بنر مدیر و مشاور ارتباطات

پایگاه تخصصی مدیریت و مشاوره توسعه کسب و کار، ارتباطات، روابط عمومی و رسانه

احمد باقری کارشناس ارشد حوزه توسعه کسب و کار، استراتژی سازمانی، ارتباطات , روابط عمومی و مدیریت رسانه

تدریس دوره حرفه ای روابط عمومی

محمدرضا قرائتی را بهتر بشناسید

احمد باقری مدرس ومشاور توسعه کسب و کار،ارتباطات وروابط عمومی | | ۰ نظر

بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی

 بانک اطلاعات متخصصان روابط عمومی / محمدرضا قرائتی متولد بیست و ششم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و نه با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته مطالعات فرهنگ و رسانه در حال حاضر مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است.

 وی از سال نود و دو لغایت نود و شش مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی همین وزارتخانه بود. معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل دفتر ریاست و روابط‌عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در کارنامه وی دیده می‌شود. قرائتی بواسطه مسئولیت‌هایی که داشته ریاست ستادهای بزرگداشت و مراسم و جشنواره‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری را بر عهده داشته است.  

وی مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باحکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بوده و بواسطه تلاش‌هایش تقدیرنامه‌هایی از رئیس دفتر رئیس‌جمهور، برخی از وزراء، معاونین وزرا و روسای سازمان‌ها و استانداران و... دریافت و کارمند نمونه ملی شده است.  

وی طراح و مجری پروژه‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی بوده است.

در این خصوص نظرات خودتان را حتما  با ما درمیان بگذارید.
 

احمد باقری

مدیر و مشاور ارتباطات روابط عمومی و رسانه

شماره تماس :  09126944966

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

#روابط_عمومی| محمدرضا قرائتی متولد بیست و ششم اردیبهشت ماه هزار و سیصد و چهل و نه با مدرک تحصیلی کارشناسی ارشد رشته مطالعات فرهنگ و رسانه در حال حاضر مشاور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی است. وی از سال نود و دو لغایت نود و شش مشاور وزیر و رئیس مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی همین وزارتخانه بود. معاون مرکز روابط‌عمومی و اطلاع‌رسانی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و مدیرکل دفتر ریاست و روابط‌عمومی سازمان آموزش فنی و حرفه‌ای نیز در کارنامه وی دیده می‌شود. قرائتی بواسطه مسئولیت‌هایی که داشته ریاست ستادهای بزرگداشت و مراسم و جشنواره‌های مختلف ورزشی، فرهنگی و هنری را بر عهده داشته است. وی مسئول اجرای قانون انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات در وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی باحکم وزیر تعاون کار و رفاه اجتماعی بوده و بواسطه تلاش‌هایش تقدیرنامه‌هایی از رئیس دفتر رئیس‌جمهور، برخی از وزراء، معاونین وزرا و روسای سازمان‌ها و استانداران و... دریافت و کارمند نمونه ملی شده است. وی طراح و مجری پروژه‌ها، نمایشگاه‌ها و برنامه‌های مختلف فرهنگی، تبلیغی و فیلم‌های تلویزیونی و سینمایی بوده است. #بانک_اطلاعات_متخصصان_روابط_عمومی #محمد_رضا_قرائتی #روابط_عمومی #ارتباطات

A post shared by امیر عباس تقی‌پور (@amir.abbas.taghipour) on

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">