
    تشکر از ارسال پیامتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">